جوانان, تازه کار ورزشی در مینه سوتا به امید دریافت چراغ سبز برای فصل تابستان

بیس بال مربیان و بازیکنان از مدارس در مترو شرق و حومه شرق کنفرانس در حال برنامه ریزی مختصر از تابستان برنامه ک

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

بیس بال مربیان و بازیکنان از مدارس در مترو شرق و حومه شرق کنفرانس در حال برنامه ریزی مختصر از تابستان برنامه که جایگزین American Legion برنامه که لغو شد آوریل 9 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

آن را نیز خدمت خواهد کرد به عنوان یک دبیرستان فصل از انواع برای بازیکنان که از فصل تمام زمانی که فرماندار متوقف فعالیت های مدرسه در اواسط ماه مارس و نهاد آموزش از راه دور از مارس 30 از طریق بقیه سال تحصیلی.

وودبوری (Minn.) مربی کوین McDermott یکی از مربیان رهبری این پروژه گفت: در حالت ایده آل لیگ را شروع شیوه در ژوئن 1, و بازی در ژوئن 15. اشتها وجود دارد, او گفت:. در حال حاضر تیم از Cretin-Derham سالن Hastings تپه-موری پارک (کلبه گراو), Sibley, Simley Stillwater و Tartan باید متعهد به پیوستن به خانواده سلطنتی.

"ما بچه ها و پدر و مادر می خواهید به بازی بد" McDermott گفت. "که همه چیز را می شنوم. من می دانم که من در سالمندان می خواهم برای آخرین بار به بازی با وودبری لوگو در سراسر کلاه خود و قفسه سینه و بازی با هم به عنوان یک تیم است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آنها نیاز به کسب اجازه از Walz که آرام ماندن در خانه سفارشات و محدودیت در کسب و کار خرده فروشی طی هفته گذشته اما هنوز به وزن در این که آیا ورزش در تابستان لیگ مانند بیس بال fastpitch softball و فوتبال می توانید این بازی تابستان است. او برنامه ریزی شده است به صحبت با خبرنگاران در 2 p. m. روز شنبه, مه 20.

"این واقعا در مورد برنامه لیگ و یا چگونه ما می توانیم برنامه مسابقات فردا گفت:" مت Tiano مدیر عامل شرکت شهرهای دوقلو لیگ فوتبال. "آن را در مورد چگونه ما بچه ها خارج و به یک فعالیت است که امن تر از بچه ها فقط رفتن به پارک؟"

جوانان محلی و تازه لیگ شده اند دادخواست دفتر والی برای اجازه به حداقل در این زمینه با هم در این فصل است. Tarek Tomes فرماندار این کمیسیون شده است وظیفه کار با لیگ ها بر چه Tiano به نام "خیلی قوی بازگشت-به-بازی, برنامه" در حال حاضر در دست فرماندار این تیم است.

"پیدا کردن راه امن برای گرفتن بچه ها به بازی های ورزشی در یک محیط امن است و بدیهی است که اولویت" Tiano گفت.

Tomes در دسترس بود برای نظر سه شنبه ،

چه McDermott شده است و غیررسمی خواستار سمت شرق لیگ بیس بال که شامل یک برنامه از بین 20 و 30 بازی بسته به زمانی که تیم مجاز به شروع بازی در بین 4-8 بعد از ظهر سه یا چهار بار در هفته با تیم اول دانشگاه یا دانشکده و تاریخ varsity برنامه. مربیان امید به پایان آن با یک قهرمانی مسابقات آخر هفته گذشته در ماه جولای.

McDermott و همسالان خود را آغاز مشابه لیگ تابستان گذشته زمانی که شرق مترو مربیان کشیده از VFW لیگ, در بخشی به دلیل آن زد به اوت. در این سال آنها می خواهم برای اضافه کردن بازیکن 18 ساله و مسن تر را شامل 2020 سالمندان که خود را از دست داده و لژیون فصل به این بیماری همه گیر. سال آینده احتمالا این بازیکنان را به لژیون توپ.

در حالی که فرماندار محدودیت شده اند شل شدن تدریجی بیش از گذشته چند هفته مینه سوتا وزارت بهداشت است که هنوز هم توصیه ساکنان دنبال دستورالعمل که در محل بوده است از اواسط ماه مارس اجتماعی مانند فاصله حداقل شش پا و پوشیدن یک ماسک صورت زمانی که خارج از خانه است.

"ما در حال رفتن به در این مرحله از صحنه بازگشایی کاملا در حالی که" کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم به خبرنگاران گفت: در روز دوشنبه. "راه را برای نوعی از زندگی با این ویروس در حال انجام راه است ... واقعا نیاز به درمان و واکسیناسیون قبل از ما احساس می کنیم ما واقعا می تواند فکر می کنم محیط زیست بی خطر است. ما در حال رفتن به واقعا نیاز به نگه دارید تا این رفتارها برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن به عامل جدید طبیعی است."

ویکتور Adamscek مربیگری هماهنگ کننده برای, St. Paul Blackhawks باشگاه فوتبال گفت: گرفتن یک فصل نیست آنچه که مهم است.

"ما فقط امیدوار به بازگشت در این زمینه با بچه ها و خانواده ها خواهد آن را مانند, هم," او گفت:. "ما 75 درصد از خانواده ها هنوز هم علاقه مند به شرکت, حتی اگر آن را آموزش تنها و ما در حال دادن به خانواده ها فرصتی برای انتخاب کردن و دریافت بازپرداخت."

چاد Fredkov یک Afton ساکن که مربیان a 13-year-old تیم در لیک المو 15-تحت لیگ بیس بال گفت: مربیان ارسال پرسشنامه برای سنجش علاقه و "آن کمتر از 5 درصد است که گفت: آنها آماده به بازگشت."

Fredkov گفت پسرش جو خواهد بود بخشی از تیم خود را در تابستان امسال است.

"ما امیدوار به شنیدن چیزی از فرماندار تا پایان هفته" Fredkov گفت. "ما فقط امید به انجام چیزی است که اجازه می دهد تا بچه ها به پشت هم و برخی از حس عادی در این تابستان. اگر ورزشی است که قادر به آوردن آن در ،

"هنگامی که پسر من را می بیند یکی از دوستان خود آنها را به صرف زمان بیشتری را فقط نشستن و صحبت کردن حتی اگر آنها با هم به بازی گرفتن. این باعث می شود شما متوجه این بچه ها نیاز به عقب بر گردیم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب