کاخ سفید در سمت چپ متحده خود را برای خرید پنکه. در داخل خود mad تقلا

در روز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار متحده به دریافت منابع خود را به دلیل آن که "سریع تر اگر آ

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

در روز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار متحده به دریافت منابع خود را به دلیل آن که "سریع تر اگر آنها می توانید آنها را به طور مستقیم" Louisiana به دنبال تنها یک بخش کوچک از آنها را از دولت فدرال و تبدیل به شرکت های خصوصی برای بقیه داشتن کمی اعتماد به نفس یکی از تامین کننده می دهد که دولت تمام آن مورد نیاز است.

"اگر من می دانستم که برای یک واقعیت است که من می توانم همه که من می خواستم از یکی از فروشنده نخواهم بود سفارش از یکی دیگر از" mike huckabee جان ادم ادواردز گفت: مه 31.

لوئیزیانا برای خرید 9,000 از بخش خصوصی که در آن هر دستگاه می تواند هزینه دهها هزار دلار است.

"Medtronic هواکش — $88,000,000 برای 2000 ($43,500 یک قطعه)!" کریستینا Dayries ارشد دولت رسمی برای امنیت میهن و آمادگی اضطراری, نوشت, مارس 27 به همکاران در مورد یک نوع از حدت یک از دستگاه های پزشکی کرگدن Medtronic با توجه به ایمیل های بین لوئیزیانا و سازمان مدیریت اضطراری فدرال مقامات دولت همه گیر پاسخ که KHN به دست آمده از طریق یک درخواست سوابق. کل سفارش برای هواکش و لوازم جانبی مرتبط به مبلغ $88.2 میلیون.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ونتیلاتور قیمت 23 درصد بالاتر از $35,383 میانگین قیمت Medtronic ارائه شد برای همان مدل سال گذشته با توجه به تجزیه و تحلیل بازار از ECRI موسسه غیر انتفاعی پژوهش استوار است.

قوانین منع قیمت درآوردن در منابع ارزشمند در مواقع اضطراری مانند قیمت گاز در طول یک کمبود نفت یا آب در خشکسالی. اما چنین قوانین یا اعمال قوانین به عنوان متحده مانند لوئیزیانا — که یک $88.2 میلیون نقل قول در حالی که فرح برای همه گیر مرگبار — درهم برای پیدا کردن ضروری تجهیزات پزشکی با توجه به قوانین عرضه و تقاضا است.

یک دولت رسمی بهداشت گفت: آنها فکر نمی کنم وجود دارد "فاحش قیمت درآوردن" از تولید کنندگان اما مقامات با این وجود چاره ای به حال اما به پرداخت آنچه که خواسته شده بود. لوئیزیانا نیز overshot سفارشات از ترس که هواکش نمی رسند و یا این که آنها را فرستاده و در جای دیگر به بالاتر پیشنهاد.

لوئیزیانا شکار برای هزاران نفر از هواکش تأکید بحران موجب شده توسط دولت فدرال عدم پاسخ هماهنگ به همه گیر. آن صحبت می کند به "هر انسان برای خود" ذهنیت ترویج شده توسط کاخ سفید است.

به عنوان Jared کوشنر تهمت پسر در قانون و مشاور ارشد گفت: در یک نشست خبری روزانه آوریل 3: "مفهوم فدرال ذخایر بود آن را قرار است به ذخایر ما. آن را قرار است به آمریکا ذخایر است که آنها پس از آن استفاده کنید."

از مقامات کشورهای دیگر از جمله واشنگتن میشیگان و مینه سوتا در مصاحبهها گفته است که آنها نیز در دستور میلیون دلار' ارزش هواکش از شرکت های خصوصی حتی به عنوان برگ برنده دولت جامعی هزاران نفر خود را برای دوباره پر کردن ذخایر استراتژیک ملی ذخایر.

در برابر این پس زمینه, Dr. Rebekah Gee, مدیر عامل شرکت از دانشگاه ایالتی لوئیزیانا مراقبت های بهداشتی بخش خدمات و دولت سابق وزیر بهداشت گفت: او صرف هفته "تعقیب هر سوراخ خرگوش" به امن هواکش در اوج لوئیزیانا شیوع.

"مهم ترین چیزی که در یک فاجعه است که ارتباط روشن," او گفت:.

"ما خودمان را در برابر رقابت نه تنها در کشورهای دیگر اما بیمارستان سیستم ها و حتی دولت فدرال گفت:" دکتر یوسف کانتر اضطراری پزشک و دستیار وزارت امور خارجه افسر بهداشت برای لوئیزیانا وزارت بهداشت.

"بخش خصوصی می تواند گیج کننده محل," او اضافه شده است. "هنگامی که آن را مرگ و زندگی وجود دارد باید برخی از اندازه گیری های اضافی هماهنگی است."

در یک بیانیه Medtronic گفت: لوئیزیانا, قیمت داده شد قبل از شرکت در آوریل نقل مکان کرد و به تک, تخت قیمت که تحت آن هر متحده مشتری پرداخت هزینه برای یک خاص ونتيلاتور مدل و پیکربندی. این شرکت نمی خواهد با ارائه این رقم اما گفت که قیمت ها پایین تر از قبل از این بیماری همه گیر.

وحشت در اوج

در اوج آن ونتيلاتور استفاده در اوایل ماه آوریل لوئیزیانا تا به حال 571 بیماران در دستگاه و نزدیک به 12,500 تایید COVID-19 موارد است. در حال حاضر بیش از 1700 نفر در بیمارستان بستری شده بود و مقامات محکم برای صدها نفر بیشتر اگر ویروس گسترش در سرعت یکسان.

در مصاحبه های مقامات دولتی و مراقبت های بهداشتی با مدیران دلخراش توصیف شرایطی که در آن آنها نه تنها حوصلگی هواکش بین بیمارستان ها بلکه انتقال بیماران برای جلوگیری از فشار زیاد از حد ظرفیت در هر محل با یک فرد تشبیه آن به "دو-زنگ خطر آتش است."

دکتر عبدالعلی خان مدیر پزشکی Ochsner مرکز پزشکی غرب بانک ICU به یاد می آورد که آنها را به "یک مشت" از هواکش وقتی بیشتر شد جایگزین به آنها از خواص دیگر. غیر انتفاعی نظام سلامت, لوئیزیانا, بزرگترین, تا به حال بیش از 200 نفر در ایالت هواکش در اوج است.

"اگر کسی رو به دو یا سه دریچه در هر نقطه و هنوز هم تا به حال COVID بیماران در طبقه است که می تواند به ما برخی از آنها را بیشتر از دریچه" یا گاهی اوقات بیمار نیازمند منتقل شد به بیمارستان با مازاد گفت: دکتر جان Heaton رئیس بالینی و سیستم عملیات برای LCMC سلامت است که پنج بیمارستان در منطقه نیواورلئان. "ما نقل مکان کرد و بیشتر بیماران از ما نقل مکان کرد و هواکش."

بسیاری از بیمارستان ها بخشی از بزرگتر سیستم های بهداشتی که در آن مدیریت می تواند به راحتی توزیع مجدد مواد به عنوان مورد نیاز یک کوسن که وجود ندارد در همه جا.

خوب قبل از همه گیر ایالات متحده بیمارستان مراقبت حاد تا به حال حدود 62,000 کامل شامل دستگاه تهويه مکانيکی در دست با توجه به سال 2009 انجمن بیمارستان های آمریکا بررسی.

مقامات وزارت امور خارجه گفت: آنها هرگز انتظار می رود فدرال ذخایر برای تامین هر دولت با تمام آن مورد نیاز است اما عدم هماهنگی به مسیر های لوازم ضروری ترین نقاط داغ و مات ارتباطات مرکب مشکل است. در ماه مارس به ذخایر موجود 16,660 هواکش فورا در دسترس است; دولت فدرال مستقر 10,640 به محلات در سراسر کشور از زمان شروع این بیماری همه گیر به گفته یک HHS سخنگو.

شهر نیویورک عمومی سیستم مراقبت های بهداشتی "متعادل بار در میان ما 11 بيمارستان در حال حرکت 599 بیماران از یک بیمارستان به دیگری گفت:" میچل کاتز مدیر عامل شرکت نیویورک بهداشت + بیمارستان. "ما در واقع در زمان نقل و انتقالات از مستقل چند بیمارستان از جمله سنت برنابا, جامائیکا, گرگرفتگی و بروکدل زمانی که آنها غرق شده است. چرا که آنها مستقل بيمارستان آنها نمی تواند تعادل بار در زمانی که همه چیز رو سخت است."

در New Orleans LCMC بهداشت Heaton گفت: بيماران گرفته شده از سیستم های دیگر و بالعکس. یک سخنگوی بیمارستان گفت: این ترتیبات شامل بیمار حرکت می کند به Tulane پزشکی مرکز و شرق جفرسون بیمارستان عمومی.

واشنگتن در ابتدا دریافت 500 هواکش از ملی ذخایر اما بازگشت 462. مقامات نیز خریداری حدود 920 هواکش از چندین شرکت برای $23.5 میلیون دلار با قیمت هر دستگاه اعم از $4,900 به $40,200. یکی از گران ترین است همان Medtronic ونتيلاتور که لوئیزیانا دستور داد اما واشنگتن متهم شد کمی پایین تر قیمت.

تنها کسری از واشنگتن به هواکش شده اند را دریافت و پرداخت می شود. چند مقامات دولتی نیز گفت: آنها معتقد بودند آنها خواهد بود پرداخت 75 درصد از هزینه های موجود در دستورالعمل FEMA برای این بیماری همه گیر. یک FEMA سخنگوی نیست پاسخ به سوالات.

جهش پولي بحران

آمادگی اغلب به معنی ایجاد یک oversupply. لوئیزیانا در ماه مارس گفت این دستور 14,000 هواکش بر اساس COVID مورد پیش بینی در آن زمان است. پس از دولت مدارس بسته و اجرا stay-در-خانه سیاست گسترش ویروس شروع به کند. دولت لغو Medtronic سفارش همراه با چندین نفر دیگر پس از لوئیزیانا منحنی شروع مسطح.

دولت به پایان رسید دریافت و پرداخت تنها حدود 400 هواکش از بخش خصوصی گفت: کانتر در حداکثر قیمت در حدود $11,000 هر. آن را دریافت یکی دیگر از 350 از ذخایر.

اما در حال حاضر که شروع به بازگشایی اقتصاد خود را از بسیاری از مقامات دولتی و مدیران بیمارستان از ترس تلافی.

در اواسط ماه مه لوئیزیانا, شروع فاز اول بازگشایی اقتصاد آن اجازه می دهد ورزشگاه, سالن های قمار و کسب و کارهای دیگر به بازگشایی با محدودیت در اشغال. چند در دولت معتقدند شیوع در همان مقیاس که دو ماه پیش رخ خواهد داد و دوباره به دلیل افزایشی آرامش اجتماعی فاصله اقدامات و در عین حال بپذیریم که عفونت می تواند افزایش یابد. آریزونا و تگزاس و کارولینای شمالی در میان کشورهای با دیدن یک تجدید حیات در موارد و بستری شدن در بیمارستان.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اقدامات برای تقویت دولت در پاسخ. آنها عبارتند از استناد به دفاع تولید عمل می کنند به نیروی شرکت تولید هواکش و ماسک های پزشکی و توازن استراتژیک ملی ذخایر. FEMA و انجمن بیمارستان های آمریکا به تازگی تاسیس محدود برنامه که در آن بیمارستان می تواند ارز هواکش اگر مورد نیاز است. حدود 3,000 هواکش در دسترس هستند در حال حاضر, اما هیچ بیمارستان دارای یک درخواست با توجه به AHA سخنگو.

هنوز هم سوخته یک بار در انتخابات تردید دارند که عرضه خواهد نیازهای خود در طول موج دیگری از COVID عفونت.

وجود دارد نگرانی در مورد کیفیت از ماشین آلات با عجله اضافه شده به ملی عرضه تحت قراردادهای فدرال. برخی از دستگاه کارشناسان می گویند برخی نمی نیازهای COVID بیماران.

چنین مورد با حدود 1,100 هواکش HHS دستور داد از Medtronic تحت $9.1 میلیون قرارداد یک دستگاه قابل حمل بود که قبلا در دسترس در ایالات متحده است. این مدل که فدرال قرارداد سوابق شناسایی به عنوان Medtronic را PB560 ونتیلاتور است کمتر حساس از PB980 نسخه لوئیزیانا مقامات در ابتدا دستور داد.

"این است که اساسا تفاوت بین فولکس واگن سوسک در یک طرف و یک مسابقه فرمول یک ماشین از طرف دیگر" گفت: دکتر مارکوس Schabacker مدیر عامل این موسسه ECRI از دو Medtronic مدل. "PB560 است که احتمالا نمی تواند به اندازه کافی برای درمان آنها."

یک HHS سخنگو گفت: دولت فدرال متعدد یک قرارداد و تنوع "تمرین خوبی است برای اطمینان حاصل شود ما عرضه کافی هواکش برای استفاده در این بیماری همه گیر و آینده بیماری های همه گیر هنگامی که و که در آن مورد نیاز است." Medtronic گفت: PB560 و دیگر مدل ها مناسب برای نهادی تنظیمات و طیف وسیعی از بیماران.

Medtronic گفت: این انتظار به تولید بیش از 1000 دستگاه تهویه مصنوعی یک هفته تا پایان ماه ژوئن است. این شرکت در اولویت تولید خود را گرانتر PB980 مدل و قابل حمل تر PB560 و گفت آنها "به طور کلی توان مشابه حجم."

به طور کلی HHS وارد شده به $2.9 میلیارد دلار قرارداد با شرکت های مختلف — از جمله Medtronic, جنرال موتورز, جنرال الکتریک, Philips و Vyaire پزشکی — برای حدود 200000 هواکش پایان سال با توجه به بررسی HHS اطلاعیه ها و فدرال قرارداد سوابق. به تاریخ 16,000 تولید شده اند با توجه به HHS سخنگو.

"در صورتی که خود برنامه وجود دارد در معرض خطر است که کسانی که هواکش آنها ممکن است تمام نمی شود, قابل استفاده, آنها ممکن است در دسترس در زمان و غیره و غیره" گفت: Daniel آدلمن یک استاد در دانشگاه شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار که به تازگی تخمین زده می شود که هزاران نفر از مردم را می توان نجات داد اگر آمریکا به تصویب رسید گسترده ونتیلاتور های. "باید وجود داشته باشد یک طرح B."

برخی دیگر نگران هستند که حتی با گسترش ذخایر وجود ندارد و برنامه ریزی برای توزیع آنها را عقلانی. بدون که گفت: Nezih Altay یک استاد مدیریت در دانشگاه شیکاگو: "همان ظروف سرباز یا مسافر ما را دوباره ببینید."

بسیاری از ایالت ها و بیمارستان سیستم در حال آماده سازی آن را به تنهایی.

"گاهی اوقات انتظار از مقامات برای کمک به شما است بهترین استراتژی" Heaton گفت. "شما باید به خودتان کمک کند." در اواسط ماه مارس LCMC سلامت خریدم 50 Medtronic PB980 هواکش در هزینه حدود $1.75 میلیون به گفته یک سخنگوی بیمارستان.

در مینه سوتا مقامات دولتی خریداری 800 هواکش از Vyaire و Ventec برای $9.5 میلیون, با توجه به وزارت امور خارجه سخنگوی. هزینه هر دستگاه بین $11,308 و $12,392.

"ما فقط یک تصمیم گفت:" جودی Seaberg یک سیستم مراقبت های بهداشتی آمادگی مدیر برنامه برای مینه سوتا وزارت بهداشت. "ما احساس می کنیم نیاز به انجام این کار برای برخی از اطمینان که ما می تواند نیازهای جامعه ما."

KHN خبرنگار ارشد کریستینا Jewett کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن