با انتخابات بلندی مغلوب ساختن پیشی جستن سخت موضع در برابر 'Dreamer' مهاجر برنامه

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 7:36:00 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساخت

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 7:36:00 am
Donald Trump, US immigration, US dreamer program, US elections 2020, US coronavirus cases, world news رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دارای یک ماسک صورت را به عنوان او صحبت می کند در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید سهشنبه 21 ژوئیه سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بانکها را دشوار مهاجرت موضع در انتخابات سال گفت: روز سه شنبه آن را رد هر گونه برنامه های کاربردی جدید برای به اصطلاح "خیال باف' مهاجر برنامه و کوتاه شدن اخراج حمایت از کسانی که واجد شرایط است به زودی به اتمام می رسد.

یک مقام ارشد دولت گفت: وجود خواهد داشت یک طولانی بررسی حکم دادگاه عالی در ماه گذشته که دولت تا به حال اشتباه در راه است که آن را تا به حال تصمیم به پایان دادن به این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی (IF) برنامه که در آن برخی از 644,000 مهاجران مشغول به تحصیل هستند.

دولت گفت: این امر هنوز هم در نظر بگیرید در پایان این برنامه که سپر از اخراج صدها نفر از هزاران نفر از مهاجران ساکن در ایالات متحده غیر قانونی پس از ورود به کودکان – یک گروه اغلب به نام " خیال.

'انتخاب شد به گزارش مدیریت برنامه ریزی. نقد و بررسی است که به احتمال زیاد حداقل 100 روز قرار دادن هر گونه تصمیم نهایی در این برنامه تا بعد از نوامبر. 3 انتخابات که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن در حال مبارزه برای دور دوم در برابر دموکرات جو بایدن.

به عنوان او تلاش برای بستن شکاف با بایدن در نظرسنجی ها زمان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن اتاق تنفس در یک برنامه است که در میان بسیاری از آمریکایی ها. در همان زمان این مراحل را برای محدود کردن اخراج حمایت می تواند کمک به درایو تا شور و شوق در میان هسته حامیان.

دولت قصد دارد برای ادامه سیاست های موجود از عدم پذیرش جدید IF متقاضیان سیاست در محل پس از سال 2017 رسمی به رویترز گفت. آن را گسترش واجد شرایط با یک سال برای کسانی که DACA مهاجران که حفاظت از تبعید شد و با توجه به پایان می رسد زمانی که آنها لازم نیست که یک سابقه کیفری این مقام گفت.

سیاست قبلی بوده است به گسترش واجد شرایط بودن برای دو سال.

علاوه بر این تفاهم نامه صادر شده توسط وزارت امنیت داخلی گفت: مجوز اجازه می دهد IF گیرندگان به سفر خارج از کشور را صادر کرد در "شرایط استثنایی."

"این اقدامات را محدود کردن دامنه برنامه در حالی که DHS و دولت نظر خود را قانونی توجیه ممکن است برای باد کردن و سایر ملاحظات مربوط به تصمیم گیری که آیا برای حفظ و یا باد کردن IF سیاست" این مقام گفت.

در توجیه نگرانی های خود را درباره سیاست وزیر امنیت داخلی چاد گرگ گفت: برنامه ارسال "پیام های مخلوط" در اجرای مهاجرت.

"IF روشن می سازد که برای برخی از کلاس های زیادی از افراد DHS حداقل تحمل کند و اگر نه مثبت تحریم های خود را ادامه نقض قوانین مهاجرت" این یادداشت گفت.

تهمت خود ساخته تندرو در هر دو موضع قانونی و غیر قانونی مهاجرت مرکزی پلت فرم از ریاست جمهوری خود و 2020 دوباره انتخابات اما DACA یک موضوع پیچیده را برای او به دلیل افزایش حمایت عمومی از برنامه است.

یک فوریه رویترز/ایپسوس نظرسنجی در بر داشت 64 درصد از پاسخ دهندگان پشتیبانی IF هسته اصول. مشابه دسامبر 2014 نظرسنجی متوجه شد که 47 درصد از بزرگسالان پشتیبانی DACA.تصمیم CRITICIZEDLeon رودریگز مدیر سابق خدمات مهاجرت و تابعیت آمریکا تحت ریاست جمهوری باراک اوباما گفت که این حرکت به منظور محدود کردن دامنه برنامه DACA – که در سال 2012 معرفی نمود تحت اوباما – به نظر می رسد به رفتن در برابر هدف از حکم دادگاه عالی.

"به طوری که آنها فکر می کنم آنها می توانید دور با نیم پایان IF تمدید و تداوم در باز کردن اولین بار DACA برنامه های کاربردی است؟" رودریگز گفت.

"شکی نیست که آنچه در دیوان عالی کشور تا به حال در ذهن داشته باشند."سانا ابرار, حمایت, مدیر برای مهاجرت سازمان حقوق ایالات رویای ما گفت که آن را "ظالمانه آنها کاملا امتناع از انجام آنچه که دیوان عالی کشور حکم داد که برای بازگشت به برنامه اصلی خود در سال 2012 دولت.

"دیوان عالی کشور سمت چپ درب باز برای مغلوب ساختن پیشی جستن به دوباره سعی کنید به لغو این برنامه حکم در صورتی که دولت تا به حال برآورده نشده رویه الزامات و اقدامات "خودسرانه و هوس باز."این مقام ارشد دولت گفت: دولت انجام خواهد شد "جامع نقد و بررسی" این یادداشت که آن را در ابتدا استفاده می شود برای توجیه سیم پیچ را از برنامه.

"ما قصد داریم به نقد و بررسی همه و همه زمینه ارتباطات است که مطلع آن اسناد به طوری که زمانی که دولت آینده در عمل DACA آن خواهد بود لنگر در این بررسی جامع" این مقام گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن