ویزای کار پس از کلاس های آنلاین زبان انگلیسی دوره: انگلستان univs رول از فرش قرمز برای دانش آموزان هندی

لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 10:49:42 am در 2018-19 وجود دارد 485,645 دانشجویان بین الملل

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 10:49:42 am

Work visa after online classes, English course: UK univs roll out red carpet for Indian students در 2018-19 وجود دارد 485,645 دانشجویان بین المللی در انگلستان — 342,620 از آنها از غیر کشورهای اتحادیه اروپا.

نوشته شده توسط کمال Preet Kaur

اعطای دانش آموزان دو سال پس از تحصیل ویزای کار پس از فارغ التحصیلی حتی اگر آنها قادر به سفر به این کشور به صورت فیزیکی حضور در این کلاس ها ارائه زبان انگلیسی دوره مقدماتی و یک میزبان از بورس های تحصیلی در میان برخی از اقدامات اتخاذ شده توسط بریتانیا است که ممکن است تبدیل شدن به مقصد برای دانش آموزان هندی که مایل به دنبال آموزش عالی خارج از کشور به خصوص در زمانی که رویای آمریکایی است که در افسردگی حسن نیت ارائه میدهد Covid-19.

وزارت امنیت داخلی یخ جدید, سیاست, نیروهای بین المللی دانش آموزان به ترک ما اگر خود را در کلاس تدریس کاملا آنلاین به دلیل coronavirus. در مقابل بریتانیا در حال انجام بهترین خود را برای جذب بیشتر دانشجویان خارجی به عنوان آن را هدایت از طریق همه گیر و Brexit.

در 2018-19 وجود دارد 485,645 دانشجویان بین المللی در انگلستان — 342,620 از آنها از غیر کشورهای اتحادیه اروپا. در حالی که دانش آموزان چینی ساخته شده برای بزرگترین تکه (120,385) وجود دارد 26,685 دانش آموزان از هند و 20,120 از ایالات متحده آمریکا.

با توجه به آخرین HESA (آموزش عالی آمار آژانس) اطلاعات جدید ثبت نام از هند افزایش 28 درصد در 2017-18 به نمایندگی از رشد 2,745 دانش آموزان است. با توجه به کاهش مداوم در تعداد از هند از سال 2011 تا 2016 افزایش از 7 درصد (2016-17) و 28 درصد (2017-18) علامت مهم و قابل تغییر است.

آمار نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق رشد از طریق افزایش دانشجویان کارشناسی ارشد (تا 2,115) هر چند وجود دارد همچنین رشد در مقطع کارشناسی (570 دانش آموزان) و کارشناسی ارشد پژوهش سطح (60 نفر).

بزرگ 75 درصد از ثبت نام از هند شد و در سطح کارشناسی ارشد. این برگه نزدیک به تحقیقات رفتار در IDP اتصال وب سایت که در آن 83 درصد از ترافیک به دنبال در انگلستان از هند است که در سطح کارشناسی ارشد.

"وجود دارد و حدود 40 ، 000 دانش آموزان هندی در انگلستان در 2012-2013. تعدادی رفت به کمتر از 20,000 زمانی که پست مطالعه ویزای کار برداشته شد. با PSW پشت در کارت های, هندی, دانش آموز اعداد باید دوباره شاهد روند رو به بالا" را تایید کرد Rohit Vadhwana.

دبیر اول (اقتصادی را فشار داده و اطلاعات) HCI لندن. "تعداد زیادی از دانش آموزان هندی از آمدن به انگلستان کمک کرده است تا در ساخت یک پل از دانش های ارز از بهترین شیوه های فن آوری و نوآوری است. آنها حمایت از کشور میزبان اقتصاد خود را از طریق تحصیل و اقامت در انگلستان," او اضافه شده است.

این واقعیت است که دانش آموزان بین المللی از جمله کسانی که از هند را بسیار زیاد سهم به انگلستان تولید ناخالص داخلی تأييد شده توسط دانشگاه های انگلستان (UUK) یک موسسه است که نشان دهنده 137 دانشگاه در انگلستان و اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی است.

با توجه به استفانی هریس رئیس بین المللی نامزدی (غیر از اتحادیه اروپا), UUK بین المللی "دانشجویان بین المللی کمک £6.9 میلیارد به دانشگاه های شهریه و کمک بیشتری به اقتصاد گسترده تر. تاثیر اقتصادی بین المللی دانشجویی شامل, اما نه محدود به, £25.8 میلیارد دلار در تولید ناخالص بریتانیا در اقتصاد و £3.3 میلیارد دلار در درآمدهای مالیاتی".

UUK سایت ذکر شده: "ما می خواهیم یک سیستم مهاجرت کمک می کند که دانشگاهها برای جذب دانشجویان بین المللی و بسیار ماهر و کارکنان از سراسر جهان است. تصمیم به ترک اتحادیه اروپا به دولت بریتانیا فرصتی برای دوباره فکر می کنم سیستم مهاجرت و تدبیر سیاست های مهاجرتی است که به حداکثر رساندن سود همه دانشگاه بین المللی کارکنان و دانش آموزان می توانند به انگلستان است."

در پاسخ به یک سوال یک HESA رسمی گفت: هند اکسپرس "17 درصد از دانشگاه های انگلستان درآمد در 2018-19 بود از غیر UK دانش آموزان شهریه."

دانشجویان بین المللی صرف £5.4 میلیارد دلار در خارج از دانشگاه بر کالا و خدمات هزینه های چنین دانش آموزان پشتیبانی 206,600 شغل در سراسر انگلستان بازدید کنندگان برای دانشجویان بین المللی صرف حدود £520 میلیون تولید برآورد حذفی تاثیر از 1 میلیارد پوند در تولید ناخالص جمله دانش آموزان مسئول £10.8 میلیارد دلار از انگلستان درآمد صادرات.

فعالیت های اقتصادی و اشتغال پایدار بین المللی دانشجویان پردیس هزینه های تولید از درآمدهای مالیاتی معادل حقوق 31,700 پرستاران یا 25,000 افسران پلیس.

وقتی پرسید که چگونه در دانشگاههای انگلستان در حال آماده شدن برای داخلی دانش آموز مصرف در کنار Covid بحران هریس گفت: "دانشگاه ها درک کنند که این یک نامشخص زمان برای دانش آموزان و قرار دادن در محل و ساز و کارهای حمایت از یک طیف وسیعی از گزینه های انعطاف پذیر. اولویت ایمنی و سلامت دانش آموزان و کارکنان. دانش آموزان هندی که سوالی در مورد شروع مطالعات خود را در انگلستان باید در رسیدن به خود و پذیرش تیم ها در دانشگاه هستند و با امید به حضور در. علاوه بر این دولت بریتانیا ساخته شده است که تعداد قابل توجهی از امتیازات و نشان داده است انعطاف پذیری در ترتیبات برای دانشجویان بین المللی. این شامل تایید است که دانشجویان بین المللی هنوز هم خواهد بود واجد شرایط برای درخواست جدید فارغ التحصیل مسیر مهاجرت که اجازه می دهد تا دانش آموزان برای اقامت در انگلستان به کار پس از فارغ التحصیلی حتی اگر آنها قادر به سفر به انگلستان با توجه به Covid-19 شروع دوره خود را. برای دانشجویان دکترا این به تازگی تمدید شده است به مدت سه سال."

Vickie وارن موقت سر از محتوا و ارتباطات دانشگاه ولورهمپتون گفت: "از طریق خداوند ما پل بورس ما به دنبال پاداش آن دسته از دانش آموزانی که زمانی بسیار نمرات خوب در مطالعات خود را قبل از ورود خود را انتخاب ولورهمپتون در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد تدریس کرده است. دانشگاه ارائه می شود خداوند Paul شایستگی بر اساس کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان که در شروع مطالعه با ما در 2020-2021 سال تحصیلی. علاوه بر این ما یک تیم مستقر در هند ارائه پشتیبانی و راهنمایی برای کمک به برنامه های کاربردی و دیگر نمایش داده شد".

این دانشگاه را بدست آورده بیش از 10 درصد از درآمد خود را از طریق داخلی دانش آموزان است.

تایید که این امتیازات را یک تفاوت بزرگ به دانش آموزان از هند با توجه انگلستان به عنوان آموزش و پرورش مقصد Baljinder سینگ Rathour مدیر لندن کالج آنلاین گفت: "UKVI اعلام کرد که از تابستان سال 2021 به بعد هر دانشجوی بین المللی تکمیل درجه خواهد بود واجد شرایط برای دو سال PSW ویزا را جذب دانش آموزان هندی. آن را می سازد تحصیل در انگلستان سودآور چون دانش آموزان این فرصت را نه تنها به نیروی تازه یافتن هزینه ها و هزینه بلکه با ارزش بین المللی کار تجربه است."

"واقعیت این است که دانشگاهها باید کاسته خود را به زبان انگلیسی مورد نیاز ساخت آن را ساده ترین در میان تمام رقابت کشورهایی مانند آمریکا و استرالیا و کانادا و ارائه پایه و اساس دوره های زبان انگلیسی همراه با هزاران بورسیه جذب بیشتر مردم از هندوستان به خصوص پنجاب" گفت: Gurpal Oppal مشهور مهاجرت وکیل با دفاتر متعدد در پنجاب Oppal کمک کرده است هزاران نفر از دانش آموزان هندی تحصیل در خارج از کشور به خصوص در انگلستان است.

امجد علی خان مدیر روبان آبی در خارج از کشور, آموزشی, مشاوره با دفتر مرکزی آن در حیدرآباد گفت که نوآوری و Start-up ویزا ارائه فرصت های بزرگ برای سرخپوستان.

"در حالی که نوآوری ویزا برای افرادی است که می توانید سرمایه گذاری £200,000 در بریتانیا, کسب و کار, ویزای استارت آپ یک فرصت طلایی برای خلاق و تکنولوژی فکر مردم که پس از پیگیری PG تحصیل در انگلستان می توانید به اشتراک گذاری یک کسب و کار نوآورانه ایده که می تواند منجر به راه اندازی. در این راه آنها یک فرصت برای کار و اقامت در انگلستان بدون هزینه کردن بارهای از پول است. این در نهایت می تواند منجر به حل و فصل دائمی در بریتانیا است."

بیشتر افراد درگیر در خدمات مهاجرت در توافق هستند که نقطه مبتنی بر سیستم است که می آید را به اثر از 1 ژانویه تا سال 2021 را ویزا سیستم شفاف و کمک به دانش آموزان reacgh انگلستان با اعتماد به نفس به رغم عدم قطعیت در اطراف coronavirus.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن