که خواهد بود که برای اولین بار به دریافت COVID-19 واکسن?

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 4:10:15 pm یک دانشمند ورودی اطلاعات به صورت اتوماتیک

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 4:10:15 pm
Coronavirus, Coronavirus vaccine, covid-19 vaccine, Coronavirus vaccine china, china Coronavirus vaccine, Coronavirus vaccine trials, Coronavirus vacine human trials یک دانشمند ورودی اطلاعات به صورت اتوماتیک محصول diafiltration در طول تحقیق و توسعه یک واکسن علیه این بیماری کروناویروس (COVID-19) در یک آزمایشگاه BIOCAD شرکت بیوتکنولوژی در سنت پترزبورگ ، ایسنا

که خواهد بود که برای اولین بار به دریافت COVID-19 واکسن? احتمالا مردم در این کشور که در آن برای اولین بار واکسن موثر توسعه یافته است.

حدود یک دوجین مختلف واکسن در مراحل مختلف تست در سراسر جهان از جمله در بریتانیا چین و ایالات متحده است. این هفته دکتر Anthony Fauci بالا ما متخصص بیماری های عفونی گفت: او با احتیاط خوش بینانه وجود دارد خواهد بود یک COVID-19 واکسن تا پایان سال یا اوایل سال 2021.

چند کشورهای ثروتمند در حال حاضر به دستور میلیون دوز از این واکسن تجربی.

بریتانیا و آمریکا به عنوان مثال سرمایه گذاری کرده اند کانديد واکسن در حال توسعه توسط دانشگاه آکسفورد و تولید شده توسط AstraZeneca. اگر آن را با این نسخهها کار, انگلستان سیاستمداران باید گفت انگلیسی ها را واکسینه شود با آن است. آمریکا انتظار دارد که برای شروع انباشت آن در پاییز امسال و نیز سرمایه گذاری در دیگر واکسن نامزدها.

گروه از جمله واکسن اتحاد GAVI نیز کار را برای خرید دوز برای کشورهای فقیر و AstraZeneca موافقت کرده است که مجوز آن واکسن به هند سرم موسسه برای تولید 1 میلیارد دوز. سازمان بهداشت جهانی در حال تهیه پیش نویس دستورالعمل اخلاقی توزیع COVID-19 واکسن.

چگونه واکسن توزیع شده در داخل یک کشور متفاوت خواهد بود. هفته گذشته مقامات آمریکایی گفت: آنها در حال توسعه یک سیستم محکم است ، این سیستم به احتمال زیاد اولویت بندی گروه های در معرض بیشترین خطر ابتلا به عوارض شديد از COVID-19 و کلید کارگران است. (AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن