کاخ سفید محدودیت coronavirus نیروی کار حضور در کاپیتول هیل

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 9:27:41 pm فایل – در این مه 1 سال 2020 فایل عکس رئ

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 9:27:41 pm
فایل – در این مه 1 سال 2020 فایل عکس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت با خبرنگاران گفت که او حرکت کاخ سفید در واشنگتن است. (AP)

کاخ سفید یادداشتی به کمیته های کنگره می گوید: هیچ یک از اعضای دولت coronavirus نیروی کار می تواند به توافق برسند شهادت در کاپیتول هیل مگر اینکه دعوت به صراحت تایید شده توسط رئیس جمهور رئیس ستاد.

دموکرات bristled در این قانون به عنوان یک چین چین در توانایی خود را برای جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد ملت در پاسخ به این بیماری همه گیر.

این یادداشت به شرح زیر اخیر کاخ سفید حرکت می کند برای جلوگیری Dr Anthony Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی, متخصص از شهادت قبل از یک خانه پنل در حالی که به او اجازه می دهد به نظر می رسد هفته بعد در مجلس سنا شنوایی. سنا برگزار شد با مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواه متحدان در حالی که خانه های تحت کنترل دموکرات ها.

این یادداشت به دست آمده روز دوشنبه توسط آسوشیتد پرس نیز به دنبال محدود کردن تعداد coronavirus مربوط به حضور در کاپیتول هیل برای کسانی که کلید در بخش پاسخ به همه گیر.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت پس از صحبت در مورد حفاظت از سالمندان در تالار شرقی کاخ سفید روز شنبه, مارس 30 سال 2020 در واشنگتن است. (AP)

آن ایالت که مطالبات در سازمان های کارکنان و منابع فوق العاده ای در این زمان بحران است.? یک مقام ارشد دولت گفت: وظیفه اعضای نیروی مشغول به کار بود بدون توقف از اوایل روز از شیوع کروناویروس و نیاز به تمرکز بر روی کاری که در دست ?نه در حال آماده شدن برای چهار نفر-ساعت جلسات چند بار در هفته.? رسمی صحبت می کرد به شرط ناشناس ماندن به آزادانه مورد بحث این یادداشت.

رهبران دموکرات از مجلس نمایندگان و مجلس سنا با انتقاد از حرکت کند.

رئیس جمهور تهمت باید یاد بگیرند که با muzzling علم و حقیقت آن را فقط طولانی این سلامت و بحران اقتصادی? رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. در بیانیه ای گفت:.

رئيس جمهور در عدم قبول حقیقت و میل به پنهان کردن آن یکی از اصلی دلایل ما در حال عقب بسیاری از کشورهای دیگر در ضرب و شتم این معضل.? مجلس نانسی پلوسی گفت: در سی ان ان است که هزینه های صورت حساب های مربوط به این بیماری همه گیر شروع در خانه است و قانونگذاران نیاز به مشورت با مقامات دولت در آن دسته از مسائل است.

او گفت: کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع که تا همین اواخر خدمت در خانه می دانستم که قانونگذاران خواهد بود اصرار بر حقیقت و کاخ سفید "ممکن است ترس از حقیقت است. این واقعیت است که آنها گفتند: "ما بیش از حد شلوغ بودن در تلویزیون برای آمدن به کنگره' است, خوب, کسب و کار به عنوان معمول برای آنها پلوسی گفت.

این یادداشت گفت که با توجه به رقابت خواسته های بی سابقه ای در این زمان آن است که معقول و منطقی به انتظار داریم که سازمان ها را مجبور به کاهش, دعوت به جلسات متمرکز باقی می ماند" در COVID-19 پاسخ از جمله دعوت به شرکت در جلسات متعدد در همان و یا با هم تداخل دارند موضوعات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب