که برای اولین بار می بیند نتایج از coronavirus مواد مخدر محاکمه در عرض دو هفته

توسط: رویترز | ژنو لندن | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 6:39:32 am وجود ثابت واکسن علیه این بی

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: رویترز | ژنو لندن | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 6:39:32 am
coronavirus, coronavirus drug, coronavirus medicine, coronavirus vaccine, who coronavirus drug, who coronavirus vaccine, coronavirus drug clinical trials وجود ثابت واکسن علیه این بیماری در حال حاضر در حالی که 18 نامزدهای بالقوه در حال آزمایش بر روی انسان است.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) باید به زودی نتایج حاصل از آزمایش های بالینی آن در حال انجام از مواد مخدر است که ممکن است موثر در درمان COVID-19 بيمار آن مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در روز جمعه.

"حدود 5,500 بیماران در 39 کشور شده استخدام به همبستگی محاکمه" او گفت: "ما جلسه با اشاره به مطالعات بالینی سازمان ملل و آژانس انجام است."ما انتظار داریم نتایج موقت طی دو هفته آینده."

همبستگی آزمایشی آغاز شده و در پنج بخش به دنبال در درمان ممکن است به روش COVID-19: مراقبت استاندارد; remdesivir; ضد مالاریا مواد مخدر تبلیغ توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, هیدروکسی کلروکین; اچ آی وی داروهای لوپیناویر/ریتوناویر و lopanivir/ریتوناویر در ترکیب با اینترفرون.

در اوایل این ماه آن را متوقف بازو تست هیدروکسی کلروکین پس از مطالعات حاکی از آن نشان داد که هیچ سود در کسانی که بیماری اما کار بیشتر نیاز است برای دیدن اینکه آیا آن را ممکن است موثر به عنوان یک پیشگیرانه پزشکی است.

مایک رایان سر این که شرایط اضطراری برنامه گفت: این امر می تواند عاقلانه برای پیش بینی زمانی که یک واکسن می تواند آماده در برابر COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus که به کشته شدن بیش از نیم میلیون نفر است.

در حالی که کانديد واکسن ممکن است نشان می دهد اثر خود را تا پایان سال این سوال بود که چگونه به زودی می تواند آن را تولید انبوه او گفت: U. N. انجمن روزنامهنگاران ACANU در ژنو است.

وجود ثابت واکسن علیه این بیماری در حال حاضر در حالی که 18 نامزدهای بالقوه در حال آزمایش بر روی انسان است.

که مقامات در دفاع از خود و پاسخ به این ویروس است که ظهور چین در سال گذشته گفت: آنها رانده شده توسط علم آن را به عنوان توسعه یافته است. رایان گفت: آنچه که او پشیمان شد که عرضه جهانی زنجیر شکسته بود محروم کردن کارکنان پزشکی از تجهیزات حفاظتی.

"من متاسفم که وجود ندارد عادلانه و قابل دسترس دسترسی به COVID ابزار. من متاسفم که برخی از کشورها تا به حال بیش از دیگران و من متاسفم که کارگران خط مقدم جان چرا از (که)" او گفت:.

او کشور خواست تا با شناسایی جدید خوشه از موارد ردیابی کردن افراد آلوده و جداسازی آنها برای کمک به شکستن زنجیره انتقال.

"افرادی که در اطراف نشسته و جداول قهوه و حدس و گمان و بحث (در مورد انتقال) آیا رسیدن به هر چیزی. افرادی که به این ویروس رسیدن به چیزهایی که" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب