چه خواهد شد آن را مانند زمانی که دوقلوها, MLB بازگشت به بازی ؟

مذاکرات طولانی بین لیگ و بازیکنان MLB انجمن بود نه عملکرد یک معامله بنابراین به جای آن وجود خواهد داشت یک لیگ-

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399

مذاکرات طولانی بین لیگ و بازیکنان MLB انجمن بود نه عملکرد یک معامله بنابراین به جای آن وجود خواهد داشت یک لیگ-اجرا نجومی است که نگاه متفاوت تر از سایر فصل ما hae قبل از دیده می شود.

دقیقا چه معنا است ؟ این سخت است برای گفتن. اما در اینجا یک لیست از سوالات متداول در مورد فصل آینده که قرار است به زودی در اواخر ماه آینده.

زمانی که فصل شروع کنم ؟

دوقلوها گزارش خواهد شد به هدف زمینه جولای 1 — بعد از چهارشنبه — به طوری که آنها می تواند یک کمی بیش از سه هفته برای آماده شدن برای 60 بازی فصل. این برنامه نشده است اما در این فصل این است که میله میله برای شروع در جولای 23 یا 24 و پایان سپتامبر. 27.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برخی از بازیکنان در حال حاضر شده است آموزش در شهر و دیگران هستند و انتظار می رود وارد ظرف چند روز آینده. همه را تحت COVID تست.

که در آن خواهد دوقلوها بازی ؟

هدف زمینه است. اکثر تیم ها در حال انتظار برای آموزش و بازی در خانه خود پارک با تورنتو بلو جیز بودن یک استثنا ممکن به دلیل اجباری 14-روز قرنطينه مورد نیاز در هنگام ورود به کانادا.

که دوقلوها بازی ؟

دوقلوها را در درجه اول بازی لیگ آمریکا مرکزی مخالفان. چهل و خود را در 60 بازی خواهد آمد در برابر سرخپوستان کلیولند, Kansas City Royals, Chicago White Sox و دیترویت ببر.

دیگر 20 بازی برگزار خواهد شد در برابر لیگ ملی مرکزی مخالفان — Milwaukee Brewers شیکاگو توله پیتسبورگ دزدان Cincinnati Reds و St. Louis Cardinals — برای محدود کردن سفر است. که باید به خوبی جواب برای دوقلوها که بهترین رکورد را از آن 10 تیم در فصل گذشته.

چه خواهد شد برگشتی نگاه مانند?

همانطور که در حال حاضر برگشتی انتظار می رود به همان نگاه به عنوان آنها در سال های اخیر: پنج تیم از هر لیگ. وجود دارد امکان گسترش برگشتی اگر لیگ و تشکیلات زده یک معامله نیست.

دوقلوها نزدیک تیلور راجرز تیم موقت بازیکنان ارتباط هرزه گفت او شنیده ام برخی از زمزمه است که گسترش postseason هنوز هم می تواند مذاکره شود اما گفت که او تا به حال نه چیزی شنیده بتن.

را طرفداران اجازه داده می شود به هدف میشه ؟

همانطور که در حال حاضر این دوقلو — و اکثر تیم ها — در حال انتظار برای شروع فصل بدون طرفداران در می ایستد. یک استثنا برای شروع فصل می تواند در هوستون و دالاس که در آن دولت دستورالعمل خواهد مجوز آن است.

اما تیم رئیس جمهور دیو سنت پیتر گفت: دوقلوها باقی می ماند درگیر در گفتگو با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را به عنوان به خوبی به عنوان مینه سوتا وزارت بهداشت مقامات در مورد پتانسیل re-معرفی طرفداران به هدف زمینه است.

"که مکالمه در حال انجام است اما من امیدوار هستم که ما با طرفداران در برخی از نقطه در طول سال 2020 فصل" سنت پیتر گفت.

را فهرست اسامی گسترش?

کوتاه مدت با سطح شیب دار تا دوره نسبت به حالت عادی تیم اجازه خواهد داشت به 30 فهرستی برای اولین بار دو هفته از این فصل است. تیم باید تر و تمیز که تعداد به 28 دو هفته بعد و سپس به 26 دو هفته پس از آن.

علاوه بر این تیم را به یک تاکسی تیم ملی که قطار خواهد شد در مکان های مختلف با بازیکنان است که می تواند فعال شود. در حالی که دوقلوها هنوز نهایی تاکسی که در آن تیم ملی خواهد قطار سنت پیتر گفت: دوقلوها کردیم به St. Paul پرستاران در مورد استفاده از CHS زمینه و Gophers مربی جان اندرسون در مورد امکان استفاده از دانشگاه مینه سوتا امکانات.

وجود خواهد داشت یک مهلت تجارت?

لیگ این گزارش نقل مکان کرد و در جولای 31 تجارت مهلت یک ماه به اوت. 31.

وجود خواهد داشت هر گونه تغییر حکومت?

در بالای یک میزبان کامل از سلامت و ایمنی پروتکل خواهد شد که در محل قرار داده و سعی کنید به دفع COVID-19 نیز وجود خواهد داشت برخی از تغییرات به بازی. همه تیم ها را با استفاده از یک hitter وظیفه تعیین شده در این سال برای اولین بار هر چند لیگ ملی تیم ممکن است به بازگشت به کوزه هدف قرار دادن فصل آینده است.

یکی دیگر حکومت تغییر خواهد به بازی فوق العاده نوبت هنگامی که کوزه را به رقابت با یک دونده شروع دور دوم پایه یک قانون است که استفاده شده است در جزئی لیگ در سال های اخیر به سرعت بخشیدن به سرعت بازی.

سه-خمیر حداقل که نیاز به مسکن به صورت سه مورد پس از ورود به یک بازی نیز خواهد بود در این بازی. که حکومت برنامه ریزی شده بود به معرفی این سال بدون در نظر گرفتن.

چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یک بازیکن تست مثبت برای COVID-19?

انتظار می رود وجود دارد به یک COVID-19 "مجروح" لیست اگر یک بازیکن تست مثبت است. هر بازیکنی که تست مثبت را به قرنطینه و نمی خواهد اجازه بازگشت به بازی تا زمانی که تست منفی دو بار.

یک تست مثبت خواهد ماشه سریع تر آزمون های تیمی به عنوان سازمان کار به نگه داشتن بازیکنان امن از رمان coronavirus.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب