وحشی مربی موقت Dean Evason زندگی در لحظه با وجود مربیگری برای زندگی خود

در حالی که در تلاش برای اثبات به مدیر کل لایحه Guerin که او مرد مناسب برای این کار Evason تماشای بی اراده چند

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

در حالی که در تلاش برای اثبات به مدیر کل لایحه Guerin که او مرد مناسب برای این کار Evason تماشای بی اراده چند ماه پیش به عنوان یک بار-در-یک-زندگی همه گیر shut لیگ پایین به طور کامل.

او تا به حال قرار دادن با هم یک 8-4-0 رکورد در 12 بازی پس از مصرف بیش از برای اخراج بروس Boudreau در بر داشت یک راه برای باز کردن یکی دیگر از ابعاد در جوانه زدن ستاره کوین Fiala بازی و مهمتر از همه تا به حال وحشی به خوبی در راه خود را به تعقیب کردن نهایی نقطه حذفی در کنفرانس غرب.

نه این که Evason است احساس متاسفم برای خود به عنوان وحشی آماده را در ونکوور کناکز در دور مقدماتی. او می داند همه چیز را او می خواهد برای به انجام رساندن — و همه چیز را وحشی می خواهید برای به انجام رساندن — هنوز هم وجود دارد ،

"احساس من این است که من یکی از خوش شانس ترین ها در جهان," Evason گفت: پنج شنبه. "من در واقع می گویند که بسیاری از بچه ها وقتی که من راه رفتن در اتاق و از آنها بپرسید که چگونه من انجام می دهند. آنچه را که من باید در مورد شکایت? من مربیگری در NHL. این یک وضعیت منحصر به فرد و بسیار خاص است. من نمی گرفتن هر یک از آن نمی دانیم. من می دانم که من بسیار خوش شانس بود در این نقطه است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

که گفت: Evason به خوبی آگاه است از آنچه در خطر است به عنوان postseason آغاز می شود. وحشی شروع چند هفته آموزش روز دوشنبه در TRIA یخ بازی قبل از شروع یک رابطه از پنج سری با ونکوور کناکز در اوت. 1. اگر Evason آگهی های وحشی در یک حذفی اجرای آن خواهد بود تقریبا غیر ممکن است برای Guerin نه به او ،

"من می خواهم اگر من دروغ گفت: من فکر نمی کنم در مورد آنچه که احتمالا می تواند رخ دهد" Evason گفت. "آن را به طور کامل خارج از کنترل من است. من قصد دارم در مورد کسب و کار من به عنوان سرپرست موقت مربی فقط منجر به کارکنان مربیگری ما را به عمل قرار دادن طرح ها و برنامه های بازی با هم به ارائه بازیکنان با توانایی بیرون رفتن و بازی است."

Evason گفت: این طرح هفته آینده شروع کند به طوری که هر کس دریافت کنید پاهای خود را به عقب در زیر آنها و در نهایت به سطح شیب دار تا زنده scrimmages. به عنوان حواس پرت به عنوان این چند ماه گذشته شده اند Evason انتظار دارد آن را به احساس می کنم تا حدودی طبیعی است که وحشی و Canucks رها جن در یک سایت مشخص شود.

"وجود دارد یک جام استنلی در پایان در اینجا" Evason گفت. "اگر کسی 20 سال پایین خط" که برنده جام استنلی در سال 2020?' آن را 'آه که COVID سال است.' آن را فقط رفتن به, 'مینه سوتا وحشی برنده جام استنلی.' که در آن است. شما در حال رفتن به برنده جام استنلی."

"اگر ما می توانیم که برنده جام استنلی من فرض کنیم که زمانی که ما آن را انتخاب کنید تا آن را احساس می کنید دقیقا همان راه" او اضافه شده است. "هدف ما این است که همیشه در نهایت به برنده جام استنلی. ما تا به حال برای به دست آوردن وجود دارد. ما وجود دارد. ما در. ما که فرصت فوق العاده در مقابل از ما."

به همین ترتیب Evason یک فرصت فوق العاده در مقابل او.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن