چرا سیاستمداران بریتانیا بنابراین ترس از شفافیت ؟

مقامات دولتی را به نظر می رسد دولت برای حمایت از این آزادی اطلاعات عقبگرد. در اواسط ماه مارس رابرت Jenrick, وز

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399

مقامات دولتی را به نظر می رسد دولت برای حمایت از این آزادی اطلاعات عقبگرد. در اواسط ماه مارس رابرت Jenrick, وزیر مسکن, جوامع و دولت های محلی در توییتی که "وظایف مانند [آزادی اطلاعات] درخواست قطع خواهد شد و یا به تعویق افتاده" (که کمی متفاوت به دولت مطبوعاتی او مرتبط است که می گوید: "شوراهای خواهد بود قادر به استفاده از اختیار خود در مهلت برای آزادی اطلاعات درخواست").

در اسکاتلند, آن را حتی بیشتر نگران کننده است. در مارس که حزب ملی اسکاتلند به رهبری مجلس در ادینبورگ تصویب لایحه ای است که اجازه اسکاتلندی مقامات دولتی را به اندازه پنج برابر استاندارد 20 روز برای پاسخ به آزادی اطلاعات درخواست. در اوایل این هفته دولت اسکاتلند مجبور شد به عقب نشینی تمام اضطراری آزادی اطلاعات تسهیلات زیر مخالفان از نمایندگان مجلس.

البته این بار پر سر و صدا و این قابل فهم است که دولت و مقامات دولتی ممکن است طولانی تر از حد معمول در پاسخ به درخواست اطلاعات – که معقول است. آنچه که نه معقول و منطقی این است که مقامات اساسا حذف به اطلاعات است.

به کمیساریای اطلاعات آن را در نظر گرفتن یک "همدلانه و رویکرد عملگرایانه" برای تنظیم دسترسی به اطلاعات است. اما آن را هنوز هم برای تماس های مقامات دولتی به رسمیت شناختن شفافیت و به دنبال تا آنجا که ممکن است به ادامه مطابق با تعهدات خود.

Coronavirus ممکن است تاثیر بر چه کمیساریای اطلاعات دفتر معاملات با شکایت در مورد دسترسی به اطلاعات از مقامات دولتی ایجاد بیشتر از یک انبار. در شرایط عادی این کمیسیون اغلب می تواند تا شش ماه به روند شکایت است که می تواند خسته کننده به اندازه کافی به خصوص اگر این شکایت مربوط به اطلاعات است که از منافع عمومی.

و ما را به بند خودمان را برای بیشتر سرخوردگی به عنوان ماه رول در حالی که "کمیساریای بنابراین تصمیم گرفته شده برای اصلاح او casework روش به منظور کاهش فشار بر مقامات دولتی در این بی سابقه تایمز" با توجه به یک قطعه از ارتباطات # teamnigel دریافت شده از کمیسیون اطلاعات. و ما ممکن است تجربه تاخیر بیشتر در هنگام گرفتن شکایات قبل از یک قاضی.

در میان همه گیر تاخیر در پردازش سوابق درخواست ها و حتی ناقص پاسخ هستند که انتظار می رود – اما در زمان بحران ملی قادر به مورد مداقه قرار دادن کسانی که در قدرت است و حتی بیشتر مهم است.

مهم تصمیمات گرفته شده در هر روز است. میلیون ها پوند از پول صرف بودن اغلب بسیار محدود نظارت. صبر کنید چند ماه برای پاسخ به یک درخواست است که بسیار در جهت منافع عمومی اساسا تضعیف حق می دانم.

آزادی اطلاعات, سیستم های تعلیق و تاخیر و نه فقط محدود به بریتانیا آن را بین المللی به عنوان Global Investigative Journalism Network نشان داده است. اما در تضاد کامل با آن پیشنهاد شده است در نیوزیلند که درخواست های مربوط به بهداشت عمومی باید همگانی با وزیر دادگستری به tweeting "اطلاعات رسمی عمل باقی می ماند مهم است برای نگه داشتن قدرت به حساب در طول این زمان فوق العاده ای."

آن است که کار ما به عنوان روزنامه نگاران به دفاع از حق دسترسی به اطلاعات تحت قانون آزادی اطلاعات. اگر ما هوشیار نیست و نمی دفاع از آن را با شور و نشاط می توان آن را به راحتی آب را گرفته و از ما دور – به خصوص در زمان فوق العاده ای.

به عنوان گرگ کلارک نشان داده است این هفته شفافیت دولت شده است هرگز بیشتر حیاتی – یا بیشتر از ارزش مبارزه را دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن