وایومینگ انتقال در حال اجرا پشت برجسته UND فوتبال 2020 فهرستی انتشار

UND تیم ملی فوتبال آنلاین فهرست برای سال 2020 فصل شد ارسال شده در چهارشنبه. آخرین فهرست را فراهم می کند چند

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

UND تیم ملی فوتبال آنلاین فهرست برای سال 2020 فصل شد ارسال شده در چهارشنبه.

آخرین فهرست را فراهم می کند چند بینش از جمله قبلا گزارش نشده انتقال در حال اجرا بازگشت از وایومینگ.

Austin Clemetson سابق راه رفتن در وایومینگ در حال حاضر ذکر شده به عنوان یک 6-پا 195 پوند دوم از ژیلت Wyo., در مبارزه با شاهین' فهرست. به عنوان یک تازه وارد در دبیرستان Clemetson زد برای بیش از 1800 متری و 20 touchdowns. او صرف یک اشتباه فصل با کابوی ها.

UND گرفته است وایومینگ انتقال در حال اجرا هنگامی که در حال حاضر در این بخش من عصر. اسکار Nevermann آمد به UND از لرمی و در نهایت تغییر به linebacker که در آن او تا به حال یک ذخیره نقش در سال 2017.

Clemetson می پیوندد یک جوان backfield رهبری دوم لوقا Skokna ارشد دالتون هی و امیدوار کننده rookie کریقتن میچل که در شرکت UND را همه گیر-تغییر بهار توپ در پایان فصل گذشته.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Clemetson یکی از 25 اضافه شده به UND فوتبال فهرستی با بسیاری از تازه واردان قبلا اعلام شده به عنوان اعضای 2020 استخدام کلاس.

وجود دارد بسیار کمی شگفتی در شرایط فرسایشی برای UND از بهار فهرستی به سقوط. وجود دارد تنها پنج اسم از دست رفته از بهار فهرستی و تنها یکی بود که قبلا گزارش نشده (دانشجوی سال دوم linebacker حیوان دست اموز Salentine از کروکستون).

فهرستی شامل دو شماره از تغییرات بهار: دانشجوی سال دوم دفاعی پشت C. J. سیگل در حال حاضر با پوشیدن شماره 3 پس از پوشیدن شماره 23 سال گذشته در حالی که دانشجوی سال دوم در حال اجرا پشت اوتیس Weah پوشیدن شماره 26 به جای آن از سال گذشته ردیف 37.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب