با تست ایسلند ادعای اصلی موفقیت در برابر COVID-19

توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 2:39:20 pm در این عکس گرفته شده در چهار شنبه, آوریل 29

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 2:39:20 pm
With testing, Iceland claims major success against COVID-19 در این عکس گرفته شده در چهار شنبه, آوریل 29 سال 2020 مردم جمع آوری در یک رستوران در ریکیاویک پس از کشور ثبت شده روز صفر در موارد جدید COVID-19. مدارس و دندانپزشکان و سالن های در حال بازگشایی در ایسلند است که موفق به گرفتن بر روی coronavirus را از طریق جهان'Äôs گسترده ترین رژیم از تست. با شناسایی افراد آلوده حتی زمانی که آنها تا به حال هیچ علائم کوچک آتلانتیک شمالی کشور موفق به شناسایی و جداسازی موارد که در آن بسیاری از بزرگتر کشورها تلاش کرده اند. (AP Photo/Egill Bjarnason)

طوفان زمستان جدا شمال روستای Hvammstangi از بقیه ایسلند. سپس بهار را به ارمغان آورد coronavirus جدا روستاییان از هر یک از دیگر. در حال حاضر به عنوان روش های تابستان ساکنان امید و زندگی به نوعی از حالت عادی است.

دبيرستان سالن مو دندانپزشکان و دیگر کسب و کار در سراسر ایسلند در حال بازگشایی دوشنبه پس از شش هفته از مستند پس از این آتلانتیک شمالی کشور موفق به اهلی آن شیوع کروناویروس. ایسلند تایید کرده است 1,799 موارد ویروس اما فقط 10 نفر کشته شده اند.

تعداد COVID-19 نفر در هر روز کاهش یافته است از 106 در اوج شیوع بیماری به تک رقمی و حتی در برخی از ماه صفر.

"انتظار نداشتم بازیابی به این سرعت گفت:" ایسلند ارشد اپیدمیولوژی Thorolfur Gudnason. ایسلند موفقیت تا حدودی عهد به آن جمعیت کوچک — فقط 360,000 مردم است. اما آن را نیز نشان دهنده اقدام قاطع توسط مقامات استفاده می شود که دقیق سیاست های تست و ردیابی برای پیدا کردن و منزوی کردن افراد آلوده حتی زمانی که آنها تا به حال هیچ نشانه ای ندارند.

کمک کرده است که ایسلند آب و هوا همه گیر بدون توسل به نزدیک به کل اجتماعی و اقتصادی آتن اجرا در بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی است. افراد آلوده و تماس های خود را قرنطینه بودند اما بقیه جمعیت مجبور به ماندن در داخل تنها به مراقب باشید.

یک جزیره آتشفشانی nudging دایره قطب شمال ایسلند ممکن است از راه دور است اما دور از جدا شده است. آن فرودگاه Keflavik یک اطلس hub و Icelanders مشتاق مسافران است. همانطور که در دیگر کشورهای اروپایی برخی از موارد برای اولین بار این ویروس در اینجا آورده بودند از اسکی در کوه های آلپ از جمله اتریش روستای ایسچگل.

اوایل هوشیاری شد کلید ایسلند موفقیت است. کشور خود را تایید اولین مورد از این ویروس در فوریه. 28 و اعلام ایسچگل در معرض خطر منطقه در 5 مارس و دو روز قبل از مقامات وجود دارد تایید اولین مورد است.

Gudnason گفت: ایسلند حال به روز رسانی شده است و تست آن پاسخ به همه گیر جهانی از سال 2004. بيمارستان شده بود آزمایش مردم ورود از خارج از کشور برای یک ماه قبل از اولین مورد تایید شده و در رسانه ها خواست شستن دست و اجتماعی فاصله.

"هر نهاد درگیر در پاسخ می دانستم که نقش آن از شروع" او گفت:. ایسلند قرنطینه همه از بازگشت از ویروس نقاط و شروع به تست و ردیابی اقدامات برای پیدا کردن و منزوی کردن هر مورد. بزرگتر کشورهایی مانند بریتانیا در زمان همان رویکرد ،

اما انگلستان رها آزمون-و-ردیابی در ماه مارس به عنوان تعدادی از موارد ضعف این کشور آزمایش ظرفیت. بیش از یک ماه بعد و با تقریبا 30,000 انگلیسی, مرده, u. k. در تکاپوی از سرگیری تست و ردیابی به عنوان بخشی از مسیر خود را از ملی مستند.

ایسلند تست ظرفیت کمک کرده بود با حضور در ریکیاویک-بر اساس شرکت biopharmaceutical رمزگشایی ژنتیک که در اوایل شیوع همکاری با مقامات بهداشتی به سطح شیب دار تا تست.

بیش از شش هفته ایسلند موفق به تست تقریبا 50000 نفر بیش از 13 درصد از جمعیت بزرگترین تکه از هر کشور در جهان است. رمزگشایی آزمون نیست, مردم در حال حاضر احساس بیمار و یا در قرنطینه بودند که آزمایش در بیمارستان.

این شرکت با استفاده از امکانات خود را به آزمون یک مقطع از جمعیت و شناسایی نمرات از موارد جدید از جمله مردم با خفیف یا بدون علائم است. Kari Stefansson رمزگشایی را جوشان مدیر عامل شرکت گفت: این رویکرد نشان داد که "با استفاده از علم مدرن حتی یک بیماری همه گیر مثل این یکی می تواند موجود باشد."

ایسلند تست به همراه داشت منجر جدید برای دانشمندان در مورد اینکه چگونه این ویروس عمل می کنند. نتایج اولیه پیشنهاد 0.6 درصد از جمعیت شد "سکوت حامل" این بیماری با هیچ علائم یا تنها یک سرفه خفیف و آبریزش بینی.

تحقیقات اولیه نشان می دهد یک سوم از کسانی که آزمایش مثبت در رمزگشایی آلوده کسی که در اطراف آنها ارائه شواهد که سکوت حامل آیا انتقال این بیماری است اما بسیار کمتر از بیماران علامت دار.

در یک نمونه تصادفی از 848 کودکان با سن کمتر از 10 هیچ یک از آنها آزمایش مثبت که هدایت ایسلندی مقامات تصمیم به نگه داشتن مدارس باز برای کودکان زیر 16. در کنار تست های مدنی در دفاع مقامات راه اندازی یک تماس ردیابی تیم از جمله ماموران پلیس و دانشجویان دانشگاه که با استفاده از legwork و تماس های تلفنی برای شناسایی افرادی که در تماس با افراد آلوده.

تلفن همراه ردیابی برنامه در حال اجرا و چند هفته بعد. Gudnason گفت: رویکرد موفقیت است که نشان داده شده توسط این واقعیت است که حدود 60 درصد از افرادی که آزمایش مثبت شد و در حال حاضر در قرنطینه پس از تماس با ردیابی تیم.

در مجموع 19,000 مردم دستور داده شد به دو هفته قرنطینه. هر کس دیگری انجام شده با ظاهر نرمال. مدارس ابتدایی باقی مانده و برخی از کافه ها و رستوران ها نگه داشته و عامل اجتماعی زیر فاصله قوانین: بیش از 20 نفر جمع شده بودند در یک بار و هر 2 متر (6.5 فوت) از هم جدا.

شروع دوشنبه تجمعات تا 50 مجاز خواهد شد, مدارس و کالج ها می تواند از سر کلاس و همه کسب و کار به جز میله های سالن های ورزشی و استخرهای شنا می تواند به بازگشایی شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن