که امیدوار Covid-19 واکسن می تواند در دسترس قبل از پایان این سال

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:43:17 pm تا آنجا که به استفاده از هیدروکسی کلر

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:43:17 pm
covid-19 vaccine, coronavirus news, coronavirus outbreak, SARS-CoV-2 vaccines, india coronavirus, world news, indian express تا آنجا که به استفاده از هیدروکسی کلروکین برای پیشگیری از COVID-19 یا قبل یا بعد از قرار گرفتن در معرض آخرین کلمه این است که هنوز رتبهدهی نشده است. وجود دارد برخی آزمایشات در جریان است. (رویترز)

از سوی سازمان بهداشت جهانی دانشمند ارشد Dr Soumya Swaminathan, در روز پنج شنبه گفت که آژانس خوشبین است و امیدوار است که COVID-19 واکسن می تواند در دسترس قبل از پایان این سال است.

پرداختن به یک نشست خبری از ژنو در آخرین coronavirus مواد مخدر دادگاه یافته های بالا که دانشمند همچنین گفت که آزمایش های بالینی که در حال حاضر قطعی نشان داده است که داروهای ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین می کند تاثیر در جلوگیری از مرگ و میر ناشی از COVID-19.

در اشاره به آینده واکسن علیه ویروس کشنده در او وجود دارد گفت: حدود 10 نامزدها که در انسان مرحله تست و حداقل سه نفر از آنها در حال ورود به جدید امید فاز سه مرحله نشان میدهد که واکسن را استفاده کرد.

"من امیدوار هستم من خوشبین هستم اما واکسن توسعه یک تعهد پیچیده و همراه با بسیاری از عدم قطعیت. چیز خوبی است که ما بسیاری از مختلف واکسن نامزدها و, سیستم عامل, او گفت:, و اضافه کرد که تمرکز نیز در تسریع و پوسته پوسته شدن بالقوه واکسن.

"اگر ما خوش شانس هستند, وجود خواهد داشت یک یا دو موفق نامزدها قبل از پایان این سال," او گفت:.

روشن است که موقعیت آن هیدروکسی کلروکین, معروف به نام "تغییر بازی" توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزه با کروناویروس او گفت که آزمایش های بالینی جدا شده بیهودگی از انجام تست مواد مخدر به عنوان وسیله ای برای کاهش میزان مرگ و میر از این ویروس مرگبار است.

Dr Swaminathan گفت که بیشتر آزمایشات بزرگ در حال انجام برای ایجاد تاریخ و زمان آخرین کلمه در مورد اینکه آیا هیدروکسی کلروکین (HCQ) ممکن است نقشی در پیشگیری قبل یا بعد از قرار گرفتن در معرض coronavirus.

"آنچه روشن است در حال حاضر هیدروکسی کلروکین می کند تاثیر در دوره بیماری در مرگ و میر در بیمارستان بستری COVID-19 بيمار گفت: Swaminathan در پاسخ به یک سوال در مورد ضد مالاریا مواد مخدر است. که در آن هنوز هم وجود دارد یک شکاف است که: آیا هر گونه نقش در پیشگیری یا به حداقل رساندن شدت بیماری در اوایل عفونت است. ما نیاز به تکمیل آن آزمایشات بزرگ به یک پاسخ قطعی در این که" او گفت:.

این دانشمند توضیح داد که چه کسی رهبری همبستگی کارآزمایی بالینی اطلاعات ایمنی کمیته نظارت بر نگاه موقت داده ها در بر داشت و هیچ مرگ و میر سود در بیماران دریافت کننده هیدروکسی کلروکین. حرکت خود را دنبال بریتانیا تصادفی بررسی COVid-19 درمانی (RECOVERY) محاکمه توقف خود را تست بالینی این دارو در اوایل این ماه.

انگلستان بازیابی آزمایشی و همبستگی ما محاکمه هم قرار دادن تعداد زیادی از بیماران که در آن هیچ سود وجود دارد. بنابراین تصمیم بر آن شد که وجود دارد هیچ نقطه ای در ادامه آنچه ما تماس بگیرید 'بیهودگی' هنگامی که ما معتقد هستند هیچ سود وجود دارد این است که یکی از اصول بالینی توضیح داد Swaminathan.

او گفت که تصمیم هیدروکسی کلروکین محدود به استفاده از آن در حال انجام همبستگی محاکمه و دستورالعمل درمان در حال ساخته شده متفاوت است و بر اساس تجزیه و تحلیل تجمعی گسترده تر تثبیت داده ها. او افزود: به عنوان یک جامعه جهانی می خواهیم پاسخ روشن است. ما می خواهیم به این نتیجه که آیا یک دارو باعث کاهش مرگ و میر یا نه و اگر آن را نمی کند و آن را هر یک از دیگر اثرات مفید مانند کاهش نیاز به بستری شدن در بیمارستان و یا نیاز به تهویه.

تا آنجا که به استفاده از هیدروکسی کلروکین برای پیشگیری از COVID-19 یا قبل یا بعد از قرار گرفتن در معرض آخرین کلمه این است که هنوز رتبهدهی نشده است. وجود دارد برخی آزمایشات در جریان است.

پرسید: اگر او می بیند coronavirus همه گیر به عنوان مخرب ترین شیوع در قرن گذشته دانشمند پاسخ داد که ما هنوز در وسط آن است.

"این تنها شش ماه پس از آن آغاز شده است. آن را قطعا به نظر می رسد مانند آن را یکی از چالش های جدی است که ما تا به حال در بهداشت جهانی در قرن گذشته است. من فکر نمی کنم کسی امروز زنده است و زندگی می کردند از طریق درست همه گیر است و هیچ یک از ما می توانیم آن را به آرامی او گفت:. هیدروکسی کلروکین یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین داروهای ضد مالاریا. ما رئیس جمهور تهمت بود به نام هیدروکسی کلروکین یک "تغییر بازی" مبارزه با مواد مخدر در مبارزه با COVID-19.

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال در 18 مه فاش کرد که او مصرف هیدروکسی کلروکین روزانه به دفع مرگبار coronavirus. دفاع از دارو او گفته بود که هیدروکسی کلروکین یک "خط دفاع" در برابر coronavirus.

در مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست هند در مارس مجاز صادرات 50 میلیون HCQ قرص برای درمان COVID-19 بيمار در امریکا است. با این حال سازمان غذا و دارو نظارتی بدن در دوشنبه خود کناره اضطراری با استفاده از اختیارات در درمان COVID-19 بيمار پس از انعقاد است که آن را ممکن است موثر برای درمان عفونت ویروس و منجر به بیشتر خطرات ناشی از هر گونه مزایای بالقوه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن