کجا هستند, سیاه, زن و مردم طبقهی کارگر در دولت کنفرانس های مطبوعاتی?

سیاه و آسیایی و اقلیت های قومی افراد تا سه بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان همتایان سفید به مرگ از COVID-1

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

سیاه و آسیایی و اقلیت های قومی افراد تا سه بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان همتایان سفید به مرگ از COVID-19 اما بيشترين unrepresented در رسانه ها و دولت در طول روزانه coronavirus جلسات.

بام روزنامه نگاران نشان داده شده فقط 4.8 درصد از کسانی که این فرصت را به یک سوال بپرسید در COVID-19 جلسات جدید تجزیه و تحلیل دقیق از جلسات روزانه برای # teamnigel پیدا کرده است. از 30 بام روزنامه نگاران تنها سه روزنامه نگار در حال حاضر بیش از سه ماه گذشته شده اند سیاه و سفید مردان این گروه بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از COVID-19.

بهداشت عمومی انگلستان گزارش آشنایی با تاثیر بر بام جوامع یافت می شود که مخربی بر گروه های اقلیت های قومی در محدوده بین 10 ٪ و 50٪. با وجود این یافته ها, نگرانی در مورد که مطرح شد در اولین ماه از coronavirus همه گیر تنها 30 سوال خواسته شده است که روزانه در جلسات توسط بام روزنامه نگاران در مقایسه با 595 توسط روزنامه نگاران.

Shailesh Solanki اجرایی ویرایشگر در رسانه های گروهی با حضور در جلسه توجیهی روزانه به سوال در مورد مراحل دولت تا به حال گرفته شده برای محافظت از جنوب آسیا کلید کارگران و خانواده های آنان است. Solanki تنها دعوت به یک سوال بپرسید در جلسات روزانه در مارس 9 سال 2020 تقریبا هشت هفته پس از آنها آغاز شد.

"دولت بسیار کند به درک که بیشتر مردم از سیاه و آسیایی جوامع در حال مرگ بودند به عنوان یک نتیجه از تبدیل شدن به آلوده" Solanki گفت.

"آنچه ما دیدیم برای اولین بار چهار یا پنج هفته [بود که] قومی فشار بودند تا حد زیادی نادیده گرفته شده توسط دولت ما نیست, دعوت به کنفرانس های مطبوعاتی."

آخرین اطلاعات حاصل از سرشماری سال 2011 نشان داد که 14.5 درصد از جمعیت انگلیسی بودند از بام زمینه هر چند این احتمال افزایش یافته است. بام افراد به نمایندگی از 11.7 درصد از دولتی و عمومی بدن مقامات در جلسات روزانه.

"دولت باید به نمایندگی از تمام بخش های جامعه و اگر ما یک صدا و یک صندلی در پشت میز و سپس شما نادیده گرفته" Solanki گفت.

"کارشناسان همچنین گفت که شما نیاز به فرهنگی حساس, پیام, پس, پنی کاهش یافته است بسیار دیر به این بیماری همه گیر اما زمانی که آن را به رها کردن آنها را درک کند که قومی را فشار دهید تا به حال بسیار مهمی برای بازی در این.

داشتن فرهنگی حساس پیام نیز بسیار مهم است در حال حاضر شما در حال دیدن همه گیر كردن در لستر در بلکبرن وجود دارد پرسش از یک مستند بسیاری از کسانی که در مناطق جنوب آسیا جوامع است."

نامتناسب تاثیر COVID-19 در اقلیت های قومی و جوامع و همچنین سیاه و سفید زندگی مهم جنبش دوباره مشتعل گفتگو در مورد اهمیت بام نمایندگی. ماه گذشته 50 اقلیت های قومی روزنامه نگاران امضا نامه درخواست از جامعه از سردبیران برای اقدام در شرایط عدم تنوع در اتاق های خبر.

روزنامه نگار مستقل هنری Bonsu گفت: امضا این نامه به عنوان سردبیران رسانه های بود "تا حد زیادی موفق به ارائه" یعنی در "مطمئن شوید که خود را در اتاق های خبر منعکس کننده تنوع قومی مدرن بریتانیا".

پس از شروع کار خود را با بی بی سی در سال 1991 Bonsu تصمیم به رفتن آزاد به دلیل "جایگزین شد یک تبار به ناامیدی" پس از مواجهه با چالش ها از "آشکار نژادپرستی به ظریف خصومت است که سخت به سنجاق کردن".

Bonsu شد همچنین با انتقاد از عدم وجود نمایندگی در جلسات روزانه.

"من فکر می کنم که اگر بود بهتر نمایندگی از این گروه آنها را مطرح سوال خیلی زودتر و بیشتر به طور مستقیم با وزرای," او گفت:

"وجود دارد برخی از افتضاح groupthink در اوایل روز از آن رسانه ها جلسات به عنوان آنها توسط یک باریک 'وستمینستر ایجاد کرد' gotcha دستور کار است. جریان اصلی سازمان سخت کار کرده اند برای گرفتن در هفته های اخیر, اما آنها هنوز هم تحت-گزارش امکان ارتباط بین بالا و مرگ و میر ناشی از بام کارکنان پزشکی و نژادپرستی در میان مدیریت بیمارستان."

زنان نیز کمتر شده است نشان داده شده در درون رسانه ها و دولت در جلسات روزانه با وجود اینکه به طور نامتناسبی تحت تاثیر پیامدهای مالی COVID-19.

اکثر خط مقدم کارگران زن هستند حسابداری برای 77 درصد را زنان تشکیل می دهند 69 درصد از پایین کارگران پرداخت می شود. موسسه مالی مطالعات نشان داده است که مادران 47 درصد بیشتر از پدران به طور دائم خود را از دست داده و یا ترک پس از COVID-19 و 14 درصد بیشتر احتمال دارد به اند furloughed.

با وجود این تجزیه و تحلیل ما نشان داد که زنان به نمایندگی تنها 31 درصد از نگار پرسش و 21 درصد از دولتی یا عمومی بدن مقامات در جلسات روزانه.

مدیر از بودجه گروه, مریم-ان استفنسون گفت:

"مردان بیشتر احتمال دارد به مرگ از Coronavirus اما زنان مواجه شدید اجتماعی و اقتصادی اثرات.

نمایندگی روزانه جلسات نمادین است که دیده می شود به عنوان یک بخش مهم بازی در مقابله با این بحران است. ما می توانید ببینید که فاقد نمایندگی در سیاست – به عنوان مثال شکست کامل برای مقابله با بحران در مهد کودک."

نمایندگی از طبقات زحمتکش و تاثیر COVID-19 کم درآمد خانوار نیز فاقد طول بحران افزایش نگرانی جهت سیاست های دولت است.

فاوست جامعه اجرایی سام Smethers گفت:

"طبقه کارگر و زنان در حال رفتن به در خصوص عدم حمایت اضافی در طول این بحران برای خانواده ها - ما خواهان افزایش به سود فرزند برای کمک به مقابله با فشارهای آنها."

دفتر آمار ملی (ONS) داده ها نشان می دهد که COVID-19 ضربه از افراد کم درآمد خانهدار سخت تر است. بین 1 مارس و مه 31 سال 2020 فایرفاکس آمار و ارقام نشان می دهد که میزان مرگ و میر در محروم ترین مناطق انگلستان و ولز بیش از دو برابر است که از حداقل مناطق محروم.

"هنگامی که مردم تصمیم گیری نیست متنوع وجود دارد که خطر گروه-فکر می کنم بیش از حد توافق و بیش از حد کمی چالش" Smethers گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب