آیا DAPL shutdown حاکم چوب ؟ آنچه می تواند به این معنی داکوتای شمالی نفت?

اما این فصل در DAPL تواریخ هنوز تمام نشده است. خط لوله اپراتور داکوتای دسترسی LLC جذاب است این تصمیم پاسخی است

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

اما این فصل در DAPL تواریخ هنوز تمام نشده است. خط لوله اپراتور داکوتای دسترسی LLC جذاب است این تصمیم پاسخی است که افزایش این مهم دادگاه پرونده به دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا.

دوشنبه حکم توسط ایالات متحده در منطقه قاضی جیمز Boasberg منصوب توسط جورج دبلیو بوش و ترویج شده توسط باراک اوباما اعلام کرد که ارتش سپاه مهندسین نقض مهمی اساسنامه ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند (NEPA) در ارزیابی خود از DAPL.

در نتیجه Boasberg تصمیم گرفت در یک تکان دهنده در نظر است که DAPL بس باید عملیات تا اتمام یک بیانیه اثرات زیست محیطی است که می تواند بیش از یک سال است.

اما Boasberg حاکم نگه دارید تا در تجدید نظر است ؟ وجود دارد هرگز یک شرط بندی مطمئن وقتی که می آید به بالاترین دادگاه اما یک تجزیه و تحلیل حقوقی از روز دوشنبه تصمیم ممکن است به برگ ریزان برخی از نور در انتظار آینده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قبل از حفر به Boasberg استدلال این مهم است که توجه داشته باشید که دادگاه تجدید نظر را در پاسخ به یک سوال متفاوت از یک Boasberg پاسخ خود را در دادگاه. وقتی که می آید به حقایق از حکم دادگاه استیناف را ندارد صلاحیت به حدس دوم چه Boasberg در حال حاضر تصمیم گرفت. بدون در نظر گرفتن چگونه داکوتای دسترسی ممکن است احساس کنید مورد Boasberg این نتیجه رسیدند که آن خط لوله در حال اجرا است به طور غیر قانونی, آن را خیلی دیر شده برای آنها را به استدلال می کنند که هیچ تخلف زیست محیطی در همه.

پس چه یک تجدیدنظرخواه به انجام دهید ؟ به جای پاسخ به حملات بر قانونی بودن یا مشروعیت خود را از خط لوله گفت: جیم Grijalva یک استاد محیط زیست قبیله ای قانون در دانشگاه داکوتای شمالی دانشکده حقوق داکوتای دسترسی را به استدلال می کنند که Boasberg آزار اختیار او است که او را از خط در آینده به نتیجه گیری خود را در وهله اول.

این است سودمند شروع ارسال.

"هنگامی که شما درخواست تجدید نظر از آنجا که شما نمی مانند درمان دستور شما به طور کلی دشوار نبرد" Grijalva اشاره کرد. داکوتای شمالی دادستان کل Wayne Stenehjem که دفتر تشکیل پرونده کوتاهی amicus به تایید داکوتای دسترسی اذعان مشابه نقطه در مصاحبه با فروم: "قطعا من آرزو می کنم ما این استدلال از طرف دیگر داشتن یک قاضی که حاضر به موضوع که vacatur اما این چیزی است که ما داریم."

ساخت مسائل پیچیده تر برای داکوتای دسترسی به این امکان است که قضات جدید پیدا کردن موقعیت شرکت کمتر معتبر پس از آن همچنان به فعالیت این خط لوله با وجود حقوق محیط زیست. "اگر من به شما بگویم آن است که حلال نیست برای شما را به حرکت رو به جلو, اما شما می گویند شما فکر می کنم شما می توانید که در آینده ثابت است و شما می خواهید به سرمایه گذاری یک میلیارد دلار در ساخت این چیزی که به هر حال" Grijalva توضیح داد: "این نوع از شکایت بعد از آن این است که با داشتن اقتصادی تاثیر را بر شما هنگامی که شما همه می دانستند که در امتداد این بود که به احتمال زیاد نتیجه."

جارد Margolis, یک وکیل محیط زیست با مرکز تنوع زیستی گفت: این مبلغ به یک "واقعی فرض از خطر" و همچنین "خود تحمیل آسیب" در بخشی از داکوتای دسترسی داشته باشید. اگر دادگاه تجدید نظر خواهان حفظ یکپارچگی این NEPA اساسنامه آنها به احتمال زیاد برای دیدن رفتار داکوتای دسترسی به عنوان مبارز. "اگر شما اجازه می دهد که به اتفاق می افتد — اگر شما به آنها اجازه ساخت آن را قبل از آنها مطابق با قانون نیست و هیچ پیامدهای آن — پس از آن چه نقطه از قانون پرسید:" Margolis. "آنها همیشه سعی کنید به بازی این سیستم توسط ساختمان به عنوان آنجا که می توانید آنها را قبل از آنها گرفتار شده است."

و در حالی که Stenehjem استدلال می کند که این غیر ممکن است برای ساخت زیرساخت های نفت که نیست گل نشسته توسط شبیه محیط زیست پرونده های حقوقی ("دادخواهی است که مطمئن شوید که به دنبال هر نوع توسعه به عنوان شب به دنبال روز" او گفت) که در واقع ممکن است به اندازه کافی برای مقابله با این واقعیت است که قانون است و قانون بدون در نظر گرفتن چگونه اغلب آن را شکسته است. آن را قطعا به اندازه کافی برای متقاعد کردن Boasberg که نوشت که "وقتی که می آید به NEPA بهتر است به درخواست برای مجوز از بخشش."

اگر DAPL روشن کردن عواقب اقتصادی برای داکوتای شمالی خواهد بود غیر قابل انکار شیب دار. و در حالی که داکوتای دسترسی را سخت مورد پیش در درخواست تجدید نظر خود روشن ترین مسیر برگشت از طریق نقاشی یک تصویر از اقتصادی روز قیامت در مورد توقف.

دادگاه منطقه حاکم لولایی در وزن یک تخلف زیست محیطی در برابر عواقب اقتصادی و Boasberg به آسانی اذعان کرد که چشم انداز اقتصادی خرید اینترنتی سخت ترین بخشی از تصمیم خود. این ممکن است به ارائه یک آسیب پذیری برای داکوتای دسترسی وکلا در دادگاه تجدید نظر. "وزن است که او به حقایق چیزی است که می رود به قانون, و ما می تواند نشان می دهد که او در خطا دادن نیست به اندازه کافی تاکید به اقتصادی آسیب" Stenejhem گفت. "ما در حال رفتن به تاکید است که قاضی را به طور کامل در نظر گرفتن تاثیر وحشتناک است که این را در (داکوتای شمالی)."

عواقب که Stenejhem مراجع می تواند شروع به گرفتن نگه دارید و نسبتا به سرعت پس از یک DAPL shutdown. در کوتاهی amicus ظ توسط وزارت امور خارجه از منابع معدنی مدیر لین هلمز نوشت که یک DAPL توقف خواهد پاک کردن 600-750 شغل در داکوتای شمالی حفاری به علاوه یکی دیگر از 11 تا 14 شغل در هر ماه از دست رفته کار حفاری پایین خط.

دولت نیز باید برای پیدا کردن یک خیابان جدید به حمل و نقل 500.000 بشکه نفت که وارد DAPL هر روز. و در حالی که بسیار از این کار نیاز به تغییر بر روی خطوط راه آهن مطابق DAPL بهره وری با راه آهن می تواند به عنوان طولانی به عنوان دو سال توسط سکان را برآورد. و اگر تنها از 300000 بشکه DAPL روزانه جریان بودند معطوف به راه آهن تا حدودی واقعی تر انتظار هلمز تخمین زده است که در کوتاه مدت شوک می تواند از بین بردن تقریبا 9,000 شغل در سراسر کشور و صنعت نفت را با کار دائم زیان حل و فصل بين 5000 تا 7000 بود.

یک DAPL خاموش است به احتمال زیاد به اثرات موج دار شدن در سراسر کسب و کار در مجاورت مانند هتل ها و فرودگاه ها و املاک و مستغلات به عنوان به خوبی.

این تصویر از ویرانی اقتصادی است که مورد داکوتای دسترسی ایالت داکوتای شمالی و دیگر amicus احزاب انتظار می رود که در حال حاضر به دادگاه تجدید نظر.

A trio of excavators move earth along the Dakota Access Pipeline route east of Williston, N.D., in late July 2016. Forum News Service file photo

سه نفر از بیل حرکت زمین در طول داکوتای دسترسی به مسیر خط لوله شرق ویللیستن N. D. در اواخر جولای 2016. فروم اخبار سرویس عکس فایل

برای چندین سال ایستاده راک سو قبیله و قبایل دیگر را مبارزه داکوتای دسترسی در دادگاه رقیب که خط لوله زیر زمینی قرار می دهد و قبیله ای منابع آب در معرض خطر است.

به 3.8 میلیارد دلار پروژه خط لوله که عبور از زیر رودخانه میسوری در نزدیکی قبیله رزرو باعث تظاهرات از اعضای قبیله ای و آب و هوا فعالان در سال 2016 و 2017. این 1,172 مایل خط لوله شده است حمل و نقل نفت خام از Bakken سازند در غرب داکوتای شمالی به ایلینوی مرکزی از ماه مه سال 2017.

داکوتای دسترسی و داکوتای شمالی صنعت نفت در حال اضطراب به نگه داشتن نفت در حال حرکت اما تجدید نظر می تواند برای مدت طولانی کشیده شده از فرآیندهای. این شرکت در حال حاضر به دنبال به ماندن جمعه را سفارش و همچنان در حال اجرا روغن در حالی که دادگاه تجدید نظر هش کردن یک حکم اما Boasberg انکار کرد که حرکت در روز پنج شنبه.

در این نمره این خط لوله در حال حاضر ممکن است بازی با آتش است. پس از Boasberg منظور سخنگوی انتقال انرژی شرکای خط لوله شرکت مادر گفت: فروم این شرکت نمی خواهد خاموش کردن خط و ادامه خواهد داد به گرفتن سفارشات برای حمل و نقل نفت. اما این شرکت بعد راه می رفت در این بیانیه برگشت و گفت: آن را به حال هیچ وجه قصد نقض قاضی سفارش.

داکوتای دسترسی به ثبت یکی دیگر از حرکت جمعه این زمان درخواست دادگاه تجدید نظر به قرار دادن دستور shutdown در خود نگه دارد. بالاتر دادگاه می تواند کمک مالی درخواست, اما حتی پس از آن در دراز مدت پاسخ در سرنوشت DAPL هستند بسیاری از ماه دور.

خوانندگان می توانند در رسیدن به فروم خبرنگار آدم ویلیس, گزارش, امریکا, سپاه, عضو, در awillis@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن