آنچه شما نیاز به دانستن در مورد کوروناویروس در حال حاضر

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 11:27:53 am مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 11:27:53 am
coronavirus latest news updates, coronavirus news updates, china coronavirus news updates, europe coronavirus news updates, coronavirus world updates مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر جدید کروناویروس توقف در یک ایست بازرسی در خارج از Xinfadi عمده فروشی مواد غذایی در بازار منطقه در پکن. (AP)

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد کوروناویروس در حال حاضر:

تجدید حیات در پکن

پکن گزارش داد که دومین روز متوالی از رکورد جدید در تعداد COVID-19 مورد در روز دوشنبه با 36 مورد جدید برای ژوئن 14. این همان بود که یک روز زودتر و در این شهر کمترین روزانه عفونت تعداد از اواخر ماه مارس است. شیوع اخیر ترسیم شده است به عمده فروشی مواد غذایی در بازار Xinfadi که حساب برای 80 درصد از پکن مزرعه تولید و تامین منابع هر دو در داخل و از خارج از کشور.

به عنوان سه استان دیگر گزارش موارد جدید مربوط به پکن خوشه ای چند استان کشور هشدار داد ساکنان خود را در برابر غیر ضروری سفر به پایتخت و اجرا انزوا پروتکل برای مسافران از نقاط پکن با افزایش سطح خطر است.

نه کاملا بی مرز اروپا

از ایسلند به یونان بسیاری از محدودیت های مسافرتی برای اتحادیه اروپا و شنگن بازدید کنندگان را به سهولت در دوشنبه اما آن را نمی خواهد بازگشت به نامحدود سفر به منطقه شنگن را 420 میلیون نفر جمعیت. به جای حق از سفر بستگی دارد که در آن شما زندگی می کنند و که در آن شما در حال رفتن.

برای مثال برخی از کشورها مانند یونان و انگلیس را دستور قرنطينه اسپانیا را نمی خواهد اجازه می دهد تا گردشگران خارجی تا 21 ژوئن با استثنا در برخی از جزایر اسپانیا و جمهوری چک دارای ترافیک-سیستم نور محرومیت برای ورود گردشگران از 'نارنجی' یا 'red' کشورهایی مانند پرتغال و سوئد.

شلاق برای شکستن قرنطینه

پرو دهقان گردان که مبارزه چپ گروه های شورشی دهه پیش در حال حاضر به طور آهسته از خشن عدالت در یک پیشنهاد به سرعت گسترش رمان coronavirus در آند کشور است که در منطقه دوم بیشترین تعداد از موارد پس از برزیل.

منتخب جامعه شبه نظامیان که در زمان عادی آدرس مواردی مانند خیانت و سرقت از جوجه ها و یا پس از رفتن بد رفتار شهرداران قضات و سایر مقامات می گویند آنها در حال حاضر استفاده از شلاق برای مجازات کسانی که شکستن قرنطینه.

"با توجه به جرم و شما می توانید تنبیه با شلاق," Aladino فرناندز رئیس جمهور از یک گروه در شمال منطقه کوهستانی از Cajamarca, به رویترز گفت با تلفن.

لندن باغ وحش گوریل به دنبال به جلو به دیدن شما

را در این آخر هفته برای گوریل ها در باغ وحش لندن – کامل با رفتار مانند آجیل و تره فرنگی و کلم بروکلی به خوردن و پارچه سست بافت پرچمی در treehouses – به عنوان آنها آماده کردم برای دیدن بازدید کنندگان برای اولین بار در نزدیک به سه ماه.

باغ وحش که بسته شد در ماه مارس به انگلستان رفت و به کروناویروس مستند باز می شود دوباره در دوشنبه البته با محدودیت هایی از قبیل محدودیت در تعداد بازدید کننده یک راه راه و پنجه-نسخه قابل چاپ نشانگر برای اطمینان اجتماعی فاصله.

"البته حیوانات گم شده بازدید کنندگان, گوریل واقعا به دنبال مردم" گفت: Daniel Simmonds رهبر تیم از پستانداران در باغ وحش. "من کاملا مطمئن شوید که آنها در حال رفتن به واقعا هیجان زده هنگامی که آنها را ببینید بسیاری از دوستانه بازدید کننده از دیدن چهره آنها فردا."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن