چرا اروپای شرقی دیده می شود کمتر Covid-19 موارد مرگ و میر ناشی از غرب ؟

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 7:33:17 pm عبور از مرز مسافران در اعترا

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 7:33:17 pm
عبور از مرز مسافران در اعتراض به اقدامات کنونی که در محل برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس در عبور از مرز با آلمان در Folmava, جمهوری چک, جمعه, مه 1 سال 2020 است. مسافران تقاضا برای پایان دادن به اجباری coronavirus آزمون و یا به بازپرداخت هزینه. (AP Photo/Petr دیوید Josek)

در حالی که انگلستان شد جدید کانون برای coronavirus با کمترین تلفات (29,501 مرگ و میر به عنوان از آوریل 6) پس از ایتالیا (29,315 مرگ و میر) و اسپانیا (25,613) فرانسه (25,537) و بلژیک (8,016) در اروپای مرکزی و شرقی و بخشی از اتحادیه اروپا به نظر می رسد که رنج می برد کمتر بر اساس یک گزارش در روزنامه گاردین است.

مقایسه آمار و ارقام از کشورهای مختلف در سراسر اروپا ممکن است ارائه یک تصویر جامع و قابل درک است بنابراین با توجه به این که بسیاری از پویا عوامل می تواند تحریف اعداد. اما رفتن coronavirus اعداد به دست آمده از دانشگاه جانز هاپکینز اطلاعات باعث می شود آن را عمیقا روشن است که وجود دارد یک تفاوت مشخص در موارد مثبت و مرگ و میر بین مرکز و شرق اروپا و اروپای غربی از سوی دیگر است.

در اروپای شرقی لهستان (14,431 موارد 716 مرگ و میر) و رومانی (13,837 موارد 841 مرگ و میر) بدترین آسیب دیده, حتی اگر آنها کاملا پشت اروپای غربی. دیگران در بخش شرقی – مانند مجارستان (3,111 موارد 373 مرگ و میر) بلغارستان (1,758 موارد 82 مرگ و میر) اسلواکی (1,421 موارد 25 مرگ و میر) و جمهوری چک (7,896 موارد 296 مرگ و میر) اوکراین (13,184 موارد 317 مرگ و میر) مولداوی (4,363 موارد 136 مرگ و میر) بلاروس (18,350 موارد 107 مرگ و میر) استونی (1,711 موارد مرگ و میر 55) لتونی (900 موارد 17 مرگ و میر) – حتی بیشتر ،

چه چیزی می تواند ممکن است علل تفاوت در اعداد بین آنها ؟

این می تواند با توجه به سریع مستندات اجرا را قبل از مرگ و میر گزارش شده ضعیف زیرساخت های بهداشت و درمان, کاهش امید به زندگی پایین تر تراکم جمعیت و عدم تست و یا به سادگی موفق باشید.

اوایل مستندات اجرا در برخی از کشورها

در اطراف اواسط ماه فوریه سازمان جهانی بهداشت آغاز شده بود به اطلاع کشورها برای اجرای اولیه مستند با توجه به این که چین در ووهان اعمال همان استراتژی در ماه ژانویه پس از یک افزایش در موارد.

به نظر می رسد که اروپای شرقی در این طرح از چیزهایی بود که سریع تر به پاسخ از انگلستان و اسپانیا یا ایتالیا در اروپا است.

مجامع عمومی و حوادث در بریتانیا و دیگر غربی به کشورهای اروپایی شد و هنوز هم در حال وقوع در طول هفته سوم مارس حتی به عنوان مرکز و شرق اروپا دولت شاید در زمان یک برگ از ایتالیا برای اجرای سریع مستندات.

دانش آموزان با پوشیدن ماسک صورت, نشستن به صورت نوشته شده است و بخشی از متوسطه امتحان نهایی در Szerb Antal مدرسه دستور زبان در بوداپست مجارستان روز شنبه, مارس 04, 2020. به منظور جلوگیری از گسترش این coronavirus ماسک صورت باید توان توسط هر کس در مدرسه و بیش از ده نفر می تواند نشستن در یک کلاس درس. ساختمان ها شده اند بررسی و پنجره باز بماند در طول امتحان است. (Zsolt Szigetvary/شرکت via AP)

برای مثال از زمان لهستان ثبت اولین مورد مثبت در مارس 4 تا اولین تلفات در مارس 12, آن را به حال تعلیق در مراسم بزرگ و مجامع عمومی. همه سفر ضروری ممنوع اعلام شد و مدارس و خدمات غیر ضروری خاموش کردن توسط 25 مارس.

انگلستان از سوی دیگر ثبت اولین مورد در ژانویه 29, و پس از آن برای نخستین بار یک مصدوم در مارس 5, با توجه به کسب و کار خودی. در آن زمان دولت 12 روز بیشتر تا 17 مارس به ممنوعیت زیادی کرد. اخیرا دولت بریتانیا اعلام کرد که این مستند به دلیل Covid-19 همه گیر می تواند در آخرین ماه.

جمهوری چک به عنوان مثال بوده و یکی از سریعترین پاسخ به بحران بهداشت و درمان اعمال محدودیت سفر و خاموش کردن خدمات غیر ضروری در ماه مارس است. بین اولین مورد گزارش شده در مارس 12 تا مرگ برای اولین بار در مارس 22, جمهوری چک بود که در حال حاضر تحت مستند به مدت شش روز تا مارس 16. آن تا به حال کشیده ستایش از سراسر جهان برای آن اقدام فوری.

در دوشنبه, چک, وزیر حمل و نقل Karel Havlicek در توییتر اعلام کرد که "ممکن خواهد بود به استفاده از اتوبوس و قطار به عبور از مرز". دولت گفت: این امر محدودیت بین المللی مسافری جاده و راه آهن حمل و نقل در مارس 11, گزارش AFP.

یک مرد با پوشیدن یک ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus پیاده گذشته مانکن پوشیدن تجهیزات حفاظتی تزئین شده با الگوهای رنگی در ویترین مغازه در بخارست رومانی پنج شنبه, آوریل 30 سال 2020 است. (AP Photo/Andreea Alexandru)

اسلواکی بیش از حد اعمال دشوار مستند محدودیت ها و ممنوعیت های بین المللی سفر کرد و با تحمیل 14 روز در قرنطینه برای تازه واردان است. در مه 6, کشور شاهد تنها 25 مورد مرگ و میر و 1,421 موارد مثبت. آن را نیز ردیابی مخابرات داده ها طبق یک گزارش در بار مالی برای نظارت بر جنبش مردم است. کشورهایی مانند ژاپن و انگلستان مواجه شده اند سخت مخالفت با این حرکت با توجه به نگرانی های حریم خصوصی.

جالب, شرقی کشور اروپایی بلاروس به نظر می رسد به یک پرت.

با وجود 18,350 موارد (یکی از بالاترین در اروپا) و 107 مرگ و میر در کشور نیست و در عین حال تحمیل یک مستند. بعلاوه این کشور خواهد شد برگزاری یک رژه نظامی به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش شکست آلمان نازی با توجه به نگهبان حتی اگر آن را یکی از بالاترین موارد در اروپا است. رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو به مدت طولانی نگهداری می شود که پیامدهای بهداشتی ناشی از کوروناویروس اغراق آمیز هستند.

در حالی که شرق و برخی نقاط مرکزی اروپا ممکن است شاهد کم موارد در حال حاضر به عنوان مخالف به غرب بهداشت مقامات هشدار می دهند که اوج هنوز در راه اند.

به عنوان مثال رویترز گزارش داد که جمهوری چک وزارت بهداشت هشدار داده است که پس از آن شروع به انجام جرم تست برای آنتی بادی در آوریل, نتایج اولیه نشان داده است که "سطح ایمنی شد و به احتمال زیاد پایین تر در دو تا از بزرگترین شهرهای پراگ و برنو." آن را در بر داشت به طور کلی 107 تایید موارد پس از آزمایش 26,549 با توجه به انتخاب.

رومانی در آن بخش خواهد بود به دقت بررسی وضعیت و به دنبال در حالات مختلف زمانی که مستند برداشته شده است پس از 15 ماه مه گفت: سر از صدارت نخست وزیر Ionel Danca هر رومانی خودی. رهبر افزود که این وضعیت هنوز هم خطرناک است.

در حال حاضر به عنوان UK قرقره از افزایش موارد و بالاترین مرگ و میر در اروپا ایتالیا و اسپانیا به نظر می رسید به خود گذشت قله با توجه به تمدید مستندات.

تعداد بسیار کمی از تست های انجام شده پس از کمتر از موارد

در مارس 16, سازمان بهداشت جهانی رئیس Tedros Adhanom گفته بود که همه کشورها باید "تست تست تست. آزمون هر مورد مشکوک به." اما این می تواند باشد که بسیاری از کشورها ممکن است تست به اندازه کافی با توجه به انواع مسائل از جمله سیاست های کمبود تجهیزات لجستیک مسائل.

و در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد که شرق اروپا را coronavirus موارد ممکن است کمتر برای زمان حال گزارش گاردین می گوید که مجارستان به عنوان مثال انجام شده کمتر از یک چهارم تعداد آزمون نسبت به همسایه اتریش است". بریتانیا که در حال حاضر مرکز اروپا با بالاترین مرگ و میر, انجام تست های بیشتر سرانه نسبت به بسیاری از کشورها در شرق اروپا با چند استثنا به ویژه جمهوری چک است که به طور گسترده ای مورد آزمایش قرار.

تا مارس 4, رومانی تا به حال انجام شده بیش از 199,000 آزمون با جمعیت 19.5 میلیون در حالی که لهستان با جمعیت 38 میلیون انجام شده بیش از 220,000 آزمون.

از طرفی یکی از دلایلی که چرا کشورهایی مانند آلمان (167,007) و اسپانیا (219,329) ثبت کرده اند بسیاری از موارد به دلیل جرم تست. اسپانیا که در حال حاضر گزارش های پایین مرگ و میر برای هفته بخاطر آن بود که آنها تا به حال متوسل به استفاده از یک میلیون و آزمون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن