کسانی که ترس از آسیب پذیری?

در 28 آوریل سال 2020 آمریکا معاون رئیس جمهور مایک پنس حاضر به پوشیدن ماسک در هنگام مراجعه به کلینیک مایو در می

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

در 28 آوریل سال 2020 آمریکا معاون رئیس جمهور مایک پنس حاضر به پوشیدن ماسک در هنگام مراجعه به کلینیک مایو در مینه سوتا است. از موضع قدرت بزرگ او را رد کرد و هر دو عمومی و توصیه های بهداشتی و موسسه سیاست های خاص. گسترده انتقاد گرفت اما در میان مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از حامیان اقدام خود را جشن گرفته شد به عنوان یک نمایش قدرت است.

پنس است که نه تنها در شکل مشخص به نظر می رسد رویین تن به COVID-19. با پوشیدن یک ماسک تبدیل به یک منحرف نوع فضیلت-سیگنالینگ برای برخی از, و در سراسر جهان رهبران سیاسی شده اند و مایل به قرار دادن خود و دیگران در معرض خطر در تقلا به نظر می رسد بیشتر ماچو. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, Boris Johnson, Jair Bolsonaro و ولادیمیر پوتین 'strongmen' بدون نیاز به ماسک های ما شده اند که به شدت در تلاش برای به دست آوردن و یا مد برای خودمان.

مردسالاری ایجاد یک جهان پر از مردانی که رد آسیب پذیری آشکار است. از ابتدا پسران مایه شرمساری برای نشان دادن هر گونه غم و اندوه و ترس و یا همدردی. همه احساسات به جز خشم می شود را رد کرد اما ترس است که به ویژه مشکوک به ذهن مردسالار. ترس برای دختران است.

تحت مردسالاری درآمد مردان ارزش خود را با رد ترس است. آنها یاد بگیرند به سرکوب احساسات خود و پیچ و مهره بر روی یک زره از اسیب ناپذیری. اجتناب از شرم تبدیل به یک نیروی محرکه است اما آسیب پذیری واقعا چنین ضعف ؟

کلمه "آسیبپذیری" مشتق از لاتین vulnerare ('به زخمی'). آن را توصیف بالقوه از کسی یا چیزی به آزار و جذاب است چرا که آن را اعمال می شود در بسیاری از راه های مختلف – و حتی با مخالفت با مفاهیم.

آسیب پذیری اغلب به عنوان ضعف. برای مثال بورس تحصیلی در حوادث معمولا با استفاده از این مفهوم برای نشان "استعداد ابتلا به آسیب از قرار گرفتن در معرض تنش مرتبط با محیط زیست و تغییر اجتماعی و از عدم وجود ظرفیت برای وفق دهند." در این روایت آسیب پذیری است "به" خارجی تهدید چنین به عنوان یک خطر زیست محیطی. آن را نیز شامل این ایده از یک "عدم" از حقوق به عنوان "آسیب پذیری به" فقر است.

این فریم نقش موثری در عادی سازی این ایده که بلایای طبیعی اجتناب ناپذیر است - "طبیعی" حتی - اما آن است که reductively منفی در آن است که باعث می شود مفروضات در مورد شخصیت از موضوع و بداند وضعیت آسیب پذیری به عنوان چیزی ذاتا بد است.

مخالف قاب ظهور از انتقادی فمینیستی نظریه اجتماعی که در آن آسیب پذیری است قدرت. در این روایت مفهوم بیانگر شجاعت و اصالت. ما را انتخاب کنید به ریسک برای پاداش آنها را از نظر اتصال بنابراین آسیب پذیری هدفمند است. "آسیب پذیری تلفن های موبایل مانند حقیقت و احساس می کند مانند شجاعت است. حقیقت و شجاعت نیست همیشه راحت اما آنها هرگز ضعف" به عنوان برنه براون آن را قرار می دهد.

این دو فریم به شدت متفاوت است. هر دو حاکی از یک موضوع باز به زخمی شدن اما آسیب پذیری به عنوان ضعف هیچ امید یک نتیجه مثبت. در مقابل آسیب پذیری برای یک هدف است زندگی تایید. در یک بیماری همه گیر مانند COVID-19 برای مثال مردم شدت عمل در همبستگی و پذیرش این واقعیت که ما همه آسیب پذیر با هم. قدرت وجود دارد در حقیقت متعلق به چیزی بزرگتر از خود.

می تواند این آغوش ارتباط بود یک کلید برای بقا در یک جهان که در آن ما روایات و رفتارهای شکست ما ؟ ممکن است که با شجاعت به بیان ذاتی ما آسیب پذیری خواهد شد و در واقع غنی سازی و تقویت جامعه ؟

اگر تنها وجود دارد حل آسان اما به مسائل پیچیده برخی از روایات از آسیب پذیری به عنوان ضعف ریشه در امید ameliorating بی عدالتی و ظلم و ستم; پس از همه پتانسیل به آزار یک تجربه روزمره برای بسیاری از افراد و گروه ها.

این نوع از آسیب پذیری است که ناخواسته و ناسالم. جامعه شناس لری زیرچشمی نگاه کردن بحث "آسیب پذیری حامل" و استدلال می کند که چنین شرایطی از طریق قدرت و نابرابری. در کنار به رسمیت شناختن است که این غیر قابل قبول است و ما نیز باید اذعان کرد که مردم مظلوم دارای ذخایر قدرت و ظرفیت است که با استفاده از آنها به مقاومت در برابر.

گرگ Bankoff یک مورخ از دانشگاه هال در انگلستان هشدار کاهش "آسیب پذیر" را به "یک homogenised فرهنگی تمایز توده بشریت گوناگون مرتبط با ناتوانی انفعال جهل و گرسنگی بی سوادی neediness ظلم و ستم و اینرسی است." شاید جای تعجب نیست, این نوع از ویژگی های پیشرفته در بسیاری از روایات از آسیب پذیری و این خدمت به 'دیگر' افرادی که نیست مثل ما. این روایت از آسیب پذیری است که مردان از ترس به طوری که آنها تلاش برای انکار آن "از طریق یک فانتزی از تسلط" بر آن با توجه به فیلسوف جودیت باتلر.

اما بیشتر خونین روایات می گویند که در شرایط مناسب و داشتن امید و اعتماد را به جای خود در یک موقعیت آسیب بالقوه می تواند انقلابی. آسیب پذیری توسط انتخاب و با آژانس به قدرت واقعی از اتصال به یکدیگر و تمام زندگی بر روی زمین است.

آسیب پذیری های یک رابطه سازنده. این فرد به تنهایی زندگی می کنند در وسط یک بیماری همه گیر است که سهام در Facebook که آنها نیاز به یک بشقاب غذا و جامعه را بالا می برد که تا به ملاقات که به درخواست است. در روند این ارز همه ما دعوت به نیازهای ما شناخته شده است. و آسیب پذیری که مورد نیاز برای این گفتگو اتفاق می افتد را ایجاد می کند چیز دیگری است: قدرت.

در سیستم اقتصادی موجود من با استفاده از پول برای وادار کردن شما به من چه من می خواهم. ما لازم نیست برای برقراری ارتباط یا تبادل اعتماد پس از این است که صرفا یک معامله. اما در این معاملاتي واقعیت ما ضعیف شده به عنوان یک گروه و در نهایت به احتمال زیاد آسیب بزرگتر نیروهای خارج از کنترل ما است. جالب اینجاست که تلاش ما برای رویین تن شود ما در معرض آسیب بیشتر. سرمایه داری مردسالاری است همه گیر.

ما می دانیم که راه بهتری وجود دارد. زمانی که من سهم تولید از باغ خود را با خانواده و یا تخصص من به تعمیر ماشین خود را و یا شرکت در هر عمل محبت من سرمایه گذاری در زندگی خود را. من نشان می دهد مراقبت از تندرستی و ایجاد امید به آینده خود را. شواهد نشان می دهد که هنگامی که من این کار را من در واقع بیشتر احتمال دارد به انجام این کار دوباره.

شاید این "بن فرانکلین اثر" در عمل: ما مهربانی به دیگران (حتی کسانی که ما را دوست ندارند) باعث می شود ما رشد بیشتر علاقه آنها است. در غیاب یک منطقی یا اخلاقی توضیح برای ما رفتار مغز ما پیدا کردن یک راه به آن را توضیح دهید. اما اگر در حال سخاوتمندانه ما قرار می دهد در تماس با طبیعت واقعی ما به عنوان انسان به جای اینکه تعریف رقابت قدرت منازعه و سیستم های ظلم و ستم و کنترل کرد ؟

اعتماد و آسیب پذیری در هم تنیده هستند. به منظور یادگیری به یکدیگر اعتماد, افراد باید اجازه می دهد خود را به آسیب پذیر می شود. حتی عمل ساده باور که کسی را در انجام آنچه آنها می گویند که آنها انجام خواهد شد نیاز ما را به این احتمال که ممکن است ما اجازه پایین.

در مقابل و به خصوص در یک بیماری همه گیر مانند امروز به ما گفته شده این است که هیچ وقت به آسیب پذیر می شود. در عوض ما باید متکی به خود به اندازه کافی و مستقل اما در چه هزینه اتصال متقابل و حمایت ؟ ما مایل به از دست دادن این چیزها را که چنین ارزش بسیار زیاد به زندگی ما ؟

در واقع با توجه به آسیب پذیر ما موقعیت خودمان را به عنوان عوامل تغییر و تحول است. ما آزادانه خودمان را به جمعی درک خطرات. ما تمایل به هم وابسته می شود یک عمل مقاومت است. COVID-19 است که به ما نشان میدهد که چقدر ارتباط ما: هنگامی که یکی از ما آسیب پذیر است بنابراین همه ما.

وجود دارد هیچ زمانی بهتر برای انجام این کار از میان یک بیماری همه گیر که در آن هر گونه ادعا صرفا یک نما. بارها و بارها در حوادث مردم خود را در آغوش طبیعت واقعی و تبدیل شدن به بیشتر باز برای دریافت کمک و دادن آن به دیگران است. با وجود آنچه نسل از مردم شده اند گفت: در مورد سرکوب احساسات خود مراقبت - به عنوان یک عمل آسیب پذیری - قوی نه ضعیف.

این بیماری همه گیر است که یک فرصت برای همه ما - به خصوص مردان - به نشستن با ما عمیق ترین احساسات را تشخیص ترس فرآیند غم و اندوه و صحبت ما ناامنی است. از طریق موقت ناراحتی ما می توانید پیدا کردن یک راه برای التیام خودمان جوامع ما و زمین است.

انسان ها عمیقا موجودات اجتماعی و تاریخ ما صحبت می کند به اهمیت وابستگی متقابل ما. که آسیب پذیر است? همه ما در راه های مختلف. حتی مایک پنس. ما در گذشته و حال و آینده در هم تنیده هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن