بود که جورج فلوید, آفریقایی-آمریکایی کشته شده در بازداشت پلیس در مینیاپولیس

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 7:52:41 pm یک نقاشی دیواری به تصویر می کش

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 7:52:41 pm
george floyd, george floyd death, george floyd death protests, us protests, blacklivesmatter protests, Minneapolis police, george floyd police atrocity, indian express یک نقاشی دیواری به تصویر می کشد آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید کشته شده در بازداشت پلیس در مینیاپولیس, ایالات متحده آمریکا (رادیو فردا/مسیحی Mang)

وادار سازد کشتار غیر مسلح آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در مینیاپولیس در مارس 25 مشتعل در سراسر کشور جنبش علیه خشونت پلیس در ایالات متحده است. در این روز که به دنبال فلوید مرگ — سربازان گارد ملی مستقر شدند, حکومت تحمیل شده بود و هزاران نفر دستگیر شدند به عنوان برجسته اماکن عمومی در سراسر آمریکا شد تاخت و تاز کردن توسط معترضان.

در یک ویدئو که به ظاهر آنلاین به زودی پس از مرگ او فلوید دیده می شود شفاعت با مینیاپولیس پلیس درک چوین که خفه او را با سنجاق او را به زمین زیر زانو خود را برای چند دقیقه. فلوید نهایی عبارت "من نمی توانم نفس بکشم" — به زودی یک فریاد حمایت طلبی برای تظاهرات در سراسر جهان است. چوین و سه نفر دیگر از مقامات پلیس درگیر در Floyd مرگ باید پس از کار اخراج شده و دستگیر شد.

بود که جورج فلوید?

فلوید متولد کارولینای شمالی و صرف بیشتر از زندگی خود را در هوستون تگزاس. او به مینیاپولیس در جستجوی کار در سال 2014 از سوی کریستوفر هریس گفت: People.com. شناخته شده به دوستان و بستگان خود را به عنوان 'بزرگ فلوید' که 46 ساله است که جان سالم به در دوست دختر خود را کورتنی راس و سه فرزند.

مشاهده این پست در Instagram

درست است که جی جی "پدر دنیا را تغییر داد" 😢😢😢😢😢 جورج Floyd به نام تغییر دهید. #justiceforgeorgefloyd #ivehadenough عشق به همه کسانی که عشق برای همه ✊🏿✊🏻✊🏾✊🏼✊🏽✊

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Stephen Jackson Sr (@_stak5_) on Jun 2, 2020 در 7:16pm PDT

با قوی ارتفاع 6 فوت و 6 اینچ, فلوید بود و از روی علاقه به یاد چند تن از عزیزان خود را به عنوان یک "غول مهربان' رویترز گزارش داد. او یک ستاره ورزشکار در دبیرستان با علاقه زیادی به بسکتبال و فوتبال. فلوید در نهایت از مدرسه کاهش یافته است و شروع به ساختن موسیقی محلی گروه هیپ هاپ در هوستون طبق گزارش.

در سال 2007 فلوید بود به اتهام سرقت مسلحانه در اتهام مورد حمله به خانه. او محکوم به پنج سال زندان در سال 2009. پس از آزادی از زندان او بنا به گزارش به نقل مکان کرد مینیاپولیس — جایی که او مشغول به کار به عنوان یک راننده کامیون و لی لی.

قبل از مرگ خود او از شغل خود به عنوان یک گارد امنیتی در محلی آمریکای لاتین رستوران در مینیاپولیس پس از یک مستند تحمیل شد در این شهرستان با توجه به COVID-19 pandemic, خورشید گزارش شده است. با توجه به گزارش کالبد شکافی, Floyd, تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus در مارس 3 بود اما بدون علامت.

چرا جورج فلوید بازداشت?

فلوید بازداشت شد در مینیاپولیس در 25 مه به اتهام استفاده از پول تقلبی به خرید یک بسته سیگار در یک فروشگاه مواد غذایی محلی. به گفته پلیس بیانیه فلوید در ابتدا مقاومت دستگیری زیر که چوین دوخته و او را به زمین و او را خفه.

به زودی پس از یک آمبولانس انجام فلوید به نزدیک ترین بیمارستان که در آن او مرده.

چهار پلیس و مقامات درگیر در جرم و جنایت از کار اخراج شدند و دستگیر شد. در حالی که چوین بود به اتهام قتل سه تن دیگر شد به اتهام معاونت در جرم و جنایت.

طی یک مراسم یادبود برای فلوید در مینیاپولیس در پنجشنبه معترضان در چندین شهر ایالات متحده ایستاده بود و در سکوت 8 دقیقه و 46 ثانیه — همان مقدار از زمان فلوید صرف دوخته به زمین تحت چوین زانو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب