بادها rip از طریق چنگال بزرگ منطقه چهار شنبه; طوفان می رود برای ادامه از طریق پنج شنبه

رعد و برق و بادهای یکشنبه شب آورده شاخه افتاده به چنگال بزرگ منطقه و Red River Valley ساکنان باید آماده برای

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

رعد و برق و بادهای یکشنبه شب آورده شاخه افتاده به چنگال بزرگ منطقه و Red River Valley ساکنان باید آماده برای یک شبیه آب و هوا رویداد بعد از ظهر امروز به, امشب جمعه, ژوئن 8.

Grand Forks خدمات ملی آب و هوا هواشناس نیک Carletta گفت: این شهر از چنگال بزرگ دریافت بادها در حدود 60 تا 65 mph با گزارش های پراکنده از نخود به اندازه تگرگ. این منطقه شاهد وزش باد با سرعت 80 مایل در ساعت و شدید ترین آسیب هایی که گزارش شده در این منطقه است که در Larimore که در آن Carletta گفت: گزارشهایی بود از یک سیم برق خط و بام پاره کردن یک ساختمان است. قسمت شمال شرقی دولت شاهد بزرگترین تگرگ اثرات با گزارش گلف-به اندازه یک توپ تگرگ گزارش شده در Pembina, شهرستان, Carletta گفت.

بزرگترین اثرات طوفان دیده می شد در جای دیگر در دولت: 2.5 اینچ تگرگ سنگ گزارش شده در مک اینتاش شهرستان و یک گردباد گزارش شده در نزدیکی بیسمارک.

یک گردباد تماشای صادر شد برای شمال Red River Valley روز یکشنبه اما Carletta گفت: هیچ گردباد تشکیل شده در این منطقه است. آنها با دریافت گزارش از قیف ابرها در منطقه اما NWS است که هنوز بررسی آن گزارش. آسیب باد در این منطقه بیش از به احتمال زیاد ناشی از خط مستقیم وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق, او گفت:.

دره رودخانه سرخ می تواند مشابه آب و هوا رویداد امروز دوباره با تگرگ ممکن است در بعد از ظهر و طوفان انتظار می رود به آخرین در اوایل شب است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"خبر خوب این است که ما انتظار زیادی از یک گردباد تهدید بر خلاف دیروز و باد تهدید ممکن است کمی کمتر نیز اگر چه تگرگ تهدید است که هنوز هم قابل توجه دوباره" Carletta گفت.

او را تشویق ساکنان به ماندن آگاهی از آب و هوا و یک راه برای دریافت هشدار در مورد خیابان های سیل.

گرم و مرطوب آب و هوا انتظار می رود که به اصرار از طریق پنج شنبه به دلیل در بخشی به یک طوفان گرمسیری ساخته شده است که ریزش زمین در سواحل خلیج فارس یکشنبه و ساخت راه خود را تا میانه و در نتیجه "پروتو گرمسیری رطوبت" در صورت بارش باران های سنگین.

رعد و برق انتظار می رود برای ادامه روز سه شنبه اما Carletta گفت: این طوفان به احتمال زیاد نمی تواند به عنوان شدید به عنوان طوفان در روز یکشنبه و دوشنبه. به عنوان گرمسیری رطوبت حرکت از منطقه Carletta گفت: Red River Valley خواهد شد بازگشت به اپن, کولر, خشک کن, آب و هوا در هفته بعد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن