جنگ جهانی دوم: از 75 سال در, یک پسر در می یابد پدرش

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:56:44 am هفتاد و شش سال گذشته بود از پدرش یک سرباز در

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:56:44 am
World War II: 75 years on, a son finds his father هفتاد و شش سال گذشته بود از پدرش یک سرباز در ارتش ناپدید شد در شهر استالینگراد امروز به نام استالینگراد.

کارل Cramm هرگز فراموش نکنید در روز در ماه ژوئن 2019 زمانی که او موفق به دریافت این نوع از پیام او هرگز انتظار می رود در مواجهه با. 83 ساله به خاطر دقیقا چگونه او باز نامه خواندن با حیرت که از پدرش باقی مانده بود و در نهایت یافت شده است. نامه فرستاده شده بود توسط آلمان فدرال Archives است که به کمک خانواده ها در کشف سرنوشت از دست رفته.

هفتاد و شش سال گذشته بود از پدرش یک سرباز در ارتش ناپدید شد در شهر استالینگراد امروز به نام استالینگراد. "زمانی که من آخرین بار او را دیدم, من پنج سال" Cramm می گوید.

پدرش آخرین نامه از جبهه آمد و در ژانویه سال 1943 پس از رسیدن در روستای ناخالص Lafferde در نزدیکی غرب شهر برانشویگ که در آن بسیاری از خانواده هنوز هم زندگی می کند. پس از آن نامه که مادرش فرستاده از 3000 کیلومتر (1,864 مایل) دور به استالینگراد بودند بازگشت و خوانده نشده است.

"ما غم و اندوه عمیق بود," او می گوید.

پس از آن هیچ نشانه ای از پدرش بود که پیش نویس توسط ارتش در سال 1939 و ارسال به طور مستقیم به جلو. در سال 1942 جوان بدنی خود را دریافت کرد راهپیمایی سفارشات نسبت به روسیه. استالینگراد که مورد حمله قرار گرفته و پس از محاصره توسط ارتش در زمستان 1942-43 است که به خوبی شناخته شده بودن محل یکی از وحشیانه ترین و پر هزینه جنگ از لحاظ تلفات از هر گونه جنگ جهانی دوم مبارزات انتخاباتی.

ادامه مطلب: 8 مه 1945: در مجموع شکست و یا بعد از آزادی ؟

کودکی بدون پدر

در سال های پس از جنگ او احساس پدرش نبود به شدت توضیح می دهد Cramm.

"من غم انگیز بود زمانی که من دیدن سایر فرزندان با پدران و دانستن معدن هرگز دوباره" او می گوید:, و اضافه کرد که او تا به حال برای کمک به با برداشت به طوری که خانواده خود را می توانید همه چیز را او مورد نیاز برای مدرسه.

"وقتی که دیگر کودکان از بازی من مشغول به کار در این زمینه با مادر من است."

پس از گرفتن یک کار به عنوان یک تجاری کارمند آغاز کرد و خانواده خود را. اما او همیشه امیدوار او را در پیدا کردن چیزی در مورد بلند از دست رفته خود ، او به دنبال کمک از جنگ آلمان گور کمیسیون ("Volksbund دویچه Kriegsgräberfürsorge") که تمایل به قبر سربازان کشته شده در طول جنگ و جستجوها برای باقی مانده از دست رفته. کمیسیون تخمین می زند که 1.3 میلیون سرباز آلمانی بودند هرگز در بر داشت.

ادامه مطلب: نظر: مه 1945 — شروع سرد صلح

اما همه Cramm پژوهش بیهوده بود — تا زمانی که یک نامه وارد شده در تابستان گذشته از فدرال Archives.

"در ابتدا من به سادگی می تواند آن را باور نمی کند که هر گونه اخبار آمده بود در همه," توضیح می دهد که 83 سال. "من البته زبانم بند آمده و شروع به گریه کرد."

در بر داشت در طول ساخت و ساز

پدرش استخوان پیدا شد در یک سایت ساخت و ساز در استالینگراد. آنها بخشی از یک گور دسته جمعی بیش از 1800 سربازان آلمانی.

برای Cramm کشف شد تقریبا معجزه آسا. "شادی من باور نکردنی بود," او می گوید. وجود دارد هیچ راهی برای دانستن دقیقا چه زمانی و چگونه درگذشت "اما من خوشحال هستم که من می دانم که در آن او گذاشته شده است به بقیه."

برچسب شناسایی شد, دست نخورده

که افتاده در یک گور جمعی در استالینگراد بود که تا کنون شناخته شده به عنوان Cramm پدر است که به لطف برچسب شناسایی بود که با او باقی مانده است. هر سرباز ورماخت تا به حال به انجام چنین یک نشانگر با آنها به صراحت به منظور شناسایی آنها را در صورت مرگ خود را. اما در بسیاری از موارد پس از چندین دهه دفن در زیر زمین این نشانگر می تواند بیش از حد آسیب دیده به عنوان خوانده شده و یا کاملا ناپدید شده است.

اما در این مورد بیضی قطعه از فلز بود و هنوز هم وجود دارد — تا حدودی weathered اما خوشبختانه خوانا. اما نشانگر هنوز هم تا به حال به رمزگشایی می شود. نام او نوشته نشده بود در آن فقط خود شماره شناسایی.

بازگشت نام به مرده

نشانگر شد و سپس فرستاده شده به بایگانی در برلین, تنها جایی که می تواند آن را رمزگشایی. وجود متخصصان مانند مورخ رابرت بلسان پیگیری کردن نام آن شماره اختصاص داده شد. برای تحقیقات خود او باید قرعه کشی در گنج منحصر به فرد به پاسخها: یک فایل جامع از هر سرباز آلمانی که در جنگ جهانی دوم از خصوصی به عمومی.

"وجود بیش از 18.5 میلیون نام اینجا کارت" توضیح می دهد که حنا با اشاره به تمام خاکستری فایل جعبه نشستن در قفسه های خود را.

کارت شاخص ایجاد شد و در طول جنگ و به تدریج اضافه شده است. هر کارت شامل شخصی و اطلاعات نظامی یک سرباز از جمله شماره شناسایی. برای از دست رفته یک آدرس نسبی نیز گنجانده شده است.

"هنوز هم وجود دارد بسیاری از مردم که در حال جستجو و برای آنها این است که بخشی از زندگی خود را" مورخ می گوید.

برخی از 1200 شناسایی هر سال

شانس یک سرباز سرنوشت بودن کشف پس از 75 سال هستند که در واقع باریک. باقی می ماند به طور مداوم در طی ساخت و ساز پروژه های حفریات exhumations و در سابق در زمینه های نبرد.

"هر سال حدود 1200 سرباز طبقه بندی شده به عنوان از دست رفته شناسایی می شوند در اینجا" بلسان می گوید. برای او هر واحد شناسایی است "به طور کامل و لحظه ای خاص" از آنجا که پس از آن یک خانواده می شود نه تنها دانش خود را نسبت آنها را به یک محل برای ذخیره کردن گل و پیدا کردن بسته.

تنها پس از چنین شناسایی می گوید بلسان, ممکن است برای بسیاری از افراد می گویند "در حال حاضر آن را به پایان رسید برای من در حال حاضر من می دانم که در آن او است."

"بخشی از او"

آن را فقط مانند این برای Cramm. پس از دریافت نامه ای از فدرال Archives او ساخته شده راه خود را به روسیه است. او سفر به ولگوگراد با پسر خود, که در آن پدر خود را باقی می ماند به خاک سپرده شد در Rossoschka آلمانی جنگ گورستان. او در بخشی از مراسم تشییع جنازه, مراسم تخمگذار یک دسته گل از گل نیلوفر سفید و یک عکس از پدرش در قبر است. او همچنین آورده گل به یادبود برای سربازان شوروی به عنوان نشانه ای از آشتی.

"مهم ترین چیز برای من این بود که من می تواند او را شناسایی نشانگر با من پس از آن," او توضیح می دهد. "او انجام آن را از آغاز جنگ برای پایان, پس, آن است که بخشی از او را."

نشانگر این است که در حال حاضر در 83 ساله را به اتاق که در آن او می تواند هر روز آن را ببینید. "برای من آن را مانند پدر من آمده است."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن