زنان در سراسر آمریکای لاتین, 'زیر فشار' به C-بخش طی COVID-19

همچنین در آوریل نوریا Landa این ماما در مکزیک دریافت تلفن اضطراری تماس از دو زن که رفت و به کار در خانه پس از

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

همچنین در آوریل نوریا Landa این ماما در مکزیک دریافت تلفن اضطراری تماس از دو زن که رفت و به کار در خانه پس از آنها محروم بودند کمک یک بیمارستان است که تا به حال تبدیل شده به یک COVID-19 مرکز و بدون هشدار.

زن دیگری در مکزیک در شهر گوادالاخارا گفت # teamnigel که او تحویل نوزاد خود در خانه و بدون عوارض در مارس, اما روز بعد از تولد او احساس بد و رفت و به یک بیمارستان برای coronavirus آزمون (که او می گوید در ابتدا خودداری کرد).

"دکتر قرار داده و انگشتان خود را به شدت از درون من گردان و به آنها گفت:" کاری که توضیح داده بودن بدحجابی برای داشتن یک خانه تولد و گفت: او احتمالا تا به حال بافت در رحم او است که نیاز به برداشته شود. این نادرست ثابت شد او توضیح داد: زمانی که یک دوم دستور پزشک یک سونوگرافی به عنوان به خوبی به عنوان یک coronavirus آزمون (که مثبت بود).

این زن گفت: او گزارش پرونده به مقامات بهداشتی به عنوان یک تخلف از قوانین در برابر بدرفتاری در دولت (که به طور خاص criminalised زنان خشونت).

معلوم نیست چه زمانی این مقامات را به او شکایت و هیچ یک از وزارتخانه های بهداشت در آرژانتین و اکوادور و مکزیک, اروگوئه یا ونزوئلا پاسخ داد به # teamnigel درخواست برای اظهار نظر در این بررسی است.

اکوادور بازرس دفتر گفت: ممکن است در پاسخ به # teamnigel سوالات که آنها تا به حال دریافت نکرده تنها زنان خشونت شکایت در طول COVID-19. این دفتر نمی پاسخ به پرسش برای به روز رسانی بر این در ماه جولای.

یک سخنگوی دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل برای حقوق بشر میشل باشله گفت: آنها "همچنین دریافت گزارش افزایش نگرانی ها در مورد حقوق بشر زنان باردار و دختران در زمینه COVID-19 بیماری همه گیر."

"ما نگران آن است که در سراسر جهان با نامعقول نظام سلامت, منابع برای خدمات معمول مانند مادری خدمات بهداشتی اغلب منحرف... مستند این حوادث است اولین گام مهم برای افشای این مشکل است. متحده نیاز به شیوه های خود را در خط با کسانی که هدایت در این منطقه بدون تاخیر."

گزارش اضافی توسط ماجده Gibelli (ونزوئلا) و Agostina Mileo (آرژانتین).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن