جدید دولت عراق صورت خشونت اپیدمی?

این تظاهرات اخیر ثابت کرد که چگونه قوی جامعه مدنی می تواند به خصوص زنان معترضان که خواستار حقوق خود است. جامعه

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

این تظاهرات اخیر ثابت کرد که چگونه قوی جامعه مدنی می تواند به خصوص زنان معترضان که خواستار حقوق خود است. جامعه مدنی تغییر کرده است البته از کشور است. این زمان برای تغییر و پیشرفت واقعی آمده است و وزیر جدید عراق دولت باید به دیدار با زنان معترضان و دیدار با خواسته های خود را. نقش این زنان در حال بازی بوده و ضروری در تماس به صورت قانون به تصویب رسید, به خصوص پس از برخی از موارد فاحش پدید آمده در رسانه ها. این می تواند یک پیروزی آسان برای دولت است که می تواند در ساخت برخی از اعتماد با جامعه مدنی

سازمان های جامعه مدنی شده اند مبارزه برای پیشنهادی حمایت خانواده, خشونت, قانون خشونت خانگی به تصویب در شورای نمایندگان (پارلمان) برای سال. این قانون پیش نویس توسط کمیته ای از کارشناسان و ارائه شده در ماه اکتبر سال 2012 نزدیک به هشت سال پیش است. زنان و خانواده و دوران کودکی کمیته در عراق را از مجلس گرفته اند در دفاع از اجرای آن است و در حال حاضر مصرف سرب در پیشرفت آن. اما مجلس موفق به تصویب این قانون با توجه به دستور مسائل بحث برانگیز مانند گروه های مختلف برداشت غلطی از پیش نویس قانون در برابر سنت در برابر شریعت و یا به عنوان به طور بالقوه تقسیم خانواده ها و بیشتر نیاز به گفت و گو و وکالت. هر گونه اعتراض احزاب باید درک کنند که این قانون وجود دارد برای حفاظت از خانواده ها از خشونت و فروپاشی است. قانون نیز در دسترس به راحتی در دسترس خانه های امن برای قربانیان سوء استفاده و خشونت است.

این حوادث که جلب توجه رسانه ها و کمک به ساختمان برای حمایت از پیش نویس قانون جدید به عراق است. این کشور دارای یک سابقه طولانی از موارد خشونت داخلی و به اصطلاح "ناموسی جرایم". خشونت خانگی شامل صمیمی شریک جنایت, اما آن را نیز شامل خیلی بیشتر. ازدواج اجباری کودکان, ازدواج و خشونت علیه زنان معلول همه سقوط تحت خشونت خانگی و همه آنها نیاز به خطاب.

این جنایات شده اند در حال انجام در عراق برای چندین دهه است. تفاوت در این است که امروز وجود دارد جدید بسیج از جامعه مدنی به دیگر تحمل این جنایات. نقش مهم زنان معترضان و فعالان سیاسی را در بالا بردن سطح آگاهی بوده است و این است که چرا دولت باید به طور فعال درگیر با آنها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب