آنچه استفاده از مجتمع نظامی-صنعتی در COVID-19 بحران ؟

در 27 مارس آمریکا ناو هواپیمابر تئودور روزولت قرار داده و به پورت در گوام در زیر یک COVID-19 شیوع در میان خدمه

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

در 27 مارس آمریکا ناو هواپیمابر تئودور روزولت قرار داده و به پورت در گوام در زیر یک COVID-19 شیوع در میان خدمه آن. در این محدوده از خدمه چهارم آن را حذف به سرعت در حال گسترش و کاپیتان پخش نیاز به پاسخ. او بی درنگ حذف و از فرمان او منجر به ructions در هیئت مدیره به دلیل محبوبیت و بهت و حیرت در واشنگتن با پایان دادن به این اقدام نیروی دریایی در پنتاگون استعفا. سپس خدمه دیگر حامل رونالد ریگان نیز گرفتار بیماری و کشتی تا به حال به ماندن در آن خانه بندر یوکوسوکا در ژاپن است.

این بیماری تا به حال بزرگتر از عواقب بد سلامت ملوانان و از خط خارج مشاغل از رهبران خود ، هر دو حامل شده بود گشت اقیانوس آرام به منظور تضعیف چینی از بودن بیش از حد بلند پروازانه در آبهای مورد مناقشه دریای چین جنوبی. شاید تصادفی نیست که چین و سپس ارسال آن را حمل به حمل و نقل بین ژاپن سلیمان برای دومین بار در یک ماه نتیجه ان نیروی دریایی ایالات متحده به سرعت ارسال یک موشک هدایت شونده موبایل بانکر هیل از طریق Spratly Islands, ادعا شده توسط چین است.

رونالد ریگان و اعتصاب خود را در گروه باقی می ماند منزوی در یوکوسوکا احتمالا فقط به عنوان به خوبی به عنوان آن در حال حاضر معلوم است که روزولت کاپیتان برت Crozier شد نقطه در ساخت چنین سر و صدا در مورد آن شیوع. تئودور روزولت خود را باقی می ماند در پورت در گوام با بسیاری از خدمه آن در قرنطینه و تقریبا همه در حال حاضر تست شده برای ویروس. از 4,800 مردم در آن خدمه 940 باید آزمایش مثبت و یکی چارلز Thacker درگذشت. فشار به دوباره گماشتن Crozier شدید است.

نیروی دریایی است که با داشتن به صورت دیگر COVID-19 مشکلات بیش از حد به عنوان یکی دیگر از کشتی هدایت موشکی ناوشکن USS Kidd تا به حال شیوع با 64 از آن مکمل 323 تست مثبت است. این کید نیز در اقیانوس آرام گشت اما بازگشت عجله به سن دیگو.

شاید بهترین شاخص از آنچه نیروی دریایی ایالات متحده با آن مواجه است همراه با زمان 'پرواز هلندی' مخمصه یکی از دیگر نیمیتز-کلاس حامل های Harry S. Truman. این nuclear-powered کشتی است که در حال حاضر یافت می شود cruising کردن ما Atlantic coast, احتمالا بین فلوریدا و ویرجینیا اما قادر به رسیدن به بندر حتی اگر از آن شده است در مستمر گشت برای نزدیک به شش ماه است. دلیل این است که آن را برای اولین بار قرار داده و به دریا قبل از COVID-19 روی صحنه آمد بنابراین بسیار ارزشمند به پنتاگون به عنوان یکی از عمده چند کشتی جنگی که هنوز هم در دسترس است.

وجود دارد هنوز هم گسترده تر سوال مطرح شده قبل از # teamnigel: در پرتو حوادث مانند این چه نظامی است ؟ قرار داده و با صراحت جهان مواجه است بدترین چالش تنها به امنیت انسانی از سال 1945 و بدترین فاجعه اقتصادی برای حداقل یک قرن و در عین حال سنتی نظامی فرآورده های بی ربط هستند.

این تحقیقات صلح بین المللی استکهلم موسسه در این هفته گزارش داد که جهانی هزینه های نظامی برای 2019 شد $1,917 میلیارد, با بزرگترین افزایش سالانه در یک دهه. به عنوان موسسه قرار داده و آن را: "هزینه های نظامی جهانی شد 7.2 درصد بالاتر در سال 2019 از آن در سال 2010 نشان دادن یک روند است که نظامی صرف رشد شتاب در سال های اخیر است."

هر گونه امکان تغییر کرده است به رسمیت شناختن قدرت فوق العاده ای از آنچه آیزنهاور به نام "نظامی صنعتی" است و منظور بسیار بلند. که مجتمع عظیم لابی های قدرت در هر کشور با منطقی بزرگ نیروهای مسلح و صنایع نظامی: چگونه کار می کند کشف شد در یک ستون در اینجا یک زن و شوهر از سال پیش. ترکیبی از سود دهی مکرر عدم رقابت های 'درب اتوماتیک گردان' از بین شرکت های نظامی و دولت ها و مطالبات برای اشتغال در میان عوامل درگیر همیشه نیاز به پیدا کردن دشمنان جدید.

نزدیک به چهل سال پیش در اوج جنگ سرد برخی از مطالعات بسیار خوب نگاه در راه های تغییر نظامی رکعت در مسائل هسته ای از جرم به دفاع. یکی از این در انگلستان بود جایگزین دفاع کمیسیون بودجه عمدتا توسط لرزنده تراست تولید شده است که یک گزارش جامع, 'دفاع بدون بمب', در سال 1983. به هر دلیل وجود دارد برای گسترش این ایده به یک تحلیل بنیادی از امنیت در این پست COVID-19 عصر. یک جایگزین کمیسیون امنیت به خوبی ممکن است شروع به رسمیت شناختن آن است که این دوره یک لباس تمرین برای غلبه بر این بسیار بیشتر چالش آب و هوا شکست که نظامی مفاهیم امنیت هستند و به ندرت بیشتر مرتبط است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن