هنگامی که آن زمان برای ساخت یک اردوگاه, این, ارتباط جنسی, پیوست, نیروهای

تا کنون از او یک بچه در حال رشد در رودخانه شهر چمبرلین براد راسموسن همیشه از افتتاح یک اردوگاه. چمبرلین بومی و

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

تا کنون از او یک بچه در حال رشد در رودخانه شهر چمبرلین براد راسموسن همیشه از افتتاح یک اردوگاه. چمبرلین بومی و همسرش, سارا شروع به پریدن کرد در این فرصت به خرید 16 هکتار از زمین با یکی دیگر از محلی ، به عنوان اردوگاه است که نشسته است در امتداد غربی سواحل رودخانه میسوری اتمام چهار نفر شده اند قرار دادن در ساعت های بی شماری از برنامه ریزی و کار دستی به استقبال Oacoma جدیدترین اردوگاه, اردوگاه, Kiowa.

زمینه حدود 90 مایلی جنوب شرقی Pierre در امتداد رودخانه میسوری.

"من همیشه دوست داشتم کمپینگ و من احساس کردم که من می تواند خیلی بیشتر افتخار به ساخت یکی خودم به جای خرید یک اردوگاه" براد گفت. "این یک مقدار زیادی از کار, اما از آن است که پاداش به دیدن آن گرد هم می آیند."

بنابراین آنچه که می رود به ساخت یک اردوگاه? چگونه است که یک لخت بخشی از زمین ساخته شده را به یک منطقه زیبا را برای مردم به استراحت و استراحت ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Camp Kiowa is a new 100 full rv hookup site campground built just north of Oacoma and 300 feet off the Missouri River. (Matt Gade / Republic)

اردوگاه Kiowa جدید 100 rv کامل تاسیسات سایت اردوگاه ساخته شده است درست در شمال Oacoma و 300 فوت کردن Missouri River. (مت Gade / جمهوری)

شما پیدا کردن کسی که می داند چه چیزی آنها انجام می دهند ،

قبل از Rasmussens شروع نقشه برداری از برنامه های خود و طرح اردوگاه است که میله میله برای باز کردن در اوایل ماه ژوئیه یک ایده به شریک زندگی با یک زن و شوهر است که با تجربه در عرصه ساخت و راه اندازی یک اردوگاه خطور در Rasmussens. این زمانی است که زین و آنجلا Reis یک زن و شوهر که ساکن در چمبرلین و Oacoma منطقه را به تصویر آمد.

این Reises هیچ غریبه ای به روند عامل یک اردوگاه به عنوان آنها به تازگی به پایان رسید ساخت یک اردوگاه به نام کمپ لذت بخش است که نشسته است در حدود پنج کیلومتری غرب که در آن اردوگاه Kiowa واقع شده است.

Angela Reis and her husband Zane are half owners of the new Camp Kiowa, a new 100 full rv hookup site campground, being built just north of Oacoma and 300 feet off the Missouri River. (Matt Gade / Republic)

آنجلا Reis و زین در حال نیمی از صاحبان اردوگاه جدید, Kiowa, جدید 100 rv کامل تاسیسات سایت اردوگاه ساخته شده است درست در شمال Oacoma و 300 فوت کردن Missouri River. (مت Gade / جمهوری)

"از آنجایی که ما شده ایم در آینده به ماهی در رودخانه دیدیم که آنها کار خود را در اردوگاه در Oacoma بنابراین ما متوقف به اجازه دهید آنها را می دانیم آنچه که ما طرح شد و پرسید: اگر آنها علاقه مند بودند," سارا گفت: از زین و آنجلا Reis. "آنها در هیئت مدیره حق دور و عالی بود چرا که آنها در حال حاضر از طریق تمام مراحل با برنامه ریزی و منطقه بندی کمیسیون به اردوگاه."

فرایند ساخت

روند ساخت اردوگاه Kiowa آغاز شد و با دو خرید از 16 هکتار زمین در امتداد خط ساحلی غربی از رودخانه میسوری پس از یک سری از جلسات گسترده و جلسات با Oacoma شهر هیئت مدیره برای تکمیل ى روند. زن و شوهر انشعابات مالکیت اردوگاه بین 50-50.

Utility and service line work is being done at Camp Kiowa, a new 100 full rv hookup site campground, being built just north of Oacoma and 300 feet off the Missouri River. (Matt Gade / Republic)

ابزار و خدمات, خط, کار در حال انجام است در اردوگاه Kiowa جدید 100 rv کامل تاسیسات سایت اردوگاه ساخته شده است درست در شمال Oacoma و 300 فوت کردن Missouri River. (مت Gade / جمهوری)

با توجه به Reises این اردوگاه مورد نیاز تصویب خصوصی واحد توسعه به اردوگاه ضمیمه به شهر Oacoma که دسترسی به این شهر سیستم فاضلاب. بدون مخالفت از نزدیک مالکان اردوگاه تصویب شد در پاییز پاکسازی راه را برای ساخت و ساز را آغاز و در دسامبر 2019. به عنوان Reises آشنا با فرایند ساخت یک اردوگاه در Oacoma منطقه زین اعتبارات گذشته تجربه برای کمک به buildout از اردوگاه Kiowa حرکت در امتداد هموار.

"وجود دارد برخی از چیزهایی که ما را کمی متفاوت این بار با اردوگاه Kiowa چون ما آموخته است که بسیاری از ما برای اولین بار تجربه" آنجلا گفت. "ما قادر به نقشه از برخی از برنامه های کمی بهتر است."

Zane Reis and his wife Angela are half owners of the new Camp Kiowa, a new 100 full rv hookup site campground, being built just north of Oacoma and 300 feet off the Missouri River. (Matt Gade / Republic)

زین ریس و همسرش آنجلا در حال نیمی از صاحبان اردوگاه جدید, Kiowa, جدید 100 rv کامل تاسیسات سایت اردوگاه ساخته شده است درست در شمال Oacoma و 300 فوت کردن Missouri River. (مت Gade / جمهوری)

ساخت یک اردوگاه ممکن است به نظر می رسد نسبتا ساده اما Reises و Rasmussens می تواند گواهی دادن به چالش هایی که ممکن است ملاقات چشم. در میان چالش های buildout از اردوگاه زین با اشاره به فاضلاب و سیستم تخلیه به عنوان سخت ترین. اما براد قبلی تجربه کاری در آب و فاضلاب و سیستم های ارائه شده یک جایزه بزرگ برای آن بخش از ساخت ،

"این یک مقدار زیادی از کار و شما باید مطمئن شوید که شما اندازه گیری دقیق هستند, بنابراین شما می توانید خود را متناسب جاده پد کمپ سایت ها و ذخیره سازی میریزد" زین گفت. "وجود دارد مقدار زیادی از نشستن و مدادکاری کردن برنامه قبل از اینکه شما حتی شروع به شکستن زمین است."

چند قدم به سمت چپ برای اردوگاه صاحبان کاشت چمن و اتمام جاده ها شن. به عنوان Reises و Rasmussens ادامه برای قرار دادن در روز کامل از کار در اردوگاه, اردوگاه, Kiowa, اتمام, با پیش بینی روز باز است که میله میله برای جولای 1 بسته آب و هوا و پیشرفت است. پس از اتمام اردوگاه ارائه خواهد شد و در مجموع از 100 سایت های کمپینگ. هر سایت کمپینگ 40-توسط-100 فوت طراحی شده بودند که به جا یک قایق و یک camper, آنجلا گفت.

"ما در دیگر اردوگاه ما ساخته شده 40-توسط-80 پا سایت اما ما لنت شد 70 فوت بنابراین می توان آن را کمی سخت به تناسب خود را با قایق و کامیون در آنها" آنجلا گفت.

Camp Kiowa is a new 100 full rv hookup site campground built just north of Oacoma and 300 feet off the Missouri River. (Matt Gade / Republic)

اردوگاه Kiowa جدید 100 rv کامل تاسیسات سایت اردوگاه ساخته شده است درست در شمال Oacoma و 300 فوت کردن Missouri River. (مت Gade / جمهوری)

یک ویژگی منحصر به فرد به اردوگاه Kiowa خواهد شد گزینه ای را برای گردشگران به استفاده از سایت, سازی میریزد. ایده برای اضافه کردن میریزد ذخیره سازی منجر شد توسط براد که گفت آنها ارائه خواهد شد کمپ یک فرصت به پارک قایق خود را و فروشگاه ماهیگیری و کمپینگ تجهیزات. این راسموسن خانواده خود را تمام واحدهای ذخیره سازی که در سایت.

"ما 10 میریزد ذخیره سازی ساخته شده است در حال حاضر و برای اعضای کمپ که ماندن برای یک دوره طولانی از زمان به طوری که آنها می توانید ترک قایق خود را و چیزهای دیگر را با آنها به ارمغان آورد," براد گفت. "اگر شما خود را camper در حال حاضر راه اندازی و شما را از آمدن Mitchell یا Sioux Falls, شما می توانید پرش در وسیله نقلیه و آمد در اینجا اگر تمام لوازم ماهیگیری و قایق ها در اینجا."

هنگامی که ساخت خارج است که همه گفته و انجام داده, فصلی اردوگاه-که باز خواهد شد به صورت سالانه از 1 آوریل تا نوامبر. 1 -- خواهد شد از ویژگی های 100 کامل قلاب کردن سایت های با آب فاضلاب و برق است. بعلاوه یک پیک نیک پناه و زمین بازی برای خانواده ها و کودکان ساخته خواهد شد در آینده نزدیک.

Brad Rasmussen and his wife Sara are half owners of the new Camp Kiowa, a new 100 full rv hookup site campground, being built just north of Oacoma and 300 feet off the Missouri River. (Matt Gade / Republic)

براد راسموسن و همسرش سارا در حال نیمی از صاحبان اردوگاه جدید, Kiowa, جدید 100 rv کامل تاسیسات سایت اردوگاه ساخته شده است درست در شمال Oacoma و 300 فوت کردن Missouri River. (مت Gade / جمهوری)

با بیش از نیمی از سایت های کمپینگ در حال حاضر این سایت متعلق به اواسط تا اواخر تابستان اردوگاه Kiowa مشتاقانه در انتظار آن اولین کمپ. با تشکر از Facebook و دیگر تبلیغات کمپ Kiowa جذب بیشتر گردشگران رزرو نقاط از Reises و Rasmussens تصور خواهد این در اوایل تابستان.

"این فوق العاده که تا کنون و در اردوگاه های دلنشین, من تا به حال حدود چهار تا پنج محفوظ نقاط هنگامی که ما برای اولین بار آغاز شده است. اما در این سال ما در حال حاضر نیمه کامل" آنجلا گفت. "واقعا وجود دارد نه یک نقطه بد در این اردوگاه بنابراین ما هیجان زده به بالا و در حال اجرا است."

شناخته شده برای آن در سطح جهانی انواع مختلف اردک ماهی ماهیگیری و منظره از رودخانه میسوری یک محل نخست به صورت یک اردوگاه. به هیچ جای تعجب آن نقش بزرگ در Rasmussens و Reises تصمیم گیری برای انتخاب زمین که اردوگاه را نشسته در. در حالی که وجود دارد هیچ کمبود از نمایش خیره کننده در Oacoma منطقه نوار صاف از زمین است که در حال حاضر اردوگاه Kiowa ایستاده بود به سارا.

"این یک محل مناسب برای اردوگاه و ما کمتر از 300 متر از رودخانه برای همه برای لذت بردن و دسترسی به" سارا گفت. "این بسیار مسطح بنابراین شما یک دید واضح و روشنی از پل و bluffs."

Sara Rasmussen and her husband Brad are half owners of the new Camp Kiowa, a new 100 full rv hookup site campground, being built just north of Oacoma and 300 feet off the Missouri River. (Matt Gade / Republic)

سارا راسموسن و شوهرش براد در حال نیمی از صاحبان اردوگاه جدید, Kiowa, جدید 100 rv کامل تاسیسات سایت اردوگاه ساخته شده است درست در شمال Oacoma و 300 فوت کردن Missouri River. (مت Gade / جمهوری)

تاثیر اقتصادی

در یک جامعه تقریبا 3000 نفر ترکیب چمبرلین و Oacoma ساکنان, سفر و گردشگری است که یک راننده اقتصادی برای این منطقه با توجه به اندازه از شهرهای. با Missouri River تقسیم از طریق جوامع آزاد و فرصت تفریح جذب مهمانان و گردشگران سراسر کشور ارائه یک افزایش بزرگ در هر تابستان که فصل ماهیگیری در نوسان کامل است.

ناتالی Meuruato مدیر اجرایی چمبرلین و Oacoma اتاق بازرگانی گفت: استقبال از یک اردوگاه جدید یا مسکن تسهیلات برای منطقه است و تاثیر مثبت در تقریبا در هر بخش از اقتصاد محلی. با تابستان در افق Meuruato مشتاق برای باز کردن اردوگاه Kiowa.

"با تمام تفریحی و دارایی است که ما در اینجا با رودخانه شسته و رفته است و این مهم است که اردو برای مردم به فرصت برای همه است که در" Meuruato گفت. "آن را به ارمغان می آورد بسیاری از مردم به جامعه ما و آنها ممکن است خرید گاز توقف در کافه یا رستوران, اما آنها به کمک به کمک به اقتصاد ما در یک راه بزرگ است. این منطقه زیبا, اردو است یک راه عالی برای تجربه زیبایی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن