کارگران جوامع ترس بسته شدن داکوتای شمالی بزرگترین زغال سنگ گیاه را نابود خواهد راه خود را از زندگی

"من معمولا اجرای یک 789 و آنها مسافت 200 تن خاک" او گفت:. راه خود را از زندگی است که میرسد نسل می تواند به زود

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

"من معمولا اجرای یک 789 و آنها مسافت 200 تن خاک" او گفت:.

راه خود را از زندگی است که میرسد نسل می تواند به زودی به پایان رسیده و حدود 740 دیگر زغال سنگ کارگران است. مینه سوتا مبتنی بر رودخانه بزرگ انرژی اعلام کرد در این ماه این برنامه به شاتر زغال سنگ نهر ایستگاه که تبدیل ذغال سنگ چوب نما از Falkirk معدن به برق در سال 2022.

مگر اینکه یک شرکت دیگر اقدام به خرید داکوتای شمالی بزرگترین نیروگاه معدن و کارخانه را متوقف کار آغاز شد که بیش از 50 سال پیش است.

مرتبط:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"برای من این بود که فقط برای رفتن به ویرانگر زیرا این چیزی است که من بزرگ شدم گفت:" 32 ساله و مادر یک نوزاد و دو گام به کودکان است. "آن را مانند خانه است. پدر و مادربزرگ خود را مشغول به کار در اینجا. پدران خود را کار کرده اند در اینجا شما مادران است."

مینه سوتا متعهد شده است آن را 100 ٪ رایگان از کربن انرژی تا سال 2050 در تلاش برای نبرد با تغییر آب و هوا.

The Coal Creek Station power plant is seen Wednesday, May 13, near Underwood, N.D. Great River Energy has announced the plant’s closure in 2022. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

زغال سنگ نهر ایستگاه نیروگاه دیده می شود جمعه, مارس 13 در نزدیکی Underwood, N. D. بزرگ رودخانه انرژی اعلام کرده است که کارخانه های فولادی در سال 2022. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

انرژی تولید شده از زغال سنگ شده است قادر به رقابت با قیمت کم باد و گاز گفت: علامت Fagan بزرگ رودخانه انرژی (GRE) معاون رئیس جمهور و رئیس شرکت و خدمات عضو افسر. تصمیم به بستن زغال سنگ نهر "وزن بسیار به شدت در قلب" از GRE رهبران Fagan گفت.

"ما فقط نمی تواند غلبه بر آن headwinds حتی پس از چیزهای بزرگ است که گیاه اپراتورها و کارکنان انجام داده بود به سعی کنید به کنترل هزینه ها و بهبود بازده," او گفت: روز شنبه در یک مصاحبه تلفنی.

تعطیلی این معدن و کارخانه را یک اثر موج دار شدن در جوامع محلی و دولت گفت: Jesse Flath عامل برای غربی Frontier بیمه در Hazen N. D. فکر از آنچه ممکن است اتفاق می افتد به کسب و کار است پیشی گیرد و بیشترین بحث در مورد کوروناویروس.

"هیچ کس صحبت کردن در مورد COVID در حال حاضر," او گفت:. "آنها در حال صحبت کردن در مورد کسی که در حال رفتن به یک کار در دو یا سه سال آینده چگونه آن را در حال رفتن به نگه داشتن نورد به این گیاهان دیگر."

Jesse Flath of Western Frontier Insurance in Hazen, N.D., talks Wednesday, May 13, about the potential effects of the closing of Coal Creek power plant on the community in his Main Street office. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

جسی Flath غربی Frontier بیمه در Hazen N. D., مذاکرات, جمعه, مارس 13 مورد اثرات بالقوه از بسته شدن زغال سنگ نهر نیروگاه در جامعه خود را در خیابان اصلی ، مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

برخی در داکوتای شمالی کشور زغال سنگ از ترس سازندگان از GRE را استانتون ایستگاه در سال 2017 و پتانسیل از دست دادن زغال سنگ نهر سیگنال پایان به یک راه زندگی است که قدمت آن به 1870s که برای اولین بار از معادن ذغال سنگ باز در دولت است. دیگران خوشبین هستند این حوادث جدا هستند تنها به گیاهان متعلق به شرکت مینه سوتا.

اثرات بسته شدن زغال سنگ نهر به تنهایی می تواند ویرانگر نه تنها مردم بلکه دولت به عنوان یک کل Kerzmann گفت. زغال سنگ است برای ارائه نسل از خانواده آندروود شهر رییس کمیسیون لئون Weisenburger جونیور گفت.

"را که دور این شهر را رنج می برند فوق العاده است." "این رفتن به یکی از آن داستان های قدیمی از این معدن زغال سنگ شهر که در حال رفتن به شهر ارواح."

مرتبط:

Mic Johnson, president of the Underwood (N.D.) Economic Development Corp., talks Wednesday, May 13, about the potential economic impact of losing jobs at the nearby Coal Creek Station power plant. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

میکروفن جانسون رئیس جمهور آندروود (N. D.) توسعه اقتصادی Corp., مذاکرات, جمعه, مارس 13 مورد پتانسیل اقتصادی تاثیر از دست دادن شغل در نزدیکی زغال سنگ نهر ایستگاه نیروگاه. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

میکروفن جانسون بازنشسته آهن کارگر که مشغول به کار در تمام نیروگاهی زغال سنگ در کشور. او در حال حاضر توسعه اقتصادی Corp. رئیس جمهور برای آندروود یک شهر کوچک در حدود 750 ساکنان است که نشسته است در کنار درب به Falkirk معدن.

او حدود 30 درصد از آندروود و 40 درصد از Washburn که در حدود 15 مایلی جنوب Underwood, کار برای GRE یا Falkirk.

این گیاه بسته به معنی کمتر کودکان در مدارس و کمتر افرادی می توانند با خرید محصولات محلی است که می تواند سریع برخی از کسب و کار به جانسون گفت.

"ما می دانستیم که آن آینده بود," او گفت:. "ما نمی فکر می کنم از آن خواهد آمد به این سرعت."

Main Street is seen Wednesday, May 13, in Underwood, N.D. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

خیابان اصلی دیده می شود جمعه, مارس 13 در Underwood, N. D. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

ممکن است کارگران می تواند پیدا کردن شغل در سایر گیاهان و معادن, اما نه همه جانسون گفت.

Fagan اشاره کرد وجود دارد نمی توان دیگر زغال سنگ شغل با GRE هر چند این طرح برای ارائه به آموزش و کمک آموزشی برای کسانی که می خواهند به دنبال باد و گاز مشاغل در این شرکت است.

کارکنان نهفته بستن به تازگی 20 درصد افزایش در پرداخت Fagan گفت. آنها نیز خواهد شد قطع بسته که شامل پرداخت و ادامه داد: مزایای پزشکی برای یک زمان.

"ما صرف مقدار قابل توجهی از زمان صحبت کردن در مورد چگونه ما می رویم به انجام بهترین های ما برای مراقبت از کارکنان" Fagan گفت.

The dragline excavator is seen Wednesday, May 13, in the Falkirk Mine near Underwood, N.D. Great River Energy has announced the 2022 closure of the mine’s only customer, Coal Creek Station. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

این دراگلاین بیل دیده می شود جمعه, مارس 13 در Falkirk معدن در نزدیکی Underwood, N. D. بزرگ رودخانه انرژی اعلام کرده است که تا سال 2022 تعطیلی این معدن را تنها مشتری زغال سنگ نهر ایستگاه. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

خبر از بسته شدن کارخانه نمی شوک کسانی که با آنها در این فروم صحبت کرد برای این داستان از جمله Hazen شهر رییس کمیسیون جری Obenauer. یک بخش کوچک از ساکنان از شهر حدود 2,300 کار در GRE یا Falkirk اما دیگران شاغل در نزدیکی گیاهان و معادن.

Hazen حدود 40 دقیقه رانندگی غربی از زغال سنگ نهر. دو سوم از Hazen بودجه می آید از زغال سنگ قطع مالیات Obenauer گفت.

بدون زغال سنگ وجود خواهد داشت کمتر پول برای پرداخت خدمه خیابان پلیس و دیگر شهرستان, کارکنان, او گفت:.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که خواهد برود" Obenauer گفت.

Jerry Obenauer, president of the Hazen (N.D.) City Commission, talks Wednesday, May 13, in Hazen City Hall about the potential effects of the closing of Coal Creek Station. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

جری Obenauer رئیس Hazen (N. D.) شهرستان کمیسیون, مذاکرات, جمعه, مارس 13 در Hazen شهر هال در مورد اثرات بالقوه از بسته شدن زغال سنگ نهر ایستگاه. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

آندروود به حدود 5 میلیون دلار در برجسته حد و مرزی برای پیشرفت های مسکونی و تفریحی و بهبود سراسر شهر بود در حالی که این شهر مدرسه 1.5 میلیون دلار در بدهی Weisenburger گفت. بهبود آن ساخته شد زیرا رهبران شهر فکر زغال سنگ نهر و Falkirk خواهد ادامه عملیات و کمک به مالیات های محلی او اشاره کرد.

GRE طرح را سالانه پرداخت داوطلبانه به دولت های محلی برای مدت پنج سال پس از این گیاه را می بندد.

زغال سنگ و همچنین پشتیبانی از کسب و کار محلی گفت: آنتوانت Heier مدیر اجرایی Hazen اتاق بازرگانی و کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر. و اشاره کرد که "خیابان اصلی از زغال سنگ خیابان" Heier گفت: GRE باعث می شود تا 40 درصد از محلی تامین درآمد شرکت, او گفت:.

Antoinette Heier, executive director of the Hazen (N.D.) Chamber/Convention and Visitors Bureau, talks Wednesday, May 13, in Hazen City Hall about the potential effects of the closing of Coal Creek power plant. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

آنتوانت Heier مدیر اجرایی Hazen (N. D.) مجلسی/کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر, مذاکرات, جمعه, مارس 13 در Hazen شهر هال در مورد اثرات بالقوه از بسته شدن زغال سنگ نهر نیروگاه. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

"بدون ما زغال سنگ ما نمی خواهد که در یک خیابان اصلی," او گفت:. "بسیاری از کسب و کار ما هستند ناراحت می ترسم."

Heier گفت: نیروگاه های زغال سنگ و معادن نقش مهمی در گردشگری با جذب مدارس برای سفرهای. صنعت زغال سنگ نگه می دارد و جوامع کوچک قابل دوام او اضافه شده است.

از دست دادن که تغییر مناطق اطراف آن به شدت Obenauer گفت.

"من افتخار می کنم از فرهنگ و تاریخ ما," او گفت:. "ما نمی خواهیم به از دست دادن جامعه ما است."

با استناد به این بیماری همه گیر کوروناویروس GRE رد درخواست توسط فروم برای ورود زغال سنگ نهر ایستگاه. همچنین گفت: آن را نمی خواهد اجازه می دهد مصاحبه با کارکنان با استناد به سیاست های شرکت.

Dump trucks work the BNI Coal lignite mine Wednesday, May 13, near Center, N.D. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

کامیون کمپرسی کار BNI ذغال سنگ ذغال سنگ چوب نما معدن چهار شنبه, مه 13, نزدیکی, مرکز, N. D. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

انجمن رسیده به چند GRE کارکنان همه آنها نمی بازگشت پیام و یا کاهش یافته است به نظر.

وجود دارد و آمار نشان می دهد که 50 درصد از محلی صنعت زغال سنگ کارگران آمده از بیش از 30 مایل دور Flath گفت: از جمله دیکنسون مینت و بیسمارک.

بیسمارک شهردار استیو Bakken گفت: 25 درصد به 35 درصد از نیروگاه کارکنان در بیسمارک-مندن منطقه است. صنعت زغال سنگ دارای شغل با درآمد بالا با مزایای آن سخت خواهد بود برای کسانی که گذاشته برای پیدا کردن اشتغال که منطبق با مجموعه مهارت های خود را و قبلی حقوق او گفت:.

"است که یک بزرگ اقتصادی به جوامع ما" Bakken گفت.

The Big Jake dragline excavator works the BNI Coal lignite mine Wednesday, May 13, near Center, N.D. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

بزرگ جیک دراگلاین بیل مکانیکی کار می کند BNI ذغال سنگ ذغال سنگ چوب نما معدن چهار شنبه, مه 13, نزدیکی, مرکز, N. D. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

یکی از این کارگران است که سارا Bryson یک کارگران' اتحادیه بین المللی آمریکای شمالی کارمند از مندن که کمک می کند تا پاک کردن تجهیزات در زغال سنگ کریک به عنوان یک قرارداد کارگر.

"که بسیاری از آنچه من انجام و در حال حاضر من قصد دارم به طور کامل تغییر مسیر که در آن زندگی حرفه ای من است رفتن به رفتن در این اتحادیه و آنچه که من باید برای آموزش در," او گفت:.

Bakken در مقایسه با تهدید به صنعت زغال سنگ به کاهش فولاد و صنعت خودرو. استخراج از معادن زغال سنگ یکی از برترین صنایع داکوتای شمالی و هر کس در کشور احساس خواهد شد اثرات زغال سنگ Creek, بسته شدن, او گفت:.

"این است که در این مقیاس برای ما و برای این دولت است."

The city of Underwood, N.D., is seen Wednesday, May 13, reflected in the front door of the now-closed Warehouse Grocery. The closing of the nearby Coal Creek Station is expected to hurt the economy of the region. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

شهر Underwood, N. D., دیده می شود, جمعه, مارس 13 منعکس شده در جلوی درب شرکت بسته انبار مواد غذایی. بسته شدن زغال سنگ در نزدیکی نهر ایستگاه انتظار می رود که به صدمه زدن به اقتصاد منطقه است. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

Kerzmann گفت: آن را سخت به تصور کنید زندگی بدون زغال سنگ GRE و Falkirk. او به احتمال زیاد نمی خواهد به دنبال یک کار در یک معدن ذغال سنگ اگر Falkirk بسته می شود. در عوض او را به ماندن در خانه با کودکان خود و بالا بردن گاو.

او گفت که او احساس بد برای خانواده های شاغل در GRE و Falkirk. برخی از خانواده ها پدر و مادر هر دو شاغل در شرکت ها و جوامع را محکم گره روابط که در آن بستگان و دوستان خود زندگی می کردند در نزدیکی یکدیگر برای نسل های.

"همه در مینه سوتا است خیلی هیجان زده برای باد برج به تولید شغل برای آنها" او گفت:. "آیا آنها متوجه چگونه بسیاری از خانواده ها در حال رفتن به رفتن بدون یک کار در اینجا؟"

اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای آن است که GRE به دو سال متوجه بنابراین ساکنان و جوامع می تواند آماده سازی Obenauer گفت. آن را نیز می دهد این شرکت در زمان برای پیدا کردن یک خریدار Heier گفت: چیزی که او خوشبین است.

The Coal Creek Station power plant is seen Wednesday, May 13, near Underwood, N.D. Great River Energy has announced the plant’s closure in 2022.
Michael Vosburg / Forum Photo Editor

زغال سنگ نهر ایستگاه نیروگاه دیده می شود جمعه, مارس 13 در نزدیکی Underwood, N. D. بزرگ رودخانه انرژی اعلام کرده است که کارخانه های فولادی در سال 2022. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم صحبت کرد در هفته گذشته با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد حمایت از داکوتای شمالی تولید انرژی در صنعت بورگوم سخنگوی مایک Nowatzki روز جمعه گفت در یک ایمیل به فروم. فرماندار دور از پذیرش که زغال سنگ نهر و Falkirk معدن شغل نمی توان نجات داد و او "مصمم تر از همیشه برای پیدا کردن یک مسیر رو به جلو" برای نیروگاه Nowatzki گفت.

Fagan گفت: شرکت در مذاکرات با دیگران در مورد پتانسیل فروش این شرکت.

"نگرانی ما این است که هر کس از خرید این گیاه ... مواجه می شود همان واقعیت های اقتصادی که GRE است که در نهایت منجر به این تصمیم بسیار دشوار است," او گفت:.

هر کس که با آنها در این فروم صحبت می کرد با اشاره چقدر GRE در زمان مراقبت از کارکنان خود و جوامع است. این شرکت با اهدا پول کار داوطلبانه و بتن به جوامع محلی و سازمان های.

"آنها همیشه به مراقبت از ما," او گفت: از GRE و Falkirk معدن.

Weisenburger که همچنین یک ماشین سنگین اپراتور در آزادی معدن در نزدیکی Beulah, N. D. معتقد است شهر خود را زنده خواهد ماند اما از آن خواهد شد که برای پیدا کردن راه هایی برای پر کردن شکاف زغال سنگ قطع پرداخت مالیات. او همچنین گفت که نگرانی در مورد سرنوشت سایر گیاهان.

"شهرستانها ساخته شد, زغال سنگ," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن