چه کسی انتظار دارد که چین برای به اشتراک گذاشتن ژنتیکی توالی از تجدید حیات coronavirus

توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 11:29:13 pm مقامات چینی گفت که سؤال خود را از این ویروس

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 11:29:13 pm
مقامات چینی گفت که سؤال خود را از این ویروس نشان می دهد که آن را در اروپا سرچشمه گرفته اما آنها هنوز مشترک توالی با چه کسی یا جهانی جامعه علمی.

شرایط اضطراری رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت: او 'به طور کامل انتظار' چین برای به اشتراک گذاشتن ژنتیکی توالی از تجدید حیات از کروناویروس که به تازگی آمار پکن حتی اگر آنها هنوز رتبهدهی نشده است انجام شده است.

مقامات چینی گفت که سؤال خود را از این ویروس نشان می دهد که آن را در اروپا سرچشمه گرفته اما آنها هنوز مشترک توالی با چه کسی یا جهانی جامعه علمی.

"ما به طور کامل انتظار می رود همکاران ما در چین خواهد شد به اشتراک گذاری اطلاعات است," دکتر گفت: Michael Ryan در یک نشست خبری در روز دوشنبه. رایان گفت: پیدا کردن که این ویروس در ژنوم ?ممکن است نشان دهنده یک سویه معمولا انتقال در اروپا ؟ قابل توجه است اما تایید این فرضیه نیاز به توالی های به اشتراک گذاشته شود.

رایان گفت جدید خوشه ای از موارد در چین بود که از نگرانی های خاص داده می شود که به پکن رفته بود 50 روز بدون یک مورد جدید اما ابراز اطمینان کرد مقامات چینی خواهد بود قادر به مهار آن است.

در یک داستان منتشر شده در اوایل این ماه آسوشیتد پرس در بر داشت چین با تاخیر های انتقادی ویروس اطلاعات با کسانی که برای بیش از یک هفته پس از سه دولت labs تا به حال رمزگشایی اطلاعات است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن