زنان هستند که مجبور به به تولد 'تنهایی' در پست-مستند ارمنستان و اوکراین

در کشورهای دیگر از جمله بریتانیا و ایالات متحده ممنوعیت مشابه در برابر تولد اصحاب معرفی شده توسط فردی بیمارستا

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

در کشورهای دیگر از جمله بریتانیا و ایالات متحده ممنوعیت مشابه در برابر تولد اصحاب معرفی شده توسط فردی بیمارستان ها و سیستم های سلامت در شروع این بیماری همه گیر شد و موضوع قابل توجهی محلی جنجال و معکوس شد.

اما در اوراسیا وادار کردن زنان به هنگام تولد به تنهایی دارای ریشه های عمیق. در اتحاد جماهیر شوروی هیچ بستگان یا همکاران بودند اجازه ورود به بخش زنان و زایمان. "فوق العاده سر و صدا – که چگونه احساس آنها در مورد آن می گوید:" اولگا Gorbenko, co-founder از حقوق طبیعی اوکراین NGO در حالی که "آن است که در واقع خطرناک برای یک زن که تولد می دهد به تنهایی."

Anastasiya Salnykova همچنین از بنیانگذاران این سازمان با انتقاد از رئیس جمهور Zelensky برای "مبارزه با بحران جمعیتی" در طول COVID-19. این است که او گفتم: "این فرض که زنان باید به هنگام تولد آن را به عنوان عملکرد خود را بدون توجه به چه شرایطی هستند". او از دولت خواست به تمرکز بر روی بهبود مراقبت زایمان به جای.

در ارمنستان و حتی قبل از همه گیر بسیاری از زنان که می خواستم به شریک زندگی خود و یا دیگر همراه با آنها را در حالی که آنها به هنگام تولد خواهد تلاش کرده اند به انجام این کار. با وجود دولت دستورالعمل شناخت اخلاقی و روانی پشتیبانی ارائه شده توسط اصحاب آنها تنها مجاز به اتاق خصوصی و نه بخش عمومی و پزشکان می تواند در اختیار خود حاضر به اجازه دهید آنها را در.

در ایروان چند از زنان که # teamnigel به صحبت کرد همچنین توصیف احساس بی احترامی, humiliated, یا در معرض خطر در حالی که در بیمارستان قبل و در طول COVID-19.

E. T. که به هنگام تولد در اوایل ممکن است توضیح داد که چگونه "دکتر فریاد در من زمانی که من در درد."

یک زن دیگر گفت که در حالی که زایمان مراقبت است که ظاهرا تحت پوشش سیستم بهداشت عمومی او تا به حال به پرداخت مقداری پول به تمام کادر پزشکی به درمان می شود و زمانی که او اولین فرزند خود را در سال 2014. "آنها بسیار مهربان به من که من می توانم می گویند در مورد زن دیگر در اتاقی که تا به حال پرداخت شده است."

سونا Burnazyan یک روانشناس و بنیانگذار پروژه آنلاین مبارک تحویل در ارمنستان می گوید که فقیر زنان با تحصیلات کمتر بیشتر احتمال دارد به درمان disrespectfully – و ممکن است صحبت کردن در مورد آن "از آنجا که آنها نیز درمان disrespectfully در خانواده های خود که در آن آنها همیشه احساس ثانویه".

با توجه به جدید ترین ارمنستان جمعيت و سلامت نظرسنجی 66 درصد از زنانی که به هنگام تولد در این کشور بین سال های 2010 و 2015 حضور نداشت دانشگاه و حدود 40 درصد کمتر از متوسط استانداردهای زندگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن