ووهان آزمایشگاه 'توطئه': چگونه آمریکا و چین در مواجهه بیش از منشاء coronavirus

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 12:05:27 pm چن Enting, 34, جرقه بزند یک

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 12:05:27 pm
coronavirus, spain coronavirus, coronavirus latest news, coronavirus italy news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus toda update, coronavirus total cases چن Enting, 34, جرقه بزند یک عکس از بلیط خود را به مناسبت اولین کشتی سوار در سراسر رودخانه یانگ تسه در ووهان در مرکز چین هوبئی استان پس از 76 روز قرنطینه به پایان رسید در این شهرستان در مرکز coronavirus بیماری همه گیر. (AP)

به عنوان coronavirus همچنان به دقیق تلفات زیادی بر اقتصاد و زندگی بشر در سراسر جهان, جنگ لفظی بین آمریکا و چین بیش از منشاء coronavirus را نشان می دهد هیچ نشانه ای از د تشدید. آخرین ردیف را تهدید می کند به نوبه خود آمریکا و چین رابطه در حال حاضر چیز ساییده شده با توجه به جنگ تجاری از بد به بدتر است.

در طول چند هفته گذشته رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خارجه مایک Pompeo بارها و بارها ادعا کرد که coronavirus نشات گرفته از ووهان موسسه ویروس شناسی در استان هوبئی در شهر ووهان. شیوع این بیماری شد و برای اولین بار شناسایی شده در ماه دسامبر گذشته در اینجا. رهبران دو کشور را حفظ کرده اند که پکن حاضر به ارائه دسترسی به دانشمندان بین المللی برای یادگیری آنچه در واقع اتفاق افتاده است.

چین از سوی دیگر به شدت موقع توجه کرد این اتهامات گفت: آن را یک "لام' کمپین که هدف اصلی است برای افزایش به رئیس جمهور تهمت انتخابات شانس در نوامبر این سال است. دولت چین مواجه شده است و قابل انتقاد در خانه و خارج از کشور بیش از آن در دست زدن به این بیماری همه گیر به خصوص در روزهای اولیه از وقوع. اما آن را به طور مداوم هرگونه تخلف است.

آنچه که این توطئه در سراسر ووهان و چگونه شروع کنم ؟

این همه زمانی آغاز شد که یک خلاف کاران در ووهان که برای اولین بار صدا هشدار که یک خوشه از ویروس می تواند از دست رفتن بود و در وسط شب برای پذیرش. پس از آن دکتر لی Wenliang گذشت در اوایل فوریه پس از عقد قرارداد همان بیماری (coronavirus) او مطلع پزشکی خود را در مدرسه همکلاسی در مورد.

بعد شهر ووهان بیمارستان مرکزی گفت: در رسانه های اجتماعی چینی سرویس Weibo که لی متاسفانه آلوده در طول مبارزه با رمان coronavirus ذات الریه بیماری همه گیر و همه تلاش ها برای نجات او شکست خورده است. "ما بیان ما عمیق تاسف و تسلیت" این بیمارستان اضافه شده است.

اما حتی قبل از او درگذشت دکتر تا به حال تبدیل به یک نوع از یک قهرمان برای بسیاری از چینی زمانی که او گفت که جهان در مورد درمان پرداخت به او را در دست مقامات چینی. در ماه ژانویه این سال او احضار شد توسط مقامات پلیس و مجبور به امضای یک بیانیه که رد او هشدار تماس به عنوان یک غیر قانونی شایعه همانطور که در نیویورک تایمز.

اما بیش از چند ماه گذشته او به نوعی تبدیل به یک قدرتمند آیکون برای نا امید چینی افرادی که عصبانی هستند که این ویروس بدون کنترل رفت قبل از باد کردن از جمعیت.

وزارت امنیت داخلی گزارش متهم چین از پنهان

سپس یک Department of Homeland Security گزارش اعلام کرد که پکن پنهان به شدت از coronavirus از جهان که در آن پدید آمده از یک آزمایشگاه در ووهان. پس از آن ادعای آمریکا دو برابر شده است تا در تلاش های خود برای برچسب ووهان به عنوان منشاء رمان coronavirus در حالی که چین مخالف کمپین اسمیر با همان اندازه خشن و پاسخ. در طول چند روز گذشته وزیر امور خارجه مایک Pompeo ramped تا حمله خود را در چین گفت: وجود یک "مقدار قابل توجهی از شواهد" که Covid-19 پدید آمده از ووهان آزمایشگاه.

او اما به طور خلاصه در تضاد آمریکا و سازمان های اطلاعاتی' نتیجه در حالی که صحبت کردن به شبکه خبری ABC که این ویروس بود نه انسان ساخته شده و نه اصلاح شده ژنتیکی. وقتی مصاحبه کننده اشاره کرد که نتیجه گیری از سازمان های اطلاعاتی او عقب نشینی کرد و گفت: "من دیده ام چه جامعه اطلاعاتی گفته است. من هیچ دلیلی برای این باور است که آنها آن را کردم اشتباه است."

چین با آمریکا می گوید نشان می دهد 'شواهد زیادی'

چین خواسته Pompeo برای نشان دادن 'شواهد زیادی" که او گفته بود در ووهان آزمایشگاه ادعا, ادعا که این موضوع بهتر است به کار گرفته شده توسط دانشمندان و سیاستمداران به ویژه در انتخابات سال است.

"او (Pompeo) گفت: "شواهد زیادی'. پس از آن ما نشان می دهد" چینی سخنگوی وزارت خارجه Hua Chunying گفته بود در یک کنفرانس رسانه های. "Pompeo نمی ارائه هر گونه شواهد از آنجا که او نمی باید هر گونه" هوآ اضافه شده است. "این موضوع باید توسط دانشمندان و متخصصان به جای سیاستمداران از سیاسی داخلی نیاز دارد؟"

آمریکا ادعا شد buttressed توسط یک Department of Homeland گزارش

با توجه به چهار صفحه Department of Homeland Security گزارش مورخ 1 مه به عنوان به دست آمده توسط آسوشیتد پرس "رهبران چینی به عمد پنهان به شدت از این بیماری همه گیر از جهان در اوایل ژانویه". جالب است که این لفاظی می آید در پی تهمت منتقدان دولت گفت: دولت در پاسخ به Covid-19 آهسته بود و ناکافی است. این علوفه برای Trumps مخالفان سیاسی و به او اعتراض کوبیدن چین در هماهنگ تلاش برای منحرف کردن نقد در خانه بیش از دست زدن به coronavirus.

این گزارش همچنین می افزاید که چین برگزار کردن اطلاع رسانی سازمان بهداشت جهانی (WHO) که "coronavirus بود سرایت بسیار ژانویه پس از آن می تواند جهت تجهیزات پزشکی از خارج از کشور و واردات از ماسک صورت و جراحی روپوش و دستکش شدت افزایش یافته است."

در این گزارش اشاره کرد که "کسانی که نتیجه گیری بر اساس 95 درصد احتمال این که چین تغییرات در واردات و صادرات رفتار نمی شد در محدوده طبیعی است." چین اطلاع داد که از شیوع بیماری در دسامبر 31. آن تماس مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری در Jan. 3 و علنا شناسایی پاتوژن به عنوان یک رمان coronavirus در ژانویه 8.

این ووهان آزمایشگاهی در قلب دولت آمریکا این اتهامات

این دره تنگ و باریک دولت-اجرای ووهان موسسه ویروس شناسی است که در هسته دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ادعا می کند که این بیماری همه گیر نشات گرفته از اینجا. همانطور که در سی ان ان WIV است که چین تنها آزمایشگاه که مجهز به بالاترین سطح biocontainment شناخته شده به عنوان BSL-4. این آزمایشگاه به طور خاص طراحی شده به بررسی برخی از جهان مرگبارترین بیماری زا مانند Covid-19.

این WIV تاسیس شد پس از کشنده سندرم حاد تنفسی (سارس) بیماری همه گیر است که جاروب در سراسر آسیا و چین در سال های 2002 و 2003. پس از آن ویرانی ناشی از سارس باعث چین برای ساخت یک BSL-4 آزمایشگاه به عنوان یک راه برای آماده شیوع آینده.

گم شده ووهان doc با 'Covid اسرار' می افزاید: بیشتر رمز و راز

پیشرو چینی virologist از ووهان موسسه ویروس شناسی (WIV) که ناپدید شدن اسرار آمیز موجب گمانه زنی در مورد کشنده رمان coronavirus ناشی از آزمایشگاه را رد کرده است گزارش از ارتداد به غرب با اسرار در مورد COVID-19.

شیعه Zhengli شناخته شده به عنوان "بت زن" برای او پرشور تحقیق در مورد خفاش ها و ویروس ها در ارتباط با آنها رد شایعات از ارتداد در رسانه های اجتماعی چینی WeChat حساب رسانه دولتی در اینجا گزارش روز شنبه.

انکار "شایعات" از "defecting به غرب" شیعه در WeChat حساب نوشت: "همه چیز خوب است برای من و خانواده ام دوستان عزیز!" او همچنین نوشته شده نه عکس های اخیر او زندگی جهانی بار گزارش شده است.

در این پست Shi گزارش به مدیر WIV گفت: "مهم نیست که چقدر دشوار است به آن (defecting) هرگز اتفاق می افتد. ما هیچ کار اشتباهی انجام داده. با اعتقاد قوی در علم ما را ببینید بعد هنگامی که ابرها پراکنده و خورشید می درخشد."

در عین حال که از ما می خواهد برای به اشتراک گذاشتن شواهد ادعایی coronavirus منبع

زیر رگبار کلمات بین دو کشور بر سر این موضوع که در شرایط اضطراری رئیس گفت: آن را دریافت نکرده هر گونه شواهد از دولت آمریکا به عقب اتهامات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خارجه مایک Pompeo ادعا شده در مورد منشاء coronavirus از یک آزمایشگاه در شهر ووهان. "از نظر ما این می ماند نظری" Michael Ryan به خبرنگاران در ژنو است.

"ما نمی دریافت هر گونه اطلاعات یا شواهد خاص از دولت آمریکا مربوط به ادعا منشاء ویروس." رایان گفت که "بسیار مایل" برای دریافت هر گونه اطلاعات با ما است.

ایالات متحده و کشورهای دیگر را متهم به چین گمراه کننده جهان در مورد شدت شیوع و در حال رشد وجود دارد خواستار تحقیق بین المللی به ریشه های این ویروس است. اما هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد آن پدید آمده از ووهان.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن