کمپین کاخ سفید خواستار بیکاری به پیدا کردن چیزی جدید'

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 2:16:44 pm کمپین یک محصول از کاخ سفید آمریکایی

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 2:16:44 pm
White House campaign urges jobless to 'find something new' کمپین یک محصول از کاخ سفید آمریکایی نیروی کار سیاست مشورتی هیئت مدیره که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ایجاد شده در سال 2018 است. (عکس: AP/فایل)

جدید کاخ سفید-حمایت از مبارزات انتخاباتی آگهی با هدف تشویق مردم که بیکار هستند و یا ناراضی در شغل یا حرفه ای به بیرون رفتن و پیدا کردن چیزی جدید."

افتتاح آگهی در "پیدا کردن چیزی جدید" کمپین آغاز سهشنبه ویژگی های مردم عادی اشتراک گذاشتن داستان خود را. یک همراه و همدم سایت فراهم می کند لینک به آموزش و منابع دیگر.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به مدت طولانی با تاکید بر مهارت های مبتنی بر کار و آموزش فنی و حرفه ای به عنوان یک جایگزین برای دو یا چهار سال برنامه های تحصیلی کالج استدلال که کالج برای همه نیست و بسیاری از مشاغل در رشته نیاز ندارد.

اما در این آثار تلاش های صورت گرفته در یک حس فوریت پس از شیوع کروناویروس هزینه میلیون ها نفر از مردم شغل خود را از بسیاری از که ممکن است از دست رفته برای همیشه لطفا برای. کمپین یک محصول از کاخ سفید آمریکایی نیروی کار سیاست مشورتی هیئت مدیره که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ایجاد شده در سال 2018 است.

هیئت مدیره شرکت به ریاست مغلوب ساختن پیشی جستن دختر و کاخ سفید, مشاور Ivanka Trump و تجارت وزیر ویلبر راس. "شده است وجود دارد هرگز یک مهم تر زمان برای آمریکایی ها از همه سنین و پس زمینه برای آگاهی از چند مسیر به موفقیت های حرفه ای و به دست آوردن آموزش فنی و حرفه ای و مهارت های آنها نیاز به پر کردن مشاغل در حال تغییر اقتصاد" گفت: Ivanka Trump که فارغ التحصیل از دانشگاه پنسیلوانیا مدرسه وارتون.

غیر انتفاعی آگهی شورا در روز سه شنبه اعلام شد "پیدا کردن چیزی جدید" که آن را ایجاد در همکاری با آی بی ام اپل و اعضای کسب و کار میزگرد همراه با کاخ سفید و نیروی کار سیاست مشورتی هیئت مدیره.

اولیه 30 ثانیه نقطه ویژگی های مردم عادی صحبت کردن در مورد تجارب خود را با چالش های حرفه ای و انتقال. در میان آنها یک مربی تناسب اندام که به اتمام کارآموزی برنامه و تبدیل شد به یک جوشکار از ورزشگاه رفت و در زیر و یک مرد که از دست رفته کار خود را دو بار در یک سال و در زمان حاضر دوره های صدور گواهینامه و در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک تکنولوژی مشاور.

"من گذاشته دو بار اما شما رو به نگه داشتن رفتن" مرد می گوید و اضافه کرد بعد از آن در تبلیغ: "من در حال حاضر یک مشاور در فناوری فضایی."

زن دیگری می گوید: او تا به حال هیچ برنامه حرفه ای پس از اتمام دبیرستان اما "من در بر داشت یک دوره پزشکی آنلاین" شد و فصاد.

"شما را پیدا خواهد کرد چیزی است," او می گوید. همراه وب سایت ارائه می دهد لینک به آموزش و پرورش و آموزش از جمله آنلاین و آموزش مجازی.

تبلیغات اضافی انتظار می رود تولید می شود. تمام خواهد شد به نظر می رسد در سراسر کشور در سراسر تلویزیون دیجیتال و چاپ سیستم عامل در زمان و فضا اهدا شده توسط رسانه های مختلف شرکت ها, آگهی شورا گفت.

بودجه ارائه شده توسط بیش از 20 شرکت ها و سازمان ها از جمله اپل آی بی ام و ایالات متحده در اتاق بازرگانی است. آگهی شورا کاهش یافته است به افشای هزینه مبارزات انتخاباتی. که اجرا خواهد شد حداقل تا پایان سال است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن