یمن و جنگ و خاموشی در مطبوعات اسپانیایی

Coronavirus بحران بار دیگر نشان داد که یکی از بزرگترین نقص های ما دموکراسی است و رسانه ها. در طول این ماه ما ش

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

Coronavirus بحران بار دیگر نشان داد که یکی از بزرگترین نقص های ما دموکراسی است و رسانه ها. در طول این ماه ما شنیده نفرت پر سر و صدا و عدم تحمل نقاشی بر ترس از ویروس به شکل جامعه است.

با این حال دستیابی به سرمایه سیاسی از این وضعیت است که در آن قدرت در جناح راست که در آن ما شاهد شدید کمپین آزار و اذیت و بی ثباتی در برابر دولت منتخب دموکراتیک که نسیم نسخه از سوسیال دموکراسی که به آنها برچسب "رادیکال" و "unpatriotic" در حال حاضر در قدرت است.

دولت اسپانیا ساخته شده است که اشتباهات اما حزبی بهره برداری از این اشتباهات کاملا ریاکارانه و بدبینانه از کسانی که تشویق این کمپین نفرت هستند همان کسانی که برای دفاع از سال نئولیبرالی دگم که گسیختن خدمات عمومی ارائه برخی از حفاظت به شهروندان کشور ما. آشکار ترین مثال این است که بهداشت عمومی, اما ما می توانیم قیاس این به همه مناطق از جامعه ای که در آن بزرگ شکست از برنامه های نئولیبرالی که شروع به اجرا شود به تدریج بیش از چهار دهه پیش در حال حاضر شده است عمیقا نشان داده است.

این گفت: تمام تلاش های صرف شده توسط رسانه ها سرزنش دولت اجازه داده است افکار عمومی را به تمرکز بر روی coronavirus بحران در حالی که اجتناب از دیگر بحران شدید که رهبران ما نیز مسئول در درجه اول به منظور دفاع از منافع اقتصادی کسب و کار (عمومی و خصوصی). این مورد از یمن یک کشور در حال تجربه بدترین بحران انسانی در جهان است.

فاجعه یمن

از آنجا که عربستان ائتلاف راه اندازی آن مداخله نظامی در ماه مارس 2015 با هدف از بین بردن جمعیت یمن با بمباران و گرسنگی و بیماری و وضعیت فقط بدتر شده است. دیگر بازیگران دخیل هستند اما عربستان سعودی و "همکاران" در خلیج فارس در حال مجرمان اصلی در دامن زدن به یک جنگ تخمین زده می شود که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 250 ، 000 نفر[1].

کشورهای غربی نه می خواستم برای پایان دادن به این بربریت است. در حالی که رهبران خود را ابراز 'نگرانی' در مورد بحران یمن و حتی تماس برای جنگ به پایان آنها همچنان به تامین سلاح و تجهیزات سعودی در ائتلاف نیاز به انجام جرایم خود را بیشتر موثر است. دلیل بسیار ساده است: عربستان سعودی بزرگترین صادر کننده نفت است و بنابراین ما متحد. مهم نیست که آیا آن را به امور مالی مدارس است که ترویج یک نسخه رادیکال از اسلام است که به خطر انداخته امنیت خود ما یا که پادشاهی است که یک رژیم که در آن حقوق بشر رعایت نمی که در آن "قانع کننده قدرت" از اعدام ها دفاع کرد و که در آن زنان در معرض جهنم انتخاب شده برای آنها توسط شوهران خود.

علاوه بر افکار عمومی در کشورهای غربی شده است کاملا ناتوان از اعمال فشار لازم برای قطع روابط خود با عربستان سعودی حتی زمانی که آخرین جانشین القاعده (داعش) اعلام یک خلافت جدید در ماه ژوئن سال 2014 به طور مستقیم تهدید امنیتی ما با ارتکاب حملات تروریستی در کشورهای غربی است. مرگ صدها نفر از اروپایی ها شده اند به اندازه کافی به منظور بالا بردن سوال در مورد ما و خاورمیانه و سیاست.

یمن ممکن است به نظر می رسد دور و از راه دور کشور به شهروندان عادی است, اما آن است که نه چندان از راه دور برای رهبران ما. از سال 2001 یمن یکی از کشورهایی که دولت بوش تصمیم به راه اندازی خود را در جنگ با ترور (آنقدر موفق است که به پایان رسید تا با ایجاد داعش هیولا) و یمن بموقع رنج می برد و ما با تروریسم سر در (هواپیماهای بدون سرنشین و مبارزه با جمعیت غیر نظامی تحمل فشار ، بیش از یک دهه بعد به عنوان غربی نگهبان ادامه داد: برای اطمینان از ایمنی ما با کشتن غیر نظامیان بی گناه ما در عربستان و خلیج فارس متحدان انجام شده در از بین بردن این کشور با نتیجه وحشتناک که جهادگرایی قادر به استفاده کامل از هرج و مرج و بدبختی و جنگ را پشت سر گذاشته بود.

عدم دستیابی به صلح

در طول این سالها وجود داشته است truces و بس که در شکست به پایان رسید. اما با گذشت هر ماه بدبینی در مورد دستیابی به صلح در یمن در حال رشد است. پس از بیش از پنج سال از جنگ به نظر می رسد بسیار روشن است که سعودی ها می خواهند برای پایان دادن به ولیعهد MBS' پرهزینه و سخت جنگ و برداشت. MBS که امیدوار بود برای ارسال پیام به ایران با استقرار استفاده غیر قانونی از زور به تحریک تسلیم شدن حوثی ها به دست مخالف: ایران توانسته است از وضعیت ماهرانه و افزایش نفوذ خود در یمن. حوثیها در حال قوی تر از همیشه و نقل مکان کرد به سوی مأرب در ماه های اخیر با هدف در نظر گرفتن بیش از یک لحاظ اقتصادی استراتژیک سایت.

این غیر قابل تحمل است برای عربستان سعودی; راه حل این است که برای ادامه بمباران یمن بدون در نظر گرفتن عواقب وحشتناک – یک بمباران که تبدیل شده و حتی بیشتر بدبینانه پس از عربستان سعودی اعلام کرد آتش بس در ماه آوریل با توجه به کروناویروس بحران است.

در همین حال عربستان سعودی شاهد یکی دیگر از سیاسی شکست در اواخر ماه آوریل است. متحدان آن در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت و جنبش های جدایی طلب در جنوب یمن دوباره آمد به جنگ پس از تصمیم جنوبی شورای موقت (STC) برای اعلام خود مختاری. صلح که به نظر می رسید یک امکان واقعی در اواخر سال 2019 به دلیل عربستان بخواهد به خارج (به عنوان اشاره به توسط هلن Lackner) به نظر می رسد بیشتر از همیشه. وضعیت بحرانی است. این برای نخستین مرکز مطالعات استراتژیک اشاره کرده است که جنگ تبدیل به یک جنگ دائمی و یادآور غم انگیز مورد سومالی در 1990s.

اما برای ما رسانه ها و سیاستمداران آن است که بسیار مهم تر به تمرکز بر روی سوخت و پرکن-sensationalized بحث در اطراف Coronavirus بحران در اسپانیا. Coronavirus بحران در کشورهایی مانند یمن نیست و شایستگی هر گونه توجه صرف نظر از این واقعیت است که "سازمان ملل متحد تخمین می زند که 16 میلیون یمنی در نهایت ممکن است آلوده با COVID-19 ویروس" در یک کشور بدون ظرفیت کافی برای صورت بروز چنین بحرانی عمیق که در آن اکثریت مردم در گوشه ای بین گرسنگی و بیماری در حال حاضر تحمل یک اپیدمی وبا در سال اول جنگ که تحت تاثیر یک میلیون نفر است.

در یک دنیای کامل, رسانه های صحبت کردن حقیقت به قدرت باید محکوم ما "دموکراتیک نمایندگان" به عنوان مسئول برای ارائه سلاح هایی که نابود شده و آنچه در حال حاضر فقیرترین کشور در منطقه است.

مسئولیت کشورهای غربی برای بحران که در اسلام روشن است. شما نمی باید بسیار رادیکال به درک که منافع اقتصادی را در اولویت قرار گرفته بیش از درد و رنج مردم یمن. برای دادن یک ایده از این منافع BAE Systems به تنهایی ساخته شده است که نزدیک به 17 میلیارد یورو از کسب و کار از جنگ. فروش فرانسوی اسلحه نیز کلید بیش از یک میلیارد یورو در هر سال و فروش به عربستان سعودی با توجه به آخرین داده بودند به ارزش صدها میلیون یورو است. ایالات متحده می آید بالا, البته برای داشتن فروش تسلیحات به عربستان سعودی به ارزش دهها میلیارد یورو در آن رییس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن s به زودی به عنوان او به کاخ سفید با امضای توافق نامه ای بالغ بر 110 میلیارد دلار ارزش فروش را به خود عربستان و متحدان.

اوج شرم

ممکن است که قدرت های غربی که باید پر جیب خود را با مرگ و میر بسیاری از مردم بی گناه هستند قادر به ارائه گسترده کمک های اولیه در حال حاضر مورد نیاز برای مقابله با بدترین بحران انسانی در جهان است ؟

آیا این یک دستاورد شرم برای ما دموکراسی است که این کشور است که منجر به طرح برای جمع آوری کمک به کاهش بحران انسانی در یمن هیچ یک دیگر از عربستان سعودی است ؟ بدیهی است قصد خود را برای سفید کردن تصویر خود را. عربستان سعودی نماینده سازمان ملل عبدالله آل Mouallimi گفت: چند روز پیش که "پادشاهی و سازمان ملل متحد ادامه خواهد داد برای حمایت از یمن". البته این کمک های انسان دوستانه کافی است با توجه به کاهش مستمر در بودجه به مقصد کشور است.

اما در نهایت به ما اجازه بازگشت به نقش رسانه ها. خسته از تلاش سازمان های غیر دولتی و سازمان های مستقل را به حقیقت کم و پاداش های فقیر توجه رسانه ها را دریافت می کنند. این عواقب وحشتناک است. مردم آگاه هستند از این جنایات است که رهبران ما کمک به مقصر بودن و در نتیجه دولت باید بیشتر در حاشیه به انجام اقدامات در برابر اکثر بهره از شهروندان این کشور. آن حیاتی است که مردم می دانند چه خبر است. در اسپانیا وجود دارد اطلاعات و رسوا خاموشی است که باید رسیدگی شود و اگر دولت ما این است که به یک راه رایگان برای کمک و معاونت در جرم وحشتناک رنج می برند از این کشور ،

[1] Pardee مرکز برآورد (آوریل 2019 گزارش) و به روز شده ACLED داده ها استفاده شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن