کاخ سفید مسدود کردن Dr Anthony Fauci شهادت به خانه پنل سخنگوی میگه

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 11:58:39 am Hollander گفت پانل مطلع شد توسط یک دولت رسمی

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 11:58:39 am
Dr. Anthony Fauci, Anthony Fauci, Anthony Fauci hearing, Anthony Fauci coronavirus hearing, World news, Indian Express Hollander گفت پانل مطلع شد توسط یک دولت رسمی که Fauci شهادت مسدود شده بود توسط کاخ سفید است. (منبع: AP)

یک سخنگوی یک کلید خانه پنل روز جمعه گفت که کاخ سفید مسدود شده Dr. Anthony Fauci از شهادت هفته آینده در یک جلسه در شیوع کروناویروس.

خانه تخصیص بودجه کمیته سخنگوی اوان Hollander گفت پانل پی Fauci بسیار مورد احترام مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی به عنوان یک شاهد و یک کمیته فرعی شنوایی در دولت در پاسخ به همه گیر اما رد شد. Hollander گفت پانل مطلع شد توسط یک دولت رسمی که Fauci شهادت مسدود شده بود توسط کاخ سفید است.

کاخ سفید گفت Fauci مشغول است در برخورد با این بیماری همه گیر خواهد شد و به نظر می رسد قبل از کنگره بعد. در واقع Fauci تنظیم شده است به نظر می رسد هفته آینده در سنا در جلسه سخنگوی سلامت, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی کمیته گفت. سنا برگزار شد با مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواه متحدان در حالی که خانه های تحت کنترل دموکرات ها.

در حالی که برگ برنده دولت همچنان تمام-از-پاسخ دولت به COVID-19 از جمله با خیال راحت باز امریکا دوباره و تسریع توسعه واکسن آن است که ضد تولیدی به خیلی از افراد درگیر در آن تلاش ظاهر می شود در جلسات کنگره گفت:" سخنگوی کاخ سفید در جاد Deere.

"ما متعهد به همکاری با کنگره برای ارائه شهادت در زمان مناسب. Fauci بالا دانشمند در رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار و هیچ غریبه ای به شهادت قبل از کنگره است. او گاهی اوقات در تضاد مغلوب ساختن پیشی جستن خوش misstatements در مورد ویروس و چقدر از آن را تحت کنترل پس از این ادعا بیش از 64,000 زندگی در آمریکا

Fauci هشدار داده است در برابر آرامش اجتماعی فاصله گرفتن از قوانین است که باید کمک کند گسترش ویروس اما باعث ضربه اصلی به اقتصاد است.

که به دست آورده او را به انتقاد از برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان سرسخت ترین و تهمت خود را بازتوییت کرد یک حامی که به نام برای Fauci را شلیک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب