با سرطان پشت سر او دختر من الن در حال مبارزه با یک کمتر قابل مشاهده نبرد

چشم انداز رفتن به الن معاینات سالانه تکان دهنده است برای او و برای او پدر و برایان و دو برادر Brendan و توماس

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

چشم انداز رفتن به الن معاینات سالانه تکان دهنده است برای او و برای او پدر و برایان و دو برادر Brendan و توماس و برای من به عنوان من گمان می کنم آن است که برای بسیاری از مردم که تا به حال یک بیماری تهدید کننده زندگی یا تا به حال یک رابطه نزدیک با کسی که تا به حال یکی است.

اگر ما پنج نفر شاهد سالم چگونه الن است که "اگر او لوسمی بازگشت?" میآید به ذهن من زمانی که من برنامه سالانه انتصاب. من می گویم نماز با تشکر از وقتی که خون او کار می آید و منفی و هنگامی که او را معاینه فیزیکی مثبت است.

در پاییز گذشته الن سرطان اطفال پزشک برگشتم به اتاق معاینه پس از چک کردن خون او کار می کنند. او تا به حال یک نگاه جدی در چهره خود را. من احساس من قلب قطره به معده من الن هم paled.

آنچه دکتر گفت بعد نبود آنچه من می ترسید که سرطان او بازگشته بود. اما آنچه که او گفت: نمی سهولت ترس من ، الن تا به حال یک بیماری تهدید کننده زندگی از نوع دیگر – اختلال در غذا خوردن است که تا به حال منجر به یک وزن قطره از 15 پوند در طول شش ماه گذشته. او همچنین تا به حال کم خونی و قلب بی نظمی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برایان و من می دانستم که الن وزن از دست داده اما ما نسبت داده و آن را به او تعهد جدی به آموزش قبل و حين عبور از کشور های نجومی. ما نیز تا به حال مشاهده شده او نگاه نازک, اما ما نمی دانیم که او 5' 7 1/2" قاب تنها حمل 115 پوند است.

الن دکتر به او صحبت کرد در این ملاقات در مورد چگونه بودن بسیار نازک است و آسیب رساندن به سلامت خود را. او گفت که این می تواند منجر به مرگ اگر او نشانی از اختلال در غذا خوردن و به دست آوردن برخی از وزن.

برای اولین بار در 10 سال پس از الن به حال اولیه پس از سرطان و معاینه شدم دکتر در اتاق احساس بدتر از زمانی که من وارد شده بود.

در راه خانه من خواسته الن که آیا او تا به حال شده است در تلاش برای از دست دادن وزن, و او گفت که او تا به حال نه. او گفت: او سعی کرد به خوردن تنها بخش کوچک از غذاهای مغذی مانند میوه و سبزیجات و ساندویچ کره بادام زمینی عنوان او 2019 قطعنامه سال جدید به غذا خوردن سالم.

اگر چه دکتر گفت الن در ابتدا یک شوک و ترس او را در راه آن نیز ساخته شده او را رها دلیل آن را در زمان فشار از او تنها به خوردن غذاهای سالم. آن را نیز به او OK برای افزایش مصرف کالری.

در طول شش ماه گذشته الن محور شخصیتی است که او دارای هدایت انرژی خود را نسبت به خوردن کالری بیشتر و از جمله روزانه یک میان وعده و یا قطعه ای از دسر. او را به دست آورد حدود 10 پوند و اضافه نیم اینچ به ارتفاع خود را.

آن شده است یک راه آسان برای الن و او همچنان به مبارزه با تصویر بدن و از دیدن خودش را به عنوان بیش از حد سنگین زمانی که او به نظر می رسد در آینه. در ضمن او گاهی اوقات عمده گناه پس از او می خورد یک میان وعده و یا دسر; احساسات را به دور از لذت بردن از خوردن آن است. سپس او ضربه خودش را برای احساس گناه.

برایان و من را تشویق الن به بحث در مورد هر گونه احساسات او را تجربه و به ما اطمینان می دهم که او را نه تنها در تشخیص خود. ما نمی فکر می کنم وجود دارد هر چیزی اشتباه است با او احساس راه او می کند.

الن هم که صحبت با یک روانشناس متخصص در اختلالات خوردن. اگر چه برایان و من می توانم همدردی با ما پدر ما مهارت ندارند به او مشاوره حرفه ای و برای کمک به توسعه مهارت او نیاز به دیدار با این چالش است. الن فکری می داند آنچه که او نیاز به انجام, اما روانی بخشی دشوار است برای مقابله با.

به عنوان مادر یکی از چیزهایی که من سعی کردم به انجام است برای اطمینان از الن که او نه تنها در مبارزه با یک نبرد با بیماری های روانی و هر کس که برخی از نوع شخصی و عاطفی چالش آیا ما می توانید آن را ببینید یا نه.

الن می خواستم من را به نوشتن در مورد اختلال در غذا خوردن چرا که ممکن است ملی سلامت روان در ماه است. او تنها نگرانی این است که او نمیخواهد آنچه که من نوشتن به استنباط همدردی از خوانندگان. او امیدوار است برای کمک به آنها در درک بهتر چالش های بیماری های روانی.

در الن خود کلمات: "این خوب است نه خوب. ما نیاز به روشن کردن مسائل مربوط به سلامت روانی بنابراین افرادی که مبارزه می توانید دریافت کمک آنها نیاز دارند."

ان بیلی است که یک خبرنگار برای چنگال بزرگ هرالد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن