چرا اعراب اعتماد نظامی است ؟

این اطلاعات نشان می دهد که ادراک از فساد در سطح ملی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را شامل نمی شود بخش دفا

توسط NEWSATROPAT در 2 تیر 1399

این اطلاعات نشان می دهد که ادراک از فساد در سطح ملی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را شامل نمی شود بخش دفاع و نیروهای مسلح. سطح بالایی از اعتماد نسبت به نیروهای مسلح در مقایسه با دیگر سیاسی و قضایی نشان دهنده تناقض در ادراک از فساد است. به نظر می رسد که شهروندان در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا رد ارتش از درک خود را از فساد و درک آن را به عنوان یک نهاد مجزا از دولت و مجلس و قضایی. ادراک از نیروهای مسلح به عنوان یک منحصر به فرد موسسه به معنی اعتماد شکاف بین نهادهای غیرنظامی و نهادهای نظامی در منطقه است. تجلیل از ارتش فروش آن را به عنوان نجات دهنده ملت از دشمنان خارجی و داخلی به نظر می رسد به کار به عنوان یک استراتژی از دستکاری. مدنی-نظامی در رابطه با خاورمیانه و شمال آفریقا باید بررسی درخواست چگونه نظامی است که ارائه شده به مردم از طریق رسانه ها.

یک جزء مهم از GDI است که دسترسی به اطلاعات در مورد بخش دفاع. با توجه به GDI همه کشورهای منا (به جز تونس) شدید محرمانه در داده های خود را انجام نمی دهد و رسانه ها و روزنامه نگاران و سازمان های جامعه مدنی این امکان را به انتقاد نظامی است. رسانه های محلی ممنوع است (قانون در اکثر کشورهای منا) به انتشار هر گونه اطلاعات در دفاع بخش آن را به عنوان در نظر گرفته شده است محرمانه و در بسیاری از موارد تضعیف امنیت ملی است. وجود دارد امکانات به فاش کردن فساد شیوه های درون نهادهای مدنی. در اکثر موارد, این رسوایی فساد استفاده می شود به عنوان یک ابزار سیاسی برای به دست آوردن حمایت عمومی از جمله در لبنان.

در تقسیم جوامع و سیاسی قطبی متحده (از جمله در لبنان و تونس و یا عراق) ارتش با بهره گیری از یک شرکت هویت ملی. در این موارد ارتش خود را به عنوان یک نهاد متحد که همه جناح ها و مذاهب. وجود دارد یک وزن تلاش نظامی برای معرفی خود به عنوان گارد وحدت به ارمغان می آورد که تمام فرقه ها و رنگ ها از جامعه با هم است. این استراتژی با هدف ارائه به مردم به عنوان یک مدل در میان عدم نهادهای غیرنظامی حفاظت از ثبات کشور است. روند ایجاد یک شرکت هویت ملی می آید یا از طریق تجربه جنگ داخلی و یا یک نظامی حرفه ای. برای مثال در مصر ارتش خود را ارائه با یک شرکت هویت ملی به عنوان نجات دهنده مردم ارائه امنیت و مبارزه با تروریست ها و همچنین ارائه مقرون به صرفه کالا به بازارهای غیر نظامی.

در نتیجه سطح اعتماد در نیروهای مسلح یک نتیجه از استراتژی است که شامل ایجاد ملی, هویت شرکت, در حالی که جلوگیری و مجازات دسترسی به اطلاعات و عدم باز بودن نسبت به مردم است. اگر چه وجود دارد این است که سطح بالایی از اعتماد در نیروهای مسلح این ارقام به این معنی نیست که وجود فساد در درون این ارتش نه آن را نشان می دهد بسیار گسترده ای شکاف بین ارتش و شهروندان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب