فعالان زن در خاورمیانه صورت آنلاین قلدری و آزار و اذیت جنسی

Nawara مجبور شد برای پوشیدن روسری وقتی که او 11 ساله بود. دو سال پیش او در نهایت تصمیم گرفت تا آن را خاموش و ب

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

Nawara مجبور شد برای پوشیدن روسری وقتی که او 11 ساله بود. دو سال پیش او در نهایت تصمیم گرفت تا آن را خاموش و به پست یک تصویر جدید از خود در Facebook و این که نقطه شروع از خلط حمله.

"من فکر کردم من در کانون توجه کنه من پا به کنار ازدواج یک مادر شد من مشغول بود. و به عنوان انقلاب شکست خورده من معتقد هستم را فراموش کرده اید به اندازه کافی در نهایت به انجام آنچه که من همیشه می خواستم برای انجام بدون اینکه حمله کردند اما من اشتباه بود," او توضیح می دهد.

صدها نفر از ظالم دیدگاه ارسال شده و با اتهامات جنسیتی توهین در مورد او نگاه ضد همجنس نظرات نژادپرستانه پاسخ درخواست او برای بازگشت به آفریقا چرا که او دارای موهای مجعد "جوهر از انواع تبعیض و ترس جمع شده بودند در یک پست جنسیت و نژاد افراط گرایی مذهبی, همه," Nawara به یاد می آورد.

داشتن بچه نیز ساخته شده است که آخرین حمله مشکل تر است. "من خودم را متقاعد است که من به اندازه کافی قوی برای حفظ و نادیده گرفتن چنین حملات و خودم را متقاعد است که آن را اجتناب ناپذیر برای یک زن به صورت آنها را تا زمانی که او با قرار دادن خودش در فعالیت های سیاسی حوزه در چنین جنسیتی جوامع است. من عمل به عنوان اگر آن را در حالت عادی قبل از, اما از آن است و آن را تحت تاثیر قرار داده است من به شدت," او می گوید.

Nawara اتحاد خارج شد ، او حتی با استفاده از یک نام جعلی در Facebook با یک بیوگرافی است که بار خوانده شده "نه Nawara". او می گوید: "من نمی خواهم برای قرار دادن بدن من به عنوان یک غذای اصلی در جداول جنسیتی افراطی آدمخوارها به جشن".

بسیاری از فمینیست از جمله خودم به اشتراک گذاری همان تجربه به عنوان Nwara: "چرا باید ما را دعوت آدمخوارها برای خوردن روح ما?"

جنسیتی قلدری و آزار و اذیت به نظر می رسد اجتناب ناپذیر مبارزه برای زنان در نظر گرفتن یک مکان ایستادن در برابر ایده های غالب در جامعه و یا لمس در هر اجتماعی تابوهای. ترور شخصیت در حال رشد است به یک ابزار مهم سرکوب در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در کنار ترور فیزیکی.

با عدم وجود یک لابی قدرتمند حمایت فمینیستی و مدافع حقوق بشر بیشتر و بیشتر از آنها در حال خروج از فضای عمومی حداقل آنلاین. اما بیشتر این زنان ترک این فضا بیشتر از آن است که از چپ به جنسیتی تهاجمی مردان است که جبرا منتهی به و در عین حال بیشتر درگیری ها و جنگ های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب