آنچه ما در طول این تهمت سفر به کوه راشمور

کیستون, S. D. — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پرواز به کوه راشمور یادبود ملی در داکوتای جنوبی در رو

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399

کیستون, S. D. — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پرواز به کوه راشمور یادبود ملی در داکوتای جنوبی در روز جمعه, جولای 3 به ریاست یک شب از سخنرانی پلها و آتش بازی.

فروم سرویس خبری خبرنگاران وجود دارد, هر دو در یادبود و خارج که در آن آمریکایی های بومی تظاهرکنندگان مسدود شدن جاده های منتهی به یادبود ورودی و در کیستون یک شهر کوچک در نزدیکی.

در اینجا مجموعه ای از ما مصاحبه ها و یادداشت ها که نمی توان آن را به ما گزارش شد اما با این وجود جالب است.

  • کیستون یک شهر توریستی محبوب توقف برای سیاه تپه بازدید کنندگان است. اما روز جمعه این یک تهمت شهر. پیاده رو از کیستون سرو با بسیاری از مردم با پوشیدن تهمت و تی شرت و کلاه و موارد دیگر. بسیاری از آنها را نمی شد با پوشیدن ماسک یا اجتماعی رعایت فاصله کنوانسیون.
  • رشته ای از مغازه ها در کیستون را در مرکز شهر معمولا فروش اقلام مانند کوه راشمور آهن ربا و سیاه تپه مانتو. در این روز بیشتر شد فروش تهمت آیتم ها و ساخت یک قتل است. "همه تهمت چیزهای فروش مانند آتش سوزی" ماریا ولش فروش دیپلم در کیستون مد. "دو هفته پیش ما بمونه $10 به دلیل coronavirus. در حال حاضر من می توانم نگاهی به 10 دقیقه استراحت."
  • اما برخی از کیستون مغازه ها قابل ملاحظه نیست, فروش تهمت موارد. یک صاحب فروشگاه برآورد فروش شد پایین 36% از همان روز تا یک سال پیش حتی با یک شهر پر از بازدید کننده است.
  • ایالات متحده وزارت کشور وزیر دیوید برنارد بود و روحیه بالا در حالی که انتظار برای آتش بازی نشان می دهد و مغلوب ساختن پیشی جستن ورود در کوه راشمور. برنارد صحبت به فروم سرویس خبری اشاره کرد که این رویداد به ثمر رسید از طریق برنامه ریزی های گسترده ای را با تلاش در آینده از دولت ملی و رهبری است.
    "اولین چیزی که در آن زمان رهبری است و همکاری و مشارکت بین رئیس جمهور و رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem واقعا بیش از سال گذشته در نیم تا اطمینان حاصل شود که ما می تواند این را در یک شیوه ای است که بسیار امن است. و این چیزی است که شما در اینجا مشاهده کنید امروز" برنارد گفت.

  • برنارد لمس کردن در تجویز رایت در جنگل در نزدیکی بناهای تاریخی که بخشی از بسیاری از راه های دولت فدرال و ادارات همکاری برای اطمینان از این رویداد اتفاق می افتد. "فعال مدیریت جنگل های ما چیزی است که بسیار مهم است برای ما رئیس جمهور و بسیار مهم برای جوامع ما و در اینجا ما انجام برخی از مدیریت فعال به مطمئن شوید که ما به حداقل برسد فرصت های قابل توجهی در حیات وحش" برنارد گفت.
    او همچنین به سنگین اعتباری به Noem برای قرار دادن برنامه در حال حرکت در وهله اول. "فرماندار یک رهبر قوی و او تا به حال یک چشم انداز قوی از این. من فکر می کنم او یکی از اولین شخصا مساله را با رئیس جمهور اولین بار است که توجه خود را گرفتار."

  • معترضان بسیاری از آنها بومی و آمریکا و درگیری با گارد ملی و نیروهای اجرای قانون در یک بداهه موانع از جاده های منتهی به کوه راشمور. اما حتی به عنوان گروه مبارزه بیش از زمین وجود دارد grace notes. ارین Bormett یک عکاس خبری برای آرگوس رهبر تحویل داده شد یک کیسه محلول سالین توسط یک نگهبان ملی برای کمک به یک معترض شده بود که اسپری فلفل توسط یک کلانتر معاون. یکی دیگر از معترضان راه می رفت پایین سمت بزرگراه قرار دادن زباله در کیسه های پلاستیکی و ترک منطقه مرتب.
  • در حالی که گارد ملی واحد که در پاسخ به اعتراضات عینک ماسک گاز در زمان گاز اشک آور بود و هرگز مورد استفاده برای متفرق کردن معترضان.
  • یک گروه کوچک از تماشاچیان و نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید کنندگان ماند به تماشای جاده محاصره گاهی اوقات jeering در اعتراض و تشویق به عنوان پلیس و گارد ملی واحد گذشت.
  • جمعیت 7,500 دارندگان بلیط به مراسم آتش بازی بارها شعار "ما-یک!" و "چهار سال دیگر!" در انتظار تهمت ورود.
  • آبی فرشتگان UH-60 از داکوتای جنوبی Army National Guard, F-16s از داکوتای جنوبی گارد ملی هوایی و Ellsworth پایگاه نیروی هوایی B-1 بمب افکن انجام پلها در طول این رویداد.
  • داکوتای جنوبی بومی و مشهور مری هارت مدیر تشریفات بود برای این رویداد گفته او دریافت یک پیام از رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem اگر درخواست او "خود متن" که هارت گفت که او تا به حال که باعث Noem بلافاصله پس از تماس هارت بپرسید که آیا او می خواهم نظر emceeing این رویداد است. هارت گفت: او با افتخار به بخشی از این رویداد و به یاد می آورد آخرین بار او و همکار داکوتای جنوبی بومی Tom Brokaw میزبانی رئیس جمهور جورج دبلیو بوش زمانی که او با حضور در یک جشن در کوه راشمور دهه پیش.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن