چرا نیروی هوایی ایالات متحده قرار دادن در یک نمایش قدرت در هفته گذشته ؟

هفته گذشته آن را به عهده گرفت سه هماهنگ عملیات. برای اولین بار در روز دوشنبه یک B-1B بمب افکن در زمان خاموش از

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

هفته گذشته آن را به عهده گرفت سه هماهنگ عملیات. برای اولین بار در روز دوشنبه یک B-1B بمب افکن در زمان خاموش از یک پایگاه در داکوتای جنوبی و پرواز به اروپا در یک بمب افکن نیروی کار بهره برداری است. سه روز بعد دو B-2 بمب افکن مخفیکاری و دو جفت B-52s پرواز از دیگر پایگاه های اصلی یا به ما اروپایی فرمان یا Indo-Pacific Command مناطق جغرافیایی. که تنها هفت هواپیماهای اما بسیاری دیگر که استفاده می شود نه کم تانکر سوختگیری و هزاران نفر از پرسنل نیروی هوایی بودند که در پایگاه های خود در سراسر اروپا و اقیانوس آرام.

چه شد آن همه ؟ پس از همه, آن را نمی تواند هیچ تاثیر مثبتی در کنترل این بیماری همه گیر بدترین ما بحران داخلی برای نسل های. منابع رسمی نشان داد که در آن نشان داده به ابرقدرت دشمنان است که آن را بسیار در کسب و کار با وجود COVID-19. به عنوان یک نیروی هوایی منبع آن را قرار داده: "این پویا استخدام دوربرد و بمب افکن ها و حمایت از هواپیما به نمایش گذاشت ایالات متحده توانایی انجام همزمان استراتژیک بازدارندگی در هر نقطه از جهان با یک, آماده, نیروی کشنده."

برو کمی عمیق تر و دو نفر دیگر از انگیزه های به مراتب بیشتر قابل قبول است. یکی این است که نشان دادن قدرت های جهانی خواهد بود محبوب با تهمت و جمهوری خواهان به عنوان نبرد بیش از سال آینده بودجه نظامی بافندگی در ذهن است که وجود خواهد داشت جدی فشار در تمام بودجه ها پس از بزرگ هزینه های دولت فدرال در پاسخ به این بیماری همه گیر.

دوم این است که نشان می دهد که نیروی هوایی می تواند رسیدگی به COVID-19 در راه است که نیروی دریایی همه بیش از حد بدیهی است که نمی تواند. رقابت بیش از رسیدن به جهانی دو شده است یکی از ویژگی های interservice رقابت – نیروی هوایی را دوربرد و بمب افکن در مقابل نیروی دریایی بزرگ شناور هوایی پایگاه های هسته ای-صفحه هواپیمای حامل است که می تواند تقریبا در هر نقطه در جهان است.

اما این را فلج شده است با این بیماری همه گیر با دو نیروی دریایی ده نیمیتز کلاس حامل از عمل در پورت در گوام و ژاپن با تشکر COVID-19 دیگری انجام یک پرواز هلندی' عمل قادر به قرار دادن به ما پورت به دلیل خطر خدمه آلوده شدن و چهارم با تاخیر از استقرار با خدمه در قرنطینه. چهار در تعمیر کردن و یا تعمیر و یکی فقط دوباره از شش ماه استقرار ترک فقط یکی از ده به طور کامل مستقر در خارج از کشور USS Dwight D. Eisenhower در اقیانوس هند.

برای نیروی هوایی چه زمانی بهتر خود را نشان دهد دلاوری? در واقع یک ژنرال نیروی هوایی مالیده و آن را در کرد و گفت: "سلامت تیم ما شده است یک اولویت از شروع ما COVID پاسخ و کلیدی برای حفظ ماموریت های مانند بمب افکن های نیروی کار. اگر چه کاهش تلاش های ایجاد چالش برای غلبه بر ما متحدان و شرکا و دشمنان را باید بدون اشتباه است که ما آماده هستند و قادر و مایل به جلوگیری و دفاع در زمانی که بر نامیده می شود."

وقتی که می آید به کسب و کار از جنگ و رقابت با نیروی دریایی بسیار بالا است و بنابراین بودجه سال آینده است. جایی در لیست COVID-19 ممکن است به نظر می رسد اما می توانند در آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن