که nod برای coronavirus کاوشگر چین پشت پایین

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز شده: مارس 19 سال 2020 1:06:26 am چین گفت: جهان باید

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | به روز شده: مارس 19 سال 2020 1:06:26 am
Coronavirus, Coronavirus china, Coronavirus who, who meeting, taiwan, taiwan who, Coronavirus lockdown, Coronavirus china who چین گفت: جهان باید به حمایت از چه کسی است. رئیس جمهور چین اعلام کرد, میلیارد دلار کمک مالی به سازمان ملل متحد ارائه شده و برای راه اندازی بیمارستان ها و زیرساخت های بهداشت و درمان در آفریقا است. (AP/فایل)

در میان تماس با اکثریت کشورهای عضو از جمله هند به پروب آن Covid-19 پاسخ سازمان بهداشت جهانی (WHO) مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus روز دوشنبه گفت که او را "آغاز یک ارزیابی مستقل" در "اولین لحظه مناسب". پکن منتشر شده که نصب جهانی فشار نیز به نظر می رسید که relented بر مخالفت خود را برای پرس و جو به منشاء ویروس اعتقاد به یک بازار در ووهان.

شصت و یک کشور در حال نقل مکان کرد و یک قطعنامه در مجمع بهداشت جهانی (م) — که تصمیم گیری بدن — درخواست برای یک "بی طرف و مستقل و ارزیابی جامع" که در پاسخ به coronavirus همه گیر و همچنین شناسایی "زئونوز منبع" از coronavirus.

نام در پیش نویس قطعنامه ای که توسط رویترز نشان داد حمایت از 116 از 194 کشور جهان در که.

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: "در مورد مسئله منشاء این ویروس همه احزاب توافق کرده اند که به مقررات بهداشت بین المللی کمیته اضطراری کلمات پیشنهادی و (خواسته) که رئیس به کار در همکاری نزدیک با سازمان جهانی برای سلامت حیوانات و غذا و کشاورزی سازمان و همه کشورها برای پیدا کردن حیوانات منبع و راه های انتقال ویروس... هدف این است که برای کاهش خطر حوادث مشابه در آینده است."

به سوال در مورد اینکه آیا چین موافقت کرده بود به یک پروب ژائو گفت: "چین در شرکت مشاوره در پیش نویس قطعنامه... محتوا در خط با چین سازگار موقعیت... چین امیدوار است همه احزاب را در مبتنی بر علم و تعاونی روح تمرکز بر افزایش همکاری و تعامل سازنده در بهبود عمومی جهانی نظام سلامت است."

در سخنرانی خود در سازمان بهداشت جلسه Ghebreyesus گفت: "این است که متعهد به شفافیت و پاسخگویی و بهبود مستمر... که در روح ما ضمن استقبال از پیشنهاد قطعنامه قبل از این مجلس است."

این که رئیس افزود: "من به آغاز یک ارزیابی مستقل در اولین لحظه ای مناسب به بررسی تجربه به دست آمده و درس های آموخته شده..."

به ما گفت: همه گیر بود "چرخید خارج از کنترل" در بخشی به دلیل پر هزینه "شکست" توسط چه کسی. وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس آذر و بدون نام بردن چین گفت: "در یک تلاش آشکار برای پنهان کردن این بیماری حداقل یک عضو دولت ساخته شده مسخره از خود شفافیت تعهدات با هزینه های فوق العاده ای برای کل جهان است."

چین گفت: جهان باید به حمایت از چه کسی است. رئیس جمهور چین اعلام کرد: 2 میلیارد دلار کمک مالی به سازمان ملل متحد ارائه شده و برای راه اندازی بیمارستان ها و زیرساخت های بهداشت و درمان در آفریقا است.

وزیر بهداشت Dr Harsh Vardhan نمایندگی هند در مجازی جلسه.

با ورودی از PTI خبر داد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن