با راه اندازی سایت آنلاین, Duluth را AICHO فروشگاه هدیه می بیند افزایش فروش

مانند بسیاری از خرده فروشان بومی هنر اول و هدیه فروشگاه سود بودند کاهش داد به عنوان مشتریان می تواند تنها فروش

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

مانند بسیاری از خرده فروشان بومی هنر اول و هدیه فروشگاه سود بودند کاهش داد به عنوان مشتریان می تواند تنها فروشگاه برای محصولات در فروشگاه. هماهنگ کننده Jazmin وونگ کار بر روی یک وب سایت برای این فروشگاه می تواند در یک زمان بهتر, او گفت:. او قادر بود تا به سرعت لیست تمام محصولات خود را در آن وب سایت جدید indigenousfirst.org که پس از افزایش فروش.

هدیه فروشگاه به فروش می رساند موارد انجام می شود عمدتا توسط هنرمندان بومی آمریکا. کار خود را شامل کتاب, نقاشی, مواد غذایی, طلا و جواهر, چاپ giclee, لباس, محصولات بهداشتی, کیف پول, دانه, و خیلی بیشتر.

"ما با استفاده از تعداد زیادی از هنرمندان محلی و شرکت ها را به این فروشگاه هدیه آنچه در آن است" وانگ گفت. "(وب سایت) بسیار موفقیت آمیز بوده است با توجه به آن را با نام تجاری جدید است."

Paintings fill the walls in the Indigenous First gift shop Thursday at the American Indian Community Housing Organization in Duluth. Even though the gift shop is closed to the public, all the artwork can be purchased online. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

نقاشی پر کردن دیوار در بومی اولین فروشگاه هدیه روز پنج شنبه در آمریکا جامعه هند مسکن سازمان در دولوت. حتی اگر هدیه فروشگاه به روی عموم بسته است همه آثار هنری می تواند خریداری آنلاین. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مدیر اجرایی میشل LeBeau گفت: مردم باید درخواست دسترسی آنلاین به فروشگاه برای سال. اما AICHO نگران بود در مورد دست زدن به تعداد زیادی از سفارشات به این دلیل که فروشگاه در حال حاضر مشغول.

"این نوع از یک فرصت مناسب به عنوان به زودی به عنوان ما می دانستیم که ما تا به حال به فروشگاه هدیه," او گفت:.

وانگ می خواستم برای اطمینان از هنرمندان هنوز دریافت درآمد در طول خاموش کردن. اگر چه بومی برای اولین بار تنها فروش چند قطعه هنر ارسال یک بررسی در پست الکترونیکی به هنرمندان است "یک معامله بزرگ در حال حاضر به دریافت اضافی $300 یا 400 دلار در ایمیل که آنها انتظار نیست."

یکی از فروشگاه آنلاین بزرگترین فروشندگان بومی غذایی جعبه. جعبه ارائه بسیاری از بومیان آمریکا, مواد غذایی و پخت و پز مواد تشکیل دهنده را در یک جعبه است که زمانی که با هم بسته بندی شده به فروش می رسد در کاهش هزینه ها.

جعبه نیست همیشه آنلاین به فروش می رسد — آنها در ابتدا به توزیع تنها AICHO مستاجران.

"فقط با دیدن عکس العمل افراد در AICHO زمانی که ما آنها را به ما غذا جعبه است که به اندازه کافی به می گویند که آنها خوشحال بودند," وانگ گفت. این تحت فشار قرار دادند و آنها را به جعبه به مخاطبان گسترده تر.

"آن را به گردش درآمد برای بومیان آمریکایی فروشندگان مواد غذایی و تولید کنندگان که بسیاری از آنها آلی ... طبیعی یا دست برداشت," وانگ گفت.

These beaded earrings created by Bead Art by Chenoa are among the jewelry items for sale at Indigenous First in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

این تزیینات از گوشواره ایجاد شده توسط مهره های هنر توسط Chenoa در میان آیتم های طلا و جواهر برای فروش در بومی برای اولین بار در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

پس از راه اندازی مواد غذایی, جعبه های آنها را دیده ام سفارشات عمده از طریق آمده است. دوبوا Forte رزرو دستور داد 60 جعبه به کمک خوراک خود را از بزرگان و اعضای. همراه با جعبه اعضا نیز ارائه COVID-19 اطلاعات آگهی که AICHO ساخته شده است.

"(در) این فرهنگ و مواد غذایی و پزشکی است. آن را به ارمغان می آورد مردم با هم و ... خانواده ها با هم در اطراف میز شام" وانگ گفت.

با راه اندازی سایت فروش, مارس بود بهتر از سال قبل است. مارس فروش شد و در این سال, اما "است که هنوز هم خوب است" وانگ گفت.

آنها به دست آورده ایم $17,000 از زمان شروع این بیماری همه گیر -- این درآمد است که پشتیبانی از وونگ حقوق و دستمزد و پرداخت به کشاورزان و هنرمندان.

"آن چهار جعبه نه تنها کمک به کشاورزان و کسانی که در تولید مواد غذایی, اما آن را نیز به ما کمک کرد ماندن در کسب و کار" وانگ گفت.

فروشگاه نیز بهره مند از یک شهر دولوت 1200 صندوق کمک مالی است که همچنین حمایت از کارکنان پرداخت و موجودی و هزینه های پستی.

خرید و فروش آنلاین در حال حصول اطمینان فیزیکی فروشگاه می توانید با باز کردن دوباره زمانی که مجاز LeBeau گفت. فروشگاه آنلاین ادامه خواهد داد تا زمانی که همه گیر فروکش.

"(آن را) فرصت را برای هنرمندان بومی آمریکا به نمایش گذاشتن و برجسته هنر خود را در یک فضای است که می پذیرد هنر خود را برای همه چیز که در آن است. و (سعی کنید) برای تغییر هر یک از آن یا پنهان کردن هر چیزی" وانگ گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن