جنگل منینگ لبه مایکلسون, بردی به عنوان $20M مطرح شده است

"شما خنده" جنگل گفت: به عنوان افسانه ای NFL quarterbacks تام بردی و Peyton Manning cackled حتی سخت تر است. "وج

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

"شما خنده" جنگل گفت: به عنوان افسانه ای NFL quarterbacks تام بردی و Peyton Manning cackled حتی سخت تر است.

"وجود دارد چند بار در جبهه نه زمانی که من می توانم پیدا کردن توپ" بردی گفت.

آن را بردی و منینگ که در خاک های خارجی در روز یکشنبه به آنها پیوست وودز و فیل مایکلسون در fairways و roughs برای "مسابقه: لیگ قهرمانان برای امور خیریه" در مدال باشگاه گلف در حوب ساند در سهشنبه, مارس 24.

جنگل و منینگ تیمی برای 1 تا پیروزی بر مایکلسون و بردی در طول یک مسابقه برگزار شد تا حدودی در باران سنگین. اما این عناصر بودند مسائل جزئی برای این چهار نفری که مطرح شده 20 میلیون دلار برای coronavirus امداد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"به پشت طناب به این مردمان جهان و به نوعی در میدان جنگ با آنها است که واقعا یک تجربه خاص," منینگ گفت: پس از آن در ترنر پخش. "من راحت نیست کل زمان از سه راه اول تمام راه را به پایین در اینجا (18) اما دانستن است که 20 میلیون دلار مطرح شد و کمک به افرادی که واقعا در رفتن را از طریق بار دشوار است که یک افتخار برای تام و من هر دو به دعوت فیل و ببر را به بازی در این بازی.

"این واقعا چیزی است که من همیشه به یاد داشته باشید و گرامی داشتن."

منینگ بود و کلام او و جنگل برنده سه نفر از شش سوراخ در بهترین توپ فرمت برای ساخت یک سرب آنها را ترک.

این جفت ارز برنده سوم و منینگ افزایش منجر به 2 تا زمانی که او را زدم یک مرغک زدن توپ در شماره 4. او یکی دیگر از مرغک زدن توپ در شماره 6 آن را به 3 تا.

پس از این جبهه نه کامل شد, تغییر فرمت به تغییر متناوب شات و مایکلسون و بردی تیمی برای اکشن فوق العاده در شماره 11.

مایکلسون درایو فرود در سبز. بردی به دنبال به عنوان آرام به عنوان او ممکن است تحت سوپر باول فشار حفر یک عقاب زدن توپ به کاهش کسری بودجه به 2 تا.

این دو برنده دیگر سوراخ در 14 هنگامی که منینگ از دست رفته کوتاه زدن توپ به باران زد پایین. اما وجود خواهد داشت هیچ بردی-led گشت در این روز به عنوان نهایی چهار سوراخ نصف شد.

"ما مبارزه سخت" مایکلسون گفت. "من کمی عصبی کمی تنگ در مقابل نه. و مرد ما (بردی) نگه داشته و ما در آن وجود دارد و نه بازگشت به او واقعا تابیده و آمار برخی از عکس های بزرگ. ما ساخته شده یک اجرا و آمد واقعا نزدیک است."

بردی جدید کارفرمایی از خلیج تمپا Buccaneers, آیا برجسته در جلو نه زمانی که او در پناه از fairway از حدود 150 متری برای یک مرغک در شماره 7.

در پایان مایکلسون و بردی در بر داشت خود را در یک وضعیت دشوار در شماره 18 به عنوان جنگل در مواجه با دو توپ را به نفع خود بازی. جنگل سمت چپ یک توپ در مورد دو پا خجالتی و مایکلسون و بردی اذعان به پایان جشن.

"همه ما گرد هم آمدند و مطرح $20 میلیون برای کسانی که شده اند به شدت تحت تاثیر قرار" گفت: جنگل است که یک عضو از این دوره واقع نه چندان دور از خانه خود را در ژوپیتر فلوریدا. "این واقعیت است که آن دسته از بچه ها-Tom and Peyton-ما را کلاه ما به آنها را به بیرون می آیند. این است که ما در عرصه. این چیزی است که ما برای زندگی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن