چرا برزیل حق ترس از Paulo Freire?

چند روز بعد Weintraub اعلام کرد 30 درصد کاهش بودجه برای همه دانشگاه فدرال. مفسران اشاره است که این کاهش بودجه

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

چند روز بعد Weintraub اعلام کرد 30 درصد کاهش بودجه برای همه دانشگاه فدرال. مفسران اشاره است که این کاهش بودجه بخشی از یک کمپین برای تضعیف و تضعیف روحیه مقاومت به Bolsonaro رژیم است. Weintraub امیدوار است که این کاهش خواهد دلسرد فدرال دانشگاهها از میزبانی سازمان های سیاسی مانند بی زمین کارگر جنبش در خود دانشگاه.

علاوه بر این Weintraub تایید جادوگر شکار تاکتیک ضبط "چپ" معلمان در کلاس های درس. جناح راست جنبش سیاسی, مدرسه, بدون حزب موسس که میگوئل Nagib یک بار توضیح داده شده فریر به عنوان "حامی تلقین," نکردم ایده گرفتن دانش آموزان به معلمان فیلم که مشکوک به ترویج ایدئولوژی چپ. اعضای جنبش امیدواریم که Bolsonaro دولت را جایگزین این ادعا "چپ تلقین" با "خنثی" آموزش و پرورش است که تقویت سنتی و ارزش های اخلاقی.

کسانی که آشنا هستند با "آموزش از مظلوم" را می دانم که فریر اعتقاد بر این است که آموزش و پرورش بود و هرگز خنثی است. برای فریر آموزش و پرورش است که هر یک به شکل خونین اکشن و یا یک ابزار سلطه. در فریر شرایط برزیل راست می خواهد مدارس و دانشگاه ها برای تبدیل دانش آموزان به "اقتباس افراد" خواهد شد که مطابق با سلسله مراتب موجود و خودداری از سوال نظم سیاسی. به عنوان فریر در مقدمه می نویسد به "آموزش از مظلومان" در "rightist فرقه ای ... می خواهد برای رام کردن مردان و زنان است."

در عین حال برزیل آموزان و معلمان حاضر به تحمل Bolsonaro و Weintraub تلاش برای "رام کردن" آنها را. در پاسخ به Weintraub پیشنهاد کاهش بودجه توده تظاهرات صورت گرفت در بیش از 200 شهرستانها در سراسر کشور به عنوان "آموزش و پرورش سونامی." به طور مشابه معلمان در برابر ESP در ادامه به انتقاد و مخالفت با برنامه های دولت برای پاک کردن موضوعات از برده داری و تجاوز به حقوق از برنامه درسی.

بیش از سال گذشته بیشتر مردم تبدیل شده اند و علاقه مند در فریر کار است. با توجه به ناشر Paz e Terra فروش "آموزش از مظلوم" افزایش 60 درصد در نیمه اول سال 2019 نسبت به سال 2018 است. در مصاحبه اخیر خود بیوه, آنا ماریا فریر کنایه آمیز است که Bolsonaro سهوا افزایش فریر محبوبیت و گفت که Bolsonaro "تشویق فروش پائولو کتاب!" در طول اعتراضات بی شماری بنر و پلاکارد ها نمایش داده می شود فریر نام و چهره. آموزشی محقق Inny Accioly مدعی شد که "دفاع از فریر میراث تبدیل به یک نماد پایدار برای دفاع از حق آموزش و پرورش است." با وجود این حق را بی شماری در تلاش برای تحریف خود را میراث فریر زندگی و کار خود ادامه خواهد داد به الهام بخش و راهنمای کسانی که بر این باورند که آموزش و پرورش باید یک تلاش مهم است که ایدز وظیفه آزادی است.

این قطعه در اصل به نظر می رسد در نمایشگاه ناظر بود و با اجازه چاپ. کلیک کنید اینجا برای دیدن اصلی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن