کاخ سفید گزارش انفجار چینی 'بدگویی فعالیت های'

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 2:55:44 pm در حالی که هل دادن به عقب در چین

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 2:55:44 pm
White House report blasts Chinese 'malign activities' در حالی که هل دادن به عقب در چین مغلوب ساختن پیشی جستن گاهی اوقات ادا اظهارات متناقض. عکاس: مایکل رینولدز/سازمان حفاظت محیط زیست/ایسنا

فراتر از آن سخت هدف قرار دادن شعارهای علیه چین بیش از دست زدن به آن از coronavirus, کاخ سفید روز چهارشنبه با صدور گسترده ای در مقیاس حمله در پکن درنده سیاست های اقتصادی, نظامی, تجمع دروغ مبارزات و نقض حقوق بشر است.

این گزارش 20 صفحه نیست سیگنال تغییر در سیاست آمریکا در, به گفته یک مقام ارشد دولت رسمی که مجاز به عموم بحث در مورد این گزارش و صحبت تنها به شرط ناشناس ماندن اما گسترش آن در مغلوب ساختن پیشی جستن را دریافت کنید-سخت شعارهای او امیدوار است که طنین انداز خواهد شد با رای دهندگان در مورد عصبانی چین را از دست داده و این بیماری شیوع است که چپ دهها میلیون نفر از آمریکایی ها کار می کنند.

"رسانه ها تمرکز بر روی زمان همه گیر خطرات از دست رفته تصویر بزرگتر از چالش های است که ارائه شده توسط حزب کمونیست چین از دولت مایک Pompeo گفت: قبل از کاخ سفید منتشر شد گزارش آن است.

"چین شده است به حکم وحشیانه رژیم استبدادی یک رژیم کمونیستی از سال 1949. برای چندین دهه ما فکر رژیم تبدیل خواهد شد و بیشتر شبیه به ما از طریق تجارت علمی مبادلات دیپلماتیک, توسعه, اجازه دادن به آنها در سازمان تجارت جهانی به عنوان یک کشور در حال توسعه. که اتفاق نمی افتد," او گفت:.

"ما تا حد زیادی دست کم گرفت درجه که در پکن است که از لحاظ ایدئولوژیک و سیاسی خصمانه به سازمان ملل. تمام جهان بیدار شدن از خواب به این واقعیت است."

در روز بعد وزارت امور خارجه اعلام کرد که تا به حال مورد تایید فروش پیشرفته اژدر به تایوانی نظامی یک حرکت مطمئن شوید که برای جلب ملامت از پکن که در رابطه با این جزیره به عنوان یک تبادل نظر گردید.

این گروه گفته است: به اطلاع کنگره $180 میلیون فروش سنگین-وزن اژدر و قطعات یدکی و پشتیبانی و تست تجهیزات کمک خواهد کرد که بهبود امنیت (تایوان) و کمک به حفظ ثبات سیاسی نظامی تعادل و پیشرفت اقتصادی در منطقه است.

در حالی که هل دادن به عقب در چین مغلوب ساختن پیشی جستن گاهی اوقات ادا اظهارات متناقض. او در مورد داشتن یک رابطه شخصی با رئیس جمهور چین در عین حال بارها محکوم کرد چین برای انجام بیشتر برای جلوگیری از این ویروس از گسترش در سراسر جهان است.

او به انتقاد از چین, پس از آن می گویند او می خواهد پکن به ثبت نام در فاز دوم از یک معامله تجاری و پیوستن به ایالات متحده و روسیه در سه راه کنترل سلاحهای هستهای پیمان. در 20 سال گذشته آمریکا بر این باور است که اگر آن را باز کرد خود را به بازارهای گسترده تر سرمایه گذاری پول بیشتر در چین و ارائه دسترسی بیشتر به آمریکا تکنولوژی و آموزشی برای افسران نظامی که به نوعی این امر باعث چین برای آزاد سازی رسمی گفت.

به جای چین بیشتر استبدادی بیش از هر زمان پس از پکن به کشته شدن معترضان در میدان تیان آن من در سال 1989 و حزب کمونیست چین به طور فزاینده ای در دفاع از آن ایده های سیاسی در سراسر جهان است. آمریکا و چین روابط دیپلماتیک در دولت نیکسون.

"بیش از 40 سال بعد آن را تبدیل به آشکار است که این رویکرد دست کم گرفته خواهد شد و حزب کمونیست چین را محدود به حوزه اقتصادی و اصلاحات سیاسی در چین" در این گزارش است.

"بیش از دو دهه گذشته اصلاحات را کند, متوقف یا معکوس شود."

بر اساس این گزارش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می بیند "بدون ارزش" در تعامل با پکن برای نماد و تب و تاب است.

هنگامی که آرام و دیپلماسی ثابت می کند بیهوده ایالات متحده افزایش خواهد یافت و فشار افکار عمومی در چین است. آخرین نمونه از آمریکا و چین قدرت رقابت در حال پخش است در سازمان بهداشت جهانی است.

در آژانس سلامت سازمان ملل متحد سالانه مجمع این هفته یازدهم پیوست ویدئو کنفرانس به ارائه پول بیشتر و پشتیبانی. در ضمن تهمت برافراشته در برابر کسی است که در یک نامه آن را متهم به پوشش تا از شیوع کروناویروس با چین و تهدید به طور دائم متوقف کند ما بودجه شده است که در آن اصلی مالی حیاتی برای سال.

چین نیز درگیر شده است در یک نظامی تجمع کرده و مشغول سایبر هک و پکن تعهد برای پایان دادن به درنده شیوه های اقتصادی است که با آشغال شکسته و وعده های خالی.

چین وعده داده شده در دولت اوباما که آن را متوقف خواهد کرد دولت به کارگردانی سرقت اینترنتی از اسرار تجاری تجاری برای به دست آوردن و بیان همان وعده در دو سال اول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در این گزارش گفت:. در اواخر سال 2018 با این حال ایالات متحده و یک دوجین دیگر کشورها گزارش شده است که چین به هک کردن رایانه به هدف مالکیت معنوی و سرقت اطلاعات کسب و کار.

"از سال 1980s پکن امضا چندین موافقت نامه های بین المللی برای محافظت از مالکیت معنوی. با وجود این بیش از 63 درصد از جهان را تقلبی سرچشمه در چین تحمیل صدها میلیارد دلار خسارت بر کسب و کار مشروع در سراسر جهان می باشد".

تحت یازدهم, دولت مقامات چینی را پاکسازی مخالفان سیاسی; وبلاگ نویسان و فعالان و وکلای شده اند به ناحق تحت تعقیب قرار; دقیق کنترل شده اعمال شده به سانسور نه تنها رسانه ها و دانشگاه های کسب و کار و سازمان های غیر دولتی; شهروندان و شرکت ها قرار داده شده اند با نظارت; و مردم به عنوان مخالفان قرار گرفته اند به بازداشت خودسرانه و شکنجه و سوء استفاده است.

چین خود را حفظ بازار غیر ساختار اقتصادی و دولت به رهبری رویکرد به تجارت و سرمایه گذاری در این گزارش گفت:. اصلاحات سیاسی را نیز ضعیف شده و یا معکوس و تفاوت بین دولت و چینی, چینی, حزب, در حال فرسایش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن