Xi Jinping گرفته Tedros به تاخیر هشدار جهانی' در Covid-19 شیوع; که انکار می کند

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در مارس 10, 2020 1:19:44 pm در یک سری از توییت این که روشن

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در مارس 10, 2020 1:19:44 pm
Brazil’s indigenous people call for WHO emergency fund to fight coronavirus در یک سری از توییت این که روشن است که وجود دارد هرگز یک تماس تلفنی بین رئیس Tedros و پینگ است. (ایسنا/فایل)

سازمان جهانی بهداشت را تکذیب کرد رسانه ها گزارش می دهند که ادعا کرد که اوباما شخصا پرسید که مدیر کل Tedros Adhanom به تاخیر یک هشدار جهانی' با توجه به شیوع کروناویروس در طول یک تماس تلفنی در ماه ژانویه است.

آلمان اخبار خروجی اشپیگل منتشر شده یک گزارش با استناد به اطلاعاتی از این کشور فدرال سرویس اطلاعاتی شناخته شده به عنوان 'Bundesnachrichtendienst' (BND) که چین "خواست" که به "تاخیر یک هشدار جهانی" در مورد شیوع کروناویروس. طبق گزارش اطلاعاتی دریافتند که یازدهم و Tedros صحبت با تلفن در ژانویه 21, که در طی آن رئیس جمهور چین "خواست" که رئیس به "عقب نگه داشتن اطلاعات در مورد یک انسان به انسان انتقال و به تاخیر یک بیماری همه گیر هشدار است." "به BND تخمین می زند که چین سیاست اطلاعات از دست رفته چهار تا شش هفته برای مبارزه با این ویروس در سراسر جهان" در این گزارش بیشتر اضافه شده است.

که در آن بخشی به نام ادعای "بی اساس و نادرست است." در یک سری از توییت این که روشن است که وجود دارد هرگز یک تماس تلفنی بین رئیس Tedros و پینگ است.

"اشپیگل گزارش از یک ژانویه 21, 2020, تلفن مکالمه بین مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus و رئیس جمهور شی جین پینگ از چین بی اساس و نادرست" که گفت. "دکتر Tedros و رئیس جمهور یازدهم صحبت نمی کنم در Jan. 21 و آنها هرگز صحبت با تلفن. چنین گزارش های نادرست منحرف کردن و کاستن از چه کسی و جهان در تلاش برای پایان دادن به COVID-19 بیماری همه گیر."

این اشاره کرد که در روز شنبه که "چین را تایید کرد-انسان به انسان انتقال رمان coronavirus در Jan. 20." که علنا اعلام کرد در ژانویه. 22 که "اطلاعات جمع آوری شده ... نشان می دهد که انسان به انسان انتقال در حال وقوع است در ووهان." این سازمان اعلام کرد کروناویروس یک بیماری همه گیر در ماه مارس است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که بارها و بارها متهم کرد که از تبدیل شدن به یک ابزار 'چینی تبلیغاتی', نیز نقل مکان کرد به توقف کمک های آمریکا به این سازمان است. او همچنین راه اندازی یک بررسی که نقش مهمی در گسترش coronavirus. در گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم کرد که از بودن "چین-محور" و همچنین آن را به نام یک "ارگان لوله" برای پکن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن