کاخ سفید Covid-19 نیروی کار به ماندن روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آن بسته خواهد شد

دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 9:23:08 am تهمت نیست کلمات گوشت چرخ کرده در کاخ سفید به

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 9:23:08 am
coronavirus, coronavirus trump, coronavirus wuhan trump, trump on coronavirus china, trump on coronavirus, coronavirus world updates تهمت نیست کلمات گوشت چرخ کرده در کاخ سفید به رویداد روز پنج شنبه هنگامی که از او پرسید آیا تا به حال شواهد دیده است که به او یک "درجه بالایی از اعتماد به نفس" این ویروس از ووهان موسسه ویروس شناسی. (AP)

بعد رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام تدریجی بسته شدن کاخ سفید Coronavirus نیروی کار رئیس جمهور روشن جمعه که آن را به ماندن در حال حاضر که اعضای جدید خواهد بود به آن اضافه شده.

در بیانیه ای به PTI مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "ما در حال نگه داشتن نیروی کار برای یک دوره از زمان. من نگاه به جلو به زمانی که ما می توانیم وظیفه نیروی چرا که پس از آن کار خواهد شد اساسا امیدوارم بیش از." به ریاست معاون رئیس جمهور مایک پنس وظیفه نیروی تاسیس شد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه ژانویه است.

ایالات متحده ثبت کرده است بیش از 70 ، 000 مرگ و میر و 12 لاخ تایید عفونت در حالی که اروپا گزارش شده بیش از 140,000 مرده است.

"نیروی کار شده و من تا به حال یک جلسه دیروز من تا به حال یک جلسه صبح امروز احتمالا حتی مهمتر و بنابراین ما خواهد شد از خروج از نیروی کار به طور نامحدود" رئیس جمهور به خبرنگاران گفت: یک روز بعد از او و پنس گفت: این امر می تواند بسته با ماه آینده.

با این حال وجود دارد مخالفت با این حرکت.

"من فکر کردم ما می توانید باد آن را دیر اما من تا به حال هیچ ایده چگونه محبوب این نیروی کار است که تا زمانی که در واقع دیروز زمانی که من شروع به صحبت کردن در مورد پیچ در پیچ آن را. من می توانید تماس های از بسیار مورد احترام مردم گفت: من فکر می کنم آن بهتر خواهد بود برای نگه داشتن آن رفتن آن را انجام داده است مانند یک کار خوب آن است که محترم نیروی کار" مغلوب ساختن پیشی جستن به نقل از به نقل از PTI در کاخ سفید رویداد به رسمیت شناختن ملی روز پرستار.

"شما می دانید که در یک نقطه خاص آن را پایان همه چیز پایان, اما ما خواهد بود با اضافه کردن برخی از مردم به نیروی کار و آنها را بیشتر در محله احتمالا باز کشور ما چون کشور ما به باز کردن دوباره و مردم می خواستند آن را به باز کردن. اما ما باید آن را باز کنید تا با خیال راحت به طوری که ما خواهد بود با اضافه کردن دو یا سه اعضای اضافی به نیروی کار," او گفت: به نقل توسط PTI.

"ممکن است یک یا دو خواهد شد که کمتر درگیر بودند که بیشتر درگیر با اصل تشکیل یک و یک سیستم اما اگر آنها می خواهند به ماندن آنها می توانند چرا که آنها واقعا انجام یک کار فوق العاده. بنابراین در یک نقطه خاص ما نمی خواهد نیاز به نیروی کار اما ما در حال رفتن به ترک آن است. ما می رویم به اضافه کردن یک زن و شوهر از مردم به آن منجر خواهد شد که دوباره قبل از باز کردن در کشور ما" رئیس جمهور اضافه شده است.

در یک جداگانه در کاخ سفید به رویداد تهمت اطلاع داد که دو نفر از بالای آن مقامات بهداشت Dr Anthony Fauci و دکتر دبورا Birx خواهد همچنان به عنوان اعضای نیروی کار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن