با کمی غذا یا پول ما سعی کردیم به خانه پس از هند مستند

من Pavitra Uikey 35 ساله مهاجر کارگر مشغول به کار در بنگلور هند مالی توپی. زمانی که coronavirus ترساندن فرا گر

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

من Pavitra Uikey 35 ساله مهاجر کارگر مشغول به کار در بنگلور هند مالی توپی. زمانی که coronavirus ترساندن فرا گرفته کشور ما در اواسط ماه مارس ما تا به حال یک پیشامد است که افرادی مثل ما که کار در بخش غیررسمی خواهد بود بدترین ضربه است.

من یک نجار در یک کارگاه مبلمان. در اوایل ماه مارس کارفرمای من گفت که دولت ممکن است اعلام یک مستند به زودی. پرتاب یک سنگ از این کارگاه های غول پیکر میسور کارخانه است که در استخدام صدها نفر از مهاجران. هر روز من به تماشای ده ها تن از آنها را ترک برای رفتن به خانه به روستاهای خود.

که عاقلانه ترین چیزی که به انجام است. یک مستند را محروم ما را از ما دستمزد و با کمی و یا بدون پس انداز ما خواهد بود رشته بدون غذا یا وسیله ای برای رسیدن به خانه. صاحبخانه ما ممکن است به زور اخراج ما اگر ما موفق به پرداخت اجاره.

من تصمیم گرفتم که به جهنم همسر من, Pushplata که انتظار ما برای اولین بار نوزاد و من باید بازگشت به روستای ما Silgi در Mandla در Madhya Pradesh استان است.

من رزرو بلیط قطار برای 29 مارس است. این طرح برای سفر با قطار به ناگپور در ماهاراشترا استان و سپس با اتوبوس به Silgi. حتی در زمان عادی این سفر دشوار است. وجود دارد هیچ مستقیم اتوبوس. از ناگپور شما سفر چهار ساعت به سوني منطقه و سپس تغییر اتوبوس برای رسیدن به Mandla یک سواری پر از دست انداز یکی دیگر از چهار ساعت است. کمی من می دانم که سفر به روستای ما خواهد بود سخت تست استقامت ما.

دولت مهر و موم شده به کشور در نیمه شب 24 آوریل و معلق حمل و نقل عمومی و ترس ما شروع به حقیقت می پیوندند!

به عنوان هفته گذشت پس انداز ما خشک شده بود. من مضطرب به عنوان همسر من تاریخ تحویل inched نزدیکتر است. چگونه می توانم پرداخت هزینه های بیمارستان در یک شهر گران مانند بنگلور ؟

ما گرفتاری شد همان است که از 100 میلیون دیگر مهاجران در شهری هاب بدون کار باقی مانده در این مستند. توسط اواسط ماه مارس بسیاری از گرسنه بودند و آنها برای خانه های خود ، این سفرها که اغلب بیش از 1000 کیلومتر ،

ببخشید این منظره آب گرفتگی تلویزیون به عنوان نفر جان خود را در راه خانه. 18 مارس بیش از 130 مهاجران کشته شده بود در جاده ها است. بسیاری افتاده بود به خواب رفتن در جاده تقسیم یا قطار آهنگ خسته شدند و بیش از اجرا توسط وسایل نقلیه و یا قطار.

زمانی که وزیر از, Madhya Pradesh, Shivraj سینگ Chouhan اعلام کرد که او را انتقال 1,000 روپیه (حدود £10.45) به هر مهاجر کارگر حساب بانکی من حفظ من چک کردن موجودی بانکی بارها و بارها. که به شما می دهد یک ایده از شرایط ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب