زنان در قدرت: کشور با رهبران زن رنج می برند شش برابر کمتر Covid مرگ و میر و بهبود هر چه زودتر از رکود

این Covid بحران به نظر می رسد برای تایید آنچه که سیاست تحلیلگران استدلال کرده اند برای برخی از زمان: زن رهبری

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

این Covid بحران به نظر می رسد برای تایید آنچه که سیاست تحلیلگران استدلال کرده اند برای برخی از زمان: زن رهبری ممکن است بیشتر درگیر در مسائل اجتماعی و برابری و پایداری و نوآوری در ساخت جوامع بیشتر انعطاف پذیر به شوک های خارجی. ما اجرای برخی از تجزیه و تحلیل آماری بر روی داده های موجود در Coronavirus همه گیر و یک سری از ابعاد سلامت عمومی پیشرفت اجتماعی پایه نیازهای انسانی و اقتصادی انعطاف پذیری خیره کننده با همبستگی.

اول از همه داده های کنونی نشان می دهد که کشورها با زنان در یک موقعیت رهبری اند شش برابر کمتر تایید مرگ از Covid-19 از کشورها با دولت های led توسط مردان است. علاوه بر این زن به رهبری دولت بودند بیشتر موثر و سریع در مسطح بیماری همه گیر در منحنی با قله های روزانه مرگ و میر تقریبا شش برابر کمتر از کشورهای تحت حکومت مردان است. در نهایت متوسط تعداد روز با تایید مرگ بود 34 در کشور توسط زنان و 48 در کشورهای با مردسالار دولت.

البته همبستگی است نه علیت اما زمانی که ما در اکثر زن-led دولت رویکرد به بحران پیدا کنیم و سیاست های مشابه که ممکن است ساخته شده اند تفاوت vis-à-vis همتایان مرد خود: آنها نه دست کم گرفتن خطرات تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه و اولویت بندی دراز مدت و رفاه اجتماعی بیش از کوتاه مدت ملاحظات اقتصادی.

تایوان یک مورد در نقطه که در آن دولت نخست وزیر Tsai و نشستند ون ساخته شده بر روی خود تجربه قبلی با سارس بلافاصله به معرفی اقدامات هدفمند و چک پزشکی که انبوه کاهش خطر شیوع و در نتیجه یک مستند غیر ضروری بر خلاف بسیاری دیگر از کشورها از جمله اندازه کوچک سنگاپور که به جای چندین دچار امواج از سرایت. نیوزیلند دولت Jacinda protocol wine studio نیز بی درنگ در اجرای اقدامات محدود کننده در اوایل و در نتیجه محدود سرایت و بسیار کوتاه مستند از کشورهای همسایه در اقیانوس آرام. یک الگوی مشابه رخ داده در دانمارک, نروژ و فنلاند همه حکومت توسط زنان به عنوان مخالف به سوئد که در آن ملاحظات اقتصادی ساختگی نگرانی های بهداشتی و در نتیجه بالاترین مرگ و میر سرانه در اروپا است.

در طول چند سال گذشته بسیاری از زنان به رهبری دولت نیز قرار داده شده یک تاکید قوی اجتماعی و زیست محیطی تندرستی سرمایه گذاری بیشتر در بهداشت عمومی و کاهش آلودگی هوا (که به نظر می رسد ارتباط تنگاتنگی با Covid مرگ و میر). تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که کشورها با افزایش حضور زنان در مجالس ملی انجام بهتر در شرایط گلخانه ای گاز و کاهش انتشار آلودگی هوا و مهار و حفاظت از تنوع زیستی. برخی از این دولت ها نیز راه اندازی شد یک اتحاد بین المللی برای ترویج 'اجتماعی و زیست محیطی تندرستی' به عنوان سنگ بنای خود را از سیاست های اقتصادی است. اینها همه ویژگی های مهم است که جوامع بیشتر انعطاف پذیر vis-à-vis شوک های خارجی.

Confirmed deaths

تایید مرگ از Covid-19 (سمت چپ) – تعداد روز با حداقل یک گزارش مرگ Covid-19 (مرکز) – در اوج مرگ و میر روزانه (سمت راست). منبع: مرکز اروپایی برای کنترل و پیشگیری از بیماری.

Basic Needs

نیازهای اساسی انسان 2019 نمره (تغذیه و مراقبت های پزشکی اولیه, آب و فاضلاب, پناهگاه ایمنی شخصی) منبع: پیشرفت اجتماعی ضروری (سمت چپ) – ضريب جينی از توزیع درآمد, منبع: بانک جهانی (مرکز) – نرخ رشد تولید ناخالص داخلی درصد کاهش پیش بینی برای سال 2020 منبع: کمیسیون اروپا و ملی بانک های مرکزی.

در برابر این پس زمینه است شاید تعجب آور است که زنان رهبری کشور نیز به احتمال زیاد به رنج می برند حداقل از متعاقب آن رکود اقتصادی: تولید ناخالص داخلی برای سال 2020 نشان می دهد که آنها را تجربه کاهش کمتر از 5.5 درصد در حالی که کشور با رهبران کوچک خواهد شد با بیش از 7 درصد است.

احتمالا وجود دارد به اندازه کافی شواهد سخت و در عین حال نشان می دهد که وجود دارد 'زن عامل' در بازی اما ما نمی توانیم به سادگی رد چنین تفاوت های آشکار به عنوان گاه به گاه. برخی از رهبران زنان را درک کرده اند که با قرار دادن اجتماعی و زیست محیطی تندرستی در هسته ملی سیاستگذاری دارای اثرات مثبت در جامعه پذیری و مزایای اقتصاد بیش از حد. این امر می تواند عاقلانه برای مردان همکاران را توجه داشته باشید.

یادداشت: کشور با رهبران زن عبارتند از: بلژیک, دانمارک, استونی, فنلاند, آلمان, یونان (رئیس جمهور) ایسلند و نیوزیلند و نروژ و اسلواکی و تایوان است. کشور با رهبران عبارتند از: اتریش ، بلغارستان ، برزیل کرواسی, قبرس, جمهوری چک, فرانسه, مجارستان, ایرلند, ایتالیا, لتونی لیتوانی لوکزامبورگ, مالت, هلند, لهستان, پرتغال, رومانی, اسلوونی, اسپانیا, سوئد, سوئیس, انگلستان و ایالات متحده آمریکا.

Jacinda
نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio صحبت می کند در ولینگتون, نیوزیلند, مارس 20 سال 2020 است. | ایسنا/Pa. تمام حقوق محفوظ است.

با تشکر از رفتن به کریستین Vala Ragnarsdottir ژاکلین McGlade ایدا Kubiszewski کیت Pickett, ریچارد ویلکینسون انریکو Giovannini و رابرت Costanza خود را برای کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب