وحشی defenseman مت Dumba در میان بنیانگذاران هاکی تنوع داد

"بسیاری از زمان وجود دارد به عنوان یک بچه کوچک که من دیدم خود من خانواده مادرم و خودم ترک پیست در اشک و در حال

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

"بسیاری از زمان وجود دارد به عنوان یک بچه کوچک که من دیدم خود من خانواده مادرم و خودم ترک پیست در اشک و در حال حاضر شما در حال نشستن در ماشین صحبت کردن در مورد آنچه اتفاق افتاده است و دیدن همه درد ناشی از آن," Dumba به یاد می آورد در روز سه شنبه در یک زوم تماس با رسانه های اعضا. "داشتن مکالمه است که شما باید سخت تر پوست شما, شما باید قادر به جاده بالا در این کار و آنها تنها گفت که از آنجا که شما در حال بازی به خوبی و یا این و آن. این گفتگو سفید پدر و مادر لازم نیست که با بچه های خود را و نه پدر و مادر باید از رنگ است."

Dumba که مادر فیلیپینی و یک گروه متنوع از ورزشکاران حرفه ای از ایالات متحده و کانادا اعلام کرد تشکیل هاکی تنوع داد. در نامه ای امضا شده توسط Dumba و شش دیگر فعلی و سابق بازیکنان را به آنها اعلام کرد که ماموریت خود را به "از بین بردن نژادپرستی و عدم تحمل در هاکی."

این جنبش در می آید نه تنها در پی مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس و متعاقب آن سیاه زندگی ماده تظاهرات در سراسر جهان, اما در میان آگاهی در حال رشد نژادپرستی در نرم افزار و کالج ورزشی. در اواخر ماه نوامبر سال 2019 Calgary Flames مربی لایحه پیترز استعفا داد و پس از دو سابق خود بازیکنان Akim Aliu و میشل اردن را متهم کرد که پطرس با استفاده از نژادی profanities و حمله به بازیکنان در رختکن.

اردن سفید است و در حال حاضر در Kontinental لیگ هاکی است که در آن پطرس به پایان رسید تا مربیگری را به عنوان به خوبی. Aliu, که سیاه و سفید است, متولد در نیجریه و مطرح در اوکراین قبل از بازی juniors و طرفدار هاکی در کانادا. بازی اخیرا در جمهوری چک در ماه گذشته Aliu گذراند یک مقاله برای بازیکنان تریبون جزئیات برخی از نژادپرستانه رفتار او را تحمل خود را در طول هاکی حرفه ای.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Aliu و سن خوزه کوسه به جلو Evander کین همکاری صندلی از این داد که همچنین شامل Dumba Detroit Red Wings defenseman ترور دیلی, Buffalo Sabres به جلو Wayne Simmonds, Philadelphia Flyers به جلو کریس استوارت و بازنشسته به جلو Joel بخش است. هر دو استوارت و بخش قبلا انجام شده ،

در میان اهداف اتحاد در حال ترویج تنوع در تمام سطوح هاکی از طریق توسعه جامعه و تعامل و ساخت هاکی در دسترس تر و مقرون به صرفه است.

Dumba بود که پیش نویس توسط وحشی هفتم به طور کلی در سال 2012 شده است و با این تیم از آن زمان به بعد در خانه اش شده است در کلگری پس از NHL فصل به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس مارس آغاز شد. او گفت: سخت است به تماشای صحنه های خشونت و ناآرامی در او به تصویب رسید از مینیاپولیس و اشاره کرد که ماموریت داد این است که به داستان نژادی نظرات به یخ و در اتاق قفل در یک بازی است که هنوز هم عمدتا سفید یک چیزی از گذشته.

"من فقط می توانم دیدن بازی ما در حال رشد به ارتفاعات جدید و سطوح جدید و امیدوارم که بچه ها را تنها شنیدن داستان از چه برخی از ما تا به حال به از طریق رفتن به دریافت کنید که در آن ما هستند" Dumba گفت. "آنها می توانید نگاه کنید و ببینید ما و همه افرادی که درگیر با آنچه که ما در حال تلاش برای دیدن ما به عنوان پیشگامان ورزش و مردم که خلاص شدم از چیزی که خیلی منفی برای ما بازی کند."

"امیدوارم کسانی که جوانان می تواند رشد کند تا در یک هاکی محیط زیست می کند که باید برای مقابله با منفی می آید که با نژاد پرستی و تهمت و نحوه برخورد ما با هر یک از دیگر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب