که پایان دادن به هیدروکسی کلروکین محاکمه COVID-19

توسط: AP | برلین | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 11:55:27 am سازمان بهداشت جهانی می گوید که با پایان

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
توسط: AP | برلین | به روز شده: ژوئیه 5 سال 2020 11:55:27 am
WHO ending hydroxychloroquine trial for COVID-19 سازمان بهداشت جهانی می گوید که با پایان دادن به یک محاکمه به اینکه ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین کمک می کند تا بیماران بستری با COVID-19. (بازنمودی تصویر)

سازمان بهداشت جهانی می گوید که با پایان دادن به یک محاکمه به اینکه ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین کمک می کند تا بیماران بستری با COVID-19.

چه کسی گفت که شنبه آن را "پذیرفته توصیه" از کمیته نظارت بر دادگاه به قطع تست هیدروکسی کلروکین و لوپیناویر/ریتوناویر یک داروی ترکیبی استفاده می شود برای درمان HIV/AIDS. مواد مخدر بودند که در مقایسه با استاندارد مراقبت از بیماران بستری در بیمارستان.

چه کسی می گوید یک بررسی از نتایج موقت نشان داد هیدروکسی کلروکین و لوپیناویر/ریتوناویر "تولید کمی و یا بدون کاهش در مرگ و میر در بیمارستان بستری COVID-19 بيمار که در مقایسه با استاندارد مراقبت."

این سازمان می افزاید که در حالی که وجود دارد هیچ "شواهد" از افزایش مرگ و میر برای بیماران بستری با توجه به مواد مخدر وجود دارد "برخی مربوط به ایمنی سیگنال های بالينی و يافتههای آزمايشگاهی" از همراه trial.

چه کسی می گوید این تصمیم را تحت تاثیر قرار نمی ممکن است آزمایشات بر روی بیماران که در بیمارستان بستری و یا در کسانی که دریافت مواد مخدر قبل از قرار گرفتن در معرض بالقوه به کروناویروس و یا مدت کوتاهی پس از آن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن