وحشی بالا بردن دین Evason به صورت تمام وقت سر مربی جوهر او را به دو سال تمدید

اما پس از آن Guerin تماشا Evason کار می کنند. او را دیدم که چگونه به خوبی وحشی بازی تحت مربی جدید رفتن 8-4 در

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

اما پس از آن Guerin تماشا Evason کار می کنند. او را دیدم که چگونه به خوبی وحشی بازی تحت مربی جدید رفتن 8-4 در 12 بازی بین زمانی که Evason گرفت و NHL تعطیل. او شاهد کوین Fiala معراج به این تیم بازیکن ستاره به عنوان رو به جلو اندکی 16 امتیاز (نه گل و هفت پاس گل) پس از Evason در زمان بیش از.

پس از آن خاموش و Guerin تحت تاثیر قرار گرفته بود Evason ارتباط با بازیکنان و مربی آماده سازی برای راه اندازی مجدد هر زمان که خواهد آمد. حدود یک ماه پیش مدیر تا به حال وحی: این نوع سر مربی او می خواهم و امیدوارم که برای پیدا کردن در یک فرایند جستجو در حال حاضر برگزار میشود.

Evason بالا بود به مینه سوتا تمام وقت مربی تیم دوشنبه این تیم اعلام کرد. Evason امضا به مدت دو سال تمدید نگه داشتن او با تیم از طریق 2021-22 فصل است.

"همانطور که من در بحث با من هاکی ops گروه, این نوع مرد که ما به دنبال" گارین گفت: در یک کنفرانس تلفنی روز شنبه. "و اگر او را درست در زیر بینی ما در حال حاضر, من واقعا احساس می کنم مثل من نیاز به رفتن هر بیشتر."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

عدم تمایل به عجله به یک تصمیم گارین در زمان برخی از زمان به آن در خواب و گفتگو با کارکنان خود و مالک تیم کریگ Leipold.

"من بیشتر در مورد آن صحبت کردیم بیشتر اعتماد به نفس است که من که این تصمیم درست" گارین گفت. "من می خواستم دین قادر به راه رفتن به توپی [در ادمونتون ماه آینده] به عنوان سر مربی و ما را خلاص شدن از شر است که موقت تگ. این چیزی است که او مشغول به کار طولانی و سخت برای, و او آن را به دست آورده. من مطمئن هستم که این تصمیم درست است."

یکشنبه شب وقتی Evason آگاه بود تصمیم او شروع به فکر کردن در مورد آنچه که او می خواهم بگویم به بازیکنان خود را روز شنبه زمانی که او رسما معرفی آنها به عنوان کامل خود را در زمان سر مربی و پروانه ها در مجموعه "که عالی بود," او گفت:. اما کسانی رفت که Guerin تبدیل این تیم جلسه به او.

"این خنده دار است شما در قرار داده و در یک نقطه دوباره و دوباره و شما یک فرصت به آن را انجام دهد و آن را فقط احساس می کند راحت" Evason گفت. "و خیلی راحت بود امروز. ما تا به حال واقعا جلسه خوب و سپس پله در آن احساس بزرگ است. منظور من این احساس بزرگ برای قرار دادن اسکیت در احساس بزرگ به گام بر روی یخ برای اولین بار به خاطر من تا به حال نشده است بر روی یخ هفته با این گروه است. خیلی عالی بود به عقب وجود دارد."

Fiala شد اولین مربی Evason در آمریکا هاکی لیگ بنابراین این دو باید تاریخچه و او را همیشه دوست داشتم مربی و هم تیمی های خود احساس همان. Fiala اعتبار Evason اعتماد و اعتماد به نفس در او را به عنوان دو دلیل برای قوی بازی منجر به توقف.

زمانی که این تیم این خبر را شنیده دوشنبه Fiala گفت: "همه خوشحال بودند."

"من فکر می کنم همه احساس همان احساس من در مورد دین" Fiala. "او است و برقراری ارتباط با هر کس می تواند به او صحبت کنید. و در حال حاضر که او تبدیل به یک سر مربی در شروع آن زمان شاید چند روز [برای رفتن] از یک دستیار مربی به یک سر مربی, اما آن را نمی کند در تمام. ما قابل درک است که او ما سر مربی جدید ما به احترام او و می دانم که همه خوشحال است."

Guerin خواسته شد تا شنبه اگر کوتاه فصل توقف و چه خواهد بود کوتاه offseason بازی هیچ نقشی در این تصمیم به نگه داشتن Evason.

"بله و نه" گارین گفت.

ثبات است که همیشه با ارزش به خصوص در زمان هایی از این. اما Evason اعمال شده به مراتب بزرگتر نقش در تصمیم گیری نسبت به شرایط فعلی.

"دین کردم واقعا خوب مخلوط از شدت و آتش و سپس دلسوزی برای بچه ها و درک برای بچه ها و این چیزی است که من واقعا دوست داشتم," گارین گفت. "این آشکار بود او می تواند انجام دهد که در طول این مکث او به کار گرفته شده در آن کاملا."

در حال حاضر که او تمام وقت مربی می کند Evason احساس هر گونه فشار اضافه شده به اثبات Guerin حق با قوی در ادمونتون ماه آینده را شروع برگشتی?

"نه. من میخوام در مورد کسب و کار من به بهترین توانایی من است. من با اعتماد به نفس که این است که به ما بهترین فرصت را برای موفقیت" Evason گفت. "من تا به حال تجربه های بسیاری برای رسیدن به این فرصت. من قصد دارم به منظور جلب بر روی همه آنها و بدیهی است که تکیه بر کارکنان به وضوح. ما رو بزرگ هاکی کارکنان در اینجا است که بسیار متعهد است. فشار چیزی است که شما احساس می کنید و آنچه شما را در خود قرار داده. مطمئن شوید که من قرار داده و انتظارات بالا در خودم به بهترین مربی است که من احتمالا می تواند به منجر به موفقیت است. بنابراین این چیزی است که ما قصد داریم انجام دهیم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب