چرا شما باید مراقبت در مورد حق محاکمه با حضور هیئت منصفه

حق محاکمه با حضور هیئت منصفه است که تحت عنوان "تهدید قریب الوقوع" در انگلستان و ولز است. به عنوان با تمام زمین

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

حق محاکمه با حضور هیئت منصفه است که تحت عنوان "تهدید قریب الوقوع" در انگلستان و ولز است. به عنوان با تمام زمینه های زندگی Covid-19 تا به حال تاثیر عمیقی بر سیستم عدالت کیفری. محاکمه شد و به حالت تعلیق در پایان ماه مارس. تعداد محدودی از لحاظ اجتماعی فاصله محاکمه از سر گرفته شده است اما تعداد موارد همچنان به رشد. در 23 ژوئن خداوند صدراعظم رابرت Buckland QC گفت: عدالت کمیته را انتخاب کنید که او با توجه به معرفی قوانین این ماه به اجازه دادگاه توسط یک پانل از یک قاضی و دو وضع قضات دادگاه برای هر دو طرفه' جرائم ('middle-رتبه بندی' جرائم است که تلاش می شود در هر دو دادستانی دادگاه یا دادگاه تاج). چنین محاکمات خواهد بود سریعتر و ارزان تر از منصفه و فعال کردن پرونده ها کاهش می یابد. هزینه های از دست دادن داوران ممکن است سخت تر به روی چیزی حساب کردن بر روی یک صفحه گسترده اما باید نگرانی همه ما به عنوان شهروندان بالقوه مظنون یا قربانی جرم و جنایت است.

بسیاری از کشورها (از جمله بیشتر از بقیه از اروپا) باید محاکمه عادلانه و بدون هیئت منصفه اما خود سیستم عدالت کیفری در حال راه اندازی متفاوت و آموزش و استخدام وکلا و قضات متمایز است. وجود دارد استدلال خوب برای هر دو نوع سیستم اما یک انتخاب و ترکیب روش این است که به طور بالقوه خطرناک است. خداوند صدراعظم رویکرد رفتن نیست تا آنجا که برخی از طرح های پیشنهادی که مطرح شده توسط سابق قضات برای احیای قاضی-تنها Diplock' سیستم که عمل در ایرلند شمالی در 'مشکلات است.' سه نفر تعمق ممکن است بهتر از یکی است و به این ترتیب در حال حاضر استفاده می شود در جلسه تجدید نظر در برابر محکومیت از دادستانی دادگاه اما کمی شناخته شده است در مورد اینکه چگونه این سیستم کار می کند.

تنها دو درصد از پرونده های جنایی در حال رسیدگی داوران (بقیه تعیین شده توسط دادستانی دادگاه و یا اعتراف به گناه) اما آنها در خدمت مهم عملی و نمادین نقش در جامعه است. آرایش از داوران تغییر کرده است از آنجایی Magna Carta به هر فریمن حق " حقوقی قضاوت از همسالان خود است اما موقعیت فعلی این است که هر کسی در سن بین 18 و 75 که ثبت نام در انتخابات و چمنها محل اقامت مورد نیاز است واجد شرایط برای داوران سرویس. (حتی یک قاضی تلاش برای دریافت معافیت از یک مورد تا زمانی اشاره کرد که او نمی تواند در خدمت در هیئت منصفه و قاضی همان پرونده). به عنوان راهنمای داوران احضار متحده '[j]ury خدمات یکی از مهم ترین وظایف مدنی است که هر کسی می تواند خواسته می شود تا انجام دهد.'

تنوع داوران یکی از نقاط قوت آن است. آن جرم برای هیئت منصفه به فاش کردن اطلاعات در مورد آنها بحث و یا برای کسی که به درخواست این اطلاعات اما یک مطالعه توسط استاد Cheryl توماس یافت که داوران عادلانه موثر و کارآمد و نه تبعیض علیه سیاه متهمان. این Lammy نقد و بررسی اشاره کرد که داوران شد یکی از معدود 'موفقیت' از نظام عدالت کیفری که در آن وجود دارد تفاوت در نتیجه برای, در اقلیت قومی (بام) مردم و سفید متهمان. ادراک از عدالت نیز مهم است. دادستانی در حال نماینده بیشتر (56 درصد زن; 12% بام) از قضات (32% از قضات دادگاه زنان هستند; 7% بام نسبت به حدود 15 درصد از کل جمعیت) وجود دارد اما شانس کمتر از representativeness در یک پانل از سه به جای دوازده. بر خلاف داوران قضات و دادستانی به احتمال زیاد بسیار قدیمی تر از متهمان (95% از دادستانی بیش از چهل) و از بسیار متفاوت اجتماعی در پس زمینه. این ممکن است تحت تاثیر قرار چگونه متهمان شهود و قربانیان احساس در مورد انصاف رسیدگی است. کسانی که با شنیدن موارد به طور منظم ممکن است تبدیل به 'مورد سخت" و یا بدبینانه. محکومیت نرخ بالاتر در دادستانی دادگاه (84.3%) از در دادگاه تاج (79.7%).

داوران در حال پاسخگو به هیچ کس. آنها به سادگی بازگشت حکم گناه یا گناه نیست و بدون توضیح. این است که همیشه خوش خیم اما 'منحرف احکام' ارائه می کنند مهم سوپاپ برابر درک بی عدالتی و یا بیش از رسیدن به دولت است. یکی از مواردی که قاضی-قاضی پنل ممکن است مجبور به در نظر گرفتن این است که از #BlackLivesMatter معترضان فیلم برداری هل دادن مجسمه برده صاحب ادوارد Colston به بریستول هاربر. حقوقی, وبلاگ نویس, Matthew Scott اشاره کرد که در حالی که به صورت قانونی برای پیگرد قانونی به نظر می رسد قوی آن خواهد بود دشوار است برای پیدا کردن یک هیئت منصفه با حداقل 10 عضو حاضر به محکوم کردن. از آن خواهد شد بسیار سخت تر برای قاضی یا قضات دادگاه به بی اعتنایی به نامه ای از قانون است.

قضات و دادستانی ممکن است ناخودآگاه و یا در غیر این صورت تحت تاثیر شخصی و حرفه ای از مفاهیم بحث برانگیز تبرئه یا محکومیت. اگر آنها داده می شود و خود را فردی اعتقاد نرخ و چگونه این مقایسه به دادگاه دیگر آنها ممکن است احساس تحت فشار به 'بهبود' نرخ های خود را که می تواند عواقب فاجعه برای متهمان بی گناه. قضات ممکن است در معرض تهدید و ارعاب. سه قاضی به قتل رسیدند در طول جنگ در ایرلند شمالی و تهدیدات خود ادامه داد.

پیشنهاد این است که تعلیق منصفه خواهد بود یک اقدام موقت به منظور کاهش انباشت ناشی از این مستند. 'موقت' اقدامات تمایل به یک زندگی بسیار طولانی تر از اصل وعده داده شده. بلفاست ("جمعه خوب") امضا شده در سال 1997 اما Diplock دادگاه معرفی شده تحت ایرلند شمالی (مفاد اضطراری) قانون 1973) بودند را لغو کرد تا سال 2007 است. مدیر تعقیب عمومی برای ایرلند شمالی هنوز هم این قدرت را تعیین می کند که یک دادگاه برگزار می شود باید بدون هیئت منصفه وجود دارد و 42 مورد از جمله در سال گذشته است.

این پرونده در حال حاضر در مورد 40,500. آن 37,000 و قبل از افزایش مستند. در ادامه قاضی-تنها محاکمات خواهد بود هزینه راه برای کاهش آن بیشتر است. پس اصل از بین بردن داوران شده است از اذعان به آن را آسان خواهد بود برای دولت به منظور بالا بردن آستانه موارد است که می تواند در نظر گرفته شود و بدون هیئت منصفه. آنچه که به شدت مورد نیاز است پایدار سرمایه گذاری در سیستم عدالت کیفری. راز وکیل مدافع این داستان از قانون و چگونه شکسته می شود به ارمغان آورد برخی از این مسائل به توجه عمومی است. دادگاه در یک هولناک دولت کنيا سال های پس از غفلت و underfunding. دادگاه ساختمان فروخته شده اند و تعدادی از دادگاه استفاده می شود قطع شده است. Covid -19 فقط آورده مسائل به سر.

این زمان فوق العاده ای و دولت است که در مواجهه با یک وضعیت دشوار است. وجود دارد دیگر اقدامات از جمله ایجاد 'بلبل' یا 'استون' دادگاه است که باید مورد بررسی قرار گیرد ، معرفی یک تست ترکیبی دادگاه و بدون مشورت و یا پژوهش در نظر گرفتن خطرات با چه قاضی سابق دادگاه عالی Sir Richard Henriques به نام "بنای انگلیسی, سیستم عدالت کیفری". کسانی که دستگیر شده بودند در طول مستند شد و بعید است که تا به حال یک وکیل نشسته با آنها در پلیس ، در بهترین حالت آنها می شده اند توسط تلفن و یا لینک ویدئو. کسانی که remanded در زندان قفل شده در سلول های خود را به مدت 23 ساعت در روز با بازدید از محل کار و یا آموزش و پرورش. اگر آنها, سپس تکذیب یک محاکمه با حضور هیئت منصفه آنها ممکن است کاملا منطقی و احساس آنها درمان شده اند نسبتا. این افراد و کسانی که نزدیک به آنها ممکن است احساس آزرده اما دولت prosecutes به نمایندگی از همه ما. وجود دارد گزارش می دهد که مخالفت با این طرح به معنای آن است که وزارت دادگستری است و با توجه به گزینه های دیگر. مجلس عوام افزایش می یابد برای تابستان در 21 ژوئیه و قانون برای جلوگیری از محاکمه با حضور هیئت منصفه که نیاز به گذشت از قبل. قبل از آن, لطفا در نظر بگیرید تماس با MP خود را به آنها بگویید که شما در مورد مراقبت از حق محاکمه توسط هیئت منصفه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن